Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest i povijesne teme > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 19.09.2017., 12:28   #1121
Nema ga, a bili smo već sigurni da smo stabilno na njemu
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.09.2017., 08:16   #1122
U prilog tezi o dnu....
http://www.kanal-ri.hr/hr/onemogucen...gradana/7051/2
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.09.2017., 10:20   #1123
moderno zrakoplovstvo my ass

Ma ekipa, meni ovdje nije jasna jedna stvar...često mijenjate adrese postanja, skačete s jedne teme na drugu, a zapravo pričate o istome...
Meni još nije jasno svašta nešto, kao npr:
- čemu blebetanje o 9A mudima, ako čovjek kaže da je prijavio nezakonitosti, zašto mu ne vjerujete? Mislite da kod nas institucije funkcioniraju kao u EU ili SAD?
- čemu blebetanje o nečemu o čemu nitko od nas ovdje pojma nema, npr. o politici i strategiji MORH/HRZ-a, kad ni oni sami nemaju nikakvu politiku ni strategiju razvoja
- čemu...ah, ne vrijedi.

Ajmo ovako:
TEMELJNI PROBLEM MORH-a I HRZ-a JEST KATASTROFALAN NEDOSTATAK ODGOVARAJUĆIH PROPISA. A kad nema regulative, svatko radi što hoće, nitko za ništa ne odgovara, nema nikakvog nadzora, sigurnost letenja je u totalnoj banani...ako netko želi mogu nabrojati.

Usporedimo samo postupak do izdavanja dozvole (licence) za vojnog aviomehaničara i za civilnog. NEUSPOREDIVO. Pitanje koje se sad postavlja jest: KAKVA JE RAZNA SIGURNOSTI LETENJA?
Moderna avijacija (tu ne ubrajam Mi-171) ne može se održavati od strane ljudi koji nemaju potrebna znanja, jednostavno zato jer je tehnologija previše zahtjevna, dokumentacija pisana nekim svemirskim zrakoplovnim jezikom, a o testnoj opremi da ne pričam.
E sad, ti ljudi dolje - na dnu hranidbenog lanca MORH-a - bez ovakvih znanja utrpavaju se u područje viših odgovornosti za obavljanje poslova koje potpisuju, a u potpunosti ne razumiju. O inženjerskom kadru HRZ-a, koji bi morao voditi računa o kontinuiranoj plovidbenosti svojih zrakoplova, vodi li itko brigu? Prolaze ti ljudi ikakva školovanja iz odgovarajuće regulative? Tjera li ih se da potpisuju raznorazne inženjerske naloge, otpust zrakoplova sa radova, i svašta nešto, a da im uopće nije jasno zašto to potpisuju? Mora li načelnik GS potpisivati drugorazrednu dokumentaciju iza koje bi trebao stajati neki inženjer?
Sustav koji nema temeljne temelje ne može funkcionirati. U takvom sustavu sigurnost JEST UGROŽENA.
9A je dobro rekao nekoliko puta: zašto svi nadležni žmire i pokrivaju uši ako se zna, a to je svjetski kulturološki i tehnološki standard, da civile ne može prevoziti vojska, osim u slučajevima elementarnih nepogoda.
Hoće li Hrvatska upravljati korištenjem Kiowa ili UH-60 jednako kao što to (ni)je radila sa Mi-8/17/171? Prema kojim standardima?
Ovo sam toliko dobro iskazao, skoro kao famozni "Iskaz potreba sektora za javnu nabavu", da ću ga pejstat i u druge forume.
__________________
Is there one place in the world where Russians would be hired to maintain Blackhawks?" - US Maintenance Officer in Afghanistan
aeronaut is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.09.2017., 11:30   #1124
Uzalud Vam trud kolega.

Sva ozbiljnost ove Vlade iskazuje se na sudbini ZTCa.
Kako sada stoje stvari ZTC je osuđen od stane MORHa & ostalih članova Skupštine društva,
a ima ih 5, i to 4 ministra te NGS - na dugu agoniju tipa BI ili Imunološki.

Sve da bi jednom, možda neko povjerenstvo (Sabora?) prekapalo po povijesti,
kako i zašto smo ostali bez jedinog MRO dvojne namjene u RH.

Pametnom dosta, ali tu je izgleda preostalo premalo takvih....
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.09.2017., 19:19   #1125
Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post

Ajmo ovako:
TEMELJNI PROBLEM MORH-a I HRZ-a JEST KATASTROFALAN NEDOSTATAK ODGOVARAJUĆIH PROPISA. A kad nema regulative, svatko radi što hoće, nitko za ništa ne odgovara, nema nikakvog nadzora, sigurnost letenja je u totalnoj banani...ako netko želi mogu nabrojati.

Ne baš, puno je veći problem što se postojeći propisi ne poštuju.
Uostalom, za sva područja koja nisu propisana hrvatskim propisima vrijede propisi iz bivše države. Da, da, toga još ima... VTUP živi vječno.
__________________
RELIK TSUST AVAJE DNOUML JAINA KARADNO GOBIT ELJSK OGODG OJA
el commadante is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 10:03   #1126
Jedna lijepa zrakoplovna priča iz RH
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=hSxvP1iInFY
Tvrtka & Klub iz priče je jedna od 5 lokacija u ZG na kojoj se obavlja
praksa budućih mehaničara, sve ove godine od kada ima RH
Dok kroz školovanje pilota prošlo 350+ pilota, neki od njih su danas prometni
piloti...
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 10:58   #1127
Ako ste slučajno propustili imenovanja od strane VRH ->
https://avioradar.hr/index.php/hrvat...nama-direktora

Nema sumnje da su sada šanse za ->
"Osnova je koncepta fleksibilnog upravljanja zračnim prostorom da zračni prostor više nije definiran kao vojni ili civilni zračni prostor već bi trebao biti smatran kao jedan kontinuum i biti fleksibilno korišten na dnevnoj bazi. Implementacijom koncepta fleksibilnog upravljanja
zračnim prostorom povećala bi se efikasnost korištenja i fleksibilnost zračnog prostora te bi se ostvario potencijal za povećanje performansi sustava zračnog prometa."
Sasvim realne, kada bi se zajebavali
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 12:07   #1128
I kad pomisliš da ne može gore
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvat...inesa/6599370/
Na opće iznenađenje struke, na čelo tvrtke Zračna luka Zagreb, koja nadzire provedbu koncesijskog ugovora za zagrebački aerodrom, imenovan je Ranko Ilić. Ilić je bio stjuard u Croatia Airlinesu, a zatim direktor Sektora kabinskih operacija u toj tvrtki. Potom je otišao raditi u Omar Air. Na novu je dužnost, prema našim informacijama, imenovan na preporuku HNS-a.
__________________
specimen hunter
fishfinder is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 12:17   #1129
Nema sumnje da je to jedna važna i nadasve odgovorna dužnost....
uhljeb-uguz-uhljeb-uguz ne nužno tim redom
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 15:02   #1130
Ovi ne posustaju
http://www.index.hr/vijesti/clanak/n...je/997812.aspx
__________________
specimen hunter
fishfinder is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.10.2017., 09:08   #1131
Mali članak povodom jedne posjete na LDSP
https://avioradar.hr/index.php/opcen...imbal-cabri-g2
Te jedan link kao najava za predavanje koje pokazuje doprinos za industriju
https://www.aerosociety.com/events-c...-lecture-2017/

Sada će netko pitati kakve to veze ima sa RH....
Nema nikakve, u tome jest problem.
__________________
Serious infractions will never expire.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:02.