Natrag   Forum.hr > Društvo > Dijaspora

Dijaspora Za sve iseljenike.
Podforum: Emigracija

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 07.10.2017., 12:05   #3661
Evo vezano uz aute, zanimljivo kako je VW skočio na zadnje noge zbog sve većeg uspjeha Škode koja je piše profitabilnija i od Audija. I dok je profit VW-a 1,5% profit Škode je 8,7% i gotovo da ukupno nadmašuje njemački. I naravno švabe planiraju poskupiti motore koje isporučuju Škodi i preseliti par tisuća radnih mjesta u Njemačku. Suludo jer to je njihova tvornica ali pokazuje njemački sebični mentalitet koji dolazi do izražaja kada stvari krenu na lošije. Tto je naravno protiv svih pravila EU ali to je Njemačka pa nikog ne iznenađuje.

Na znanje i ravnanje onima koji ne vjeruju u njemački ekonomski pad, kao i o njihovoj 'korektnosti' prema drugima u EU. Mene to uopće nije iznenadilo, kako budu padali ljudi će sve više biti iznenađeni njihovim (negativnim) postupcima.

Evo sad zadatak za @MrsGahan da to pretvori u pozitivnu vijest
rolandus is offline  
Old 07.10.2017., 12:13   #3662
Quote:
gracia30 kaže: Pogledaj post
... To slutim da je ponudio, jer je bio svjestan prebrze voznje.

Medjutim ja inzistiram na policiji, necu da placam, kad nisam kriva i tu krece moj bed.

Policija me obavjestava, unatoc tome da je i brze vozio, nigdje nije bilo blica, prometnog znaka da se smanji brzina, ja se ukljucivala, za njih sam ja prekrsitelj.

Dobro, ajd prihvatim ja to, necu se raspravljati, policija zna bolje...
Budimo pošteni, da se takav razvoj događaja desio u Hrvatskoj većina bi osula drvlje i kamenje, a ovako sliježu ramenima kao nešto normalno. Budimo svjesti te subjektivnosti koja šteti svima nama.
rolandus is offline  
Old 07.10.2017., 12:44   #3663
Mrs gahan je zadovoljna vozačica Škode ;-)

A što se ostalog tiče, u vw kojem je suvlasnik pokrajina nrw (20%) je izvanredno dobro organiziran sindikat i valjda ih to sada jebe. Trebalo bi dati u Njemačkoj odkaze ali nemogu toliko odkaza dati koliko imaju viška radnika, pa daju odkaz tu gdje tvornica nije toliko organizirana a niti zakoni valjda takvi. Znaci drzu skuplja radna mjesta da bi uklonili jeftinija ali ipak uštedili novaca.
__________________
I can't understand - What makes a man -Hate another man -Help me understand -People are people so why should it be -You and I should get along so awfully

Zadnje uređivanje MrsGahan : 07.10.2017. at 13:00.
MrsGahan is offline  
Old 07.10.2017., 13:39   #3664
Quote:
gracia30 kaže: Pogledaj post
Pozdrav svima skupa,

Jucer prijepodne, izlazim iz svoje garaze (tiefgarage) do izlaza na cestu s pravom prednosti ima nekih cca 20-30 m, znaci, nista brzo. Ta cesta s pravom prednosti se nalazi u "gasse" vjerujem da vecina vas zna sta to znaci, nisu klasicne mjere ceste, nego je uza i tik do kuca.

I jucer ja lipo polako van, pa cu lijevo, kad evo ti njega, u punom gasu, cca 50 (moja slobodna procjena) i posto ima nezgodna drvena taraba koja onemogucava obje strane da se dobro vidi, i tu nailazi on, ugleda moj auto, te mu u tom trenutku tocno vidim na licu kako se uplasio, naglo na kocnicu, auto mu lijevo desno, i naravno ogreca si vozacevu stanu. Ima neki nizi beton dolje, a iznad betona zivica. Ostetio je lijevu prednju felgu i nesto lima i neke sitnije ogrebotine od zivice.

Izlazi on, ruke mu se tresu, primjecujem da je u radnom odijelu (daje mi naslutiti da je zbog posla zurio), ja unatoc svemu smirena, mislim si, sam si je kriv. Odmah se pojavise znatizeljnici, dvije zene, jedna stade vikati na njega, da kako je brzo proletio, da je i ona vidjela, fajn se dere na njega. Meni jos lakse, reko bogu hvala, nisam jedina koja je primjetila da je bio prebrz. Nakon cca. 5 min, evo ti njega do mene da ne zovemo policiju, nego da se nagodimo platimo stetu pola pola.

To slutim da je ponudio, jer je bio svjestan prebrze voznje.

Medjutim ja inzistiram na policiji, necu da placam, kad nisam kriva i tu krece moj bed.

Policija me obavjestava, unatoc tome da je i brze vozio, nigdje nije bilo blica, prometnog znaka da se smanji brzina, ja se ukljucivala, za njih sam ja prekrsitelj.

Dobro, ajd prihvatim ja to, necu se raspravljati, policija zna bolje.

15 godina vozim aktivno, radim za volanom svaki dan (transporter), do sada samo dvije kazne za prekoracenje brzine kroz Austriju, i jedan puknuti spigl zbog brze voznje u rikverc.

Znam po clanu obitelji (imao je susret s drugim autom na uskoj cesti, gdje je drugom autu otisao isti takav spigl) radilo se o golfu dvojci, trojci. Clan obitelji nikad prometnu, vjeran tom osiguravatelju vec godinama, osiguranje mu hebeno skocilo. A ruku na srce, spigl bi mozda dosao za to staro vozilo cca. 70-ak eura.

Sta li ce tek meni doci? I taman se radujem novoj godini (novom izvjescu o smanjenju postotoka itd.) isto sam godinama kod jednih te istih ( Huk Coburg) i onda mi naleti ovaj.

Sve je slikano, svjedokinja kaze nema problema, potvrdit ce ( al i to je njena slobodna procjena). Isplati li mi se uzimati odvjetnika za pravo u prometu?

E, ovo je manje bitno, al ajd...Radi se o starijem Turcinu, odmah je on zvao potporu dvoje drugih Turaka, ovi stigli. Cijelo vrijeme taj Turcin i tako, tako bio nabrijan, gestuklirao, mahao, galamio, samo sam ja sutila, jer mi se sa takvim ne raspravlja. I onda takav nabusit veli meni na odlasku: Platit ces!

Uh, da mi ga bilo zveknuti nasred one turske njuske

I pardon, da netko ne pomisli da imam problema s Turcima ili ostalim nacionalnostima, poznam neke i privatno
Najmanje 70% turaka u Njemačkoj su stoka....ajoj, malo sam se krivo izrazio, sa izvinjenjem istinskoj stoci, jer nije lijepo iskrenu stoku uspoređivati sa neiskrenim turcima.
I to ne važi samo za muške turčine.
Ali naravno, to su samo moja osobna iskustva, ipak je maksimalno 30% njih ok.

Potraži savjet kod odvjetnika, isprićaš mu sve i on će ti na kraju reći kakve su šanse....savjet će te koštati između 0 i 100€.

U 90tim je meni odvjetnik rekao da je nažalost tako, da ako uzmeš nekome prednost a on je išao prebrzo, ispast će da je kriv onaj koji oduzme prednost, jer kao treba računati na prekoračenje od 20 km/h unutar naselja.
Ali to je bilo nekad davno i pravila se mijenjaju a i na kraju sud odlučuje tko je kriv.
Najbitnije da imaš (ili policija) podatke svjedoka, jer svjedoci i u takvoj parnici mogu biti ključni.

Ja osobnu turčinu iz inata nebi popustio.
I ne vjeruj turčinu, jer iz osobnog iskustva znam da će reći kao sve u redu, a možda je već osiguranju prijavio da si mu nanijela štetu.
mio8 is offline  
Old 07.10.2017., 14:24   #3665
Navedeno je da je razlog za vecu profitabilnost Skode niza cena radne snage u Ceskoj.
ikac2000 is offline  
Old 07.10.2017., 15:19   #3666
Quote:
gracia30 kaže: Pogledaj post
Pozdrav svima skupa,

Jucer prijepodne, izlazim iz svoje garaze (tiefgarage) do izlaza na cestu s pravom prednosti ima nekih cca 20-30 m, znaci, nista brzo. Ta cesta s pravom prednosti se nalazi u "gasse" vjerujem da vecina vas zna sta to znaci, nisu klasicne mjere ceste, nego je uza i tik do kuca.

I jucer ja lipo polako van, pa cu lijevo, kad evo ti njega, u punom gasu, cca 50 (moja slobodna procjena) i posto ima nezgodna drvena taraba koja onemogucava obje strane da se dobro vidi, i tu nailazi on, ugleda moj auto, te mu u tom trenutku tocno vidim na licu kako se uplasio, naglo na kocnicu, auto mu lijevo desno, i naravno ogreca si vozacevu stanu. Ima neki nizi beton dolje, a iznad betona zivica. Ostetio je lijevu prednju felgu i nesto lima i neke sitnije ogrebotine od zivice.

Izlazi on, ruke mu se tresu, primjecujem da je u radnom odijelu (daje mi naslutiti da je zbog posla zurio), ja unatoc svemu smirena, mislim si, sam si je kriv. Odmah se pojavise znatizeljnici, dvije zene, jedna stade vikati na njega, da kako je brzo proletio, da je i ona vidjela, fajn se dere na njega. Meni jos lakse, reko bogu hvala, nisam jedina koja je primjetila da je bio prebrz. Nakon cca. 5 min, evo ti njega do mene da ne zovemo policiju, nego da se nagodimo platimo stetu pola pola.

To slutim da je ponudio, jer je bio svjestan prebrze voznje.

Medjutim ja inzistiram na policiji, necu da placam, kad nisam kriva i tu krece moj bed.

Policija me obavjestava, unatoc tome da je i brze vozio, nigdje nije bilo blica, prometnog znaka da se smanji brzina, ja se ukljucivala, za njih sam ja prekrsitelj.

Dobro, ajd prihvatim ja to, necu se raspravljati, policija zna bolje.

15 godina vozim aktivno, radim za volanom svaki dan (transporter), do sada samo dvije kazne za prekoracenje brzine kroz Austriju, i jedan puknuti spigl zbog brze voznje u rikverc.

Znam po clanu obitelji (imao je susret s drugim autom na uskoj cesti, gdje je drugom autu otisao isti takav spigl) radilo se o golfu dvojci, trojci. Clan obitelji nikad prometnu, vjeran tom osiguravatelju vec godinama, osiguranje mu hebeno skocilo. A ruku na srce, spigl bi mozda dosao za to staro vozilo cca. 70-ak eura.

Sta li ce tek meni doci? I taman se radujem novoj godini (novom izvjescu o smanjenju postotoka itd.) isto sam godinama kod jednih te istih ( Huk Coburg) i onda mi naleti ovaj.

Sve je slikano, svjedokinja kaze nema problema, potvrdit ce ( al i to je njena slobodna procjena). Isplati li mi se uzimati odvjetnika za pravo u prometu?

E, ovo je manje bitno, al ajd...Radi se o starijem Turcinu, odmah je on zvao potporu dvoje drugih Turaka, ovi stigli. Cijelo vrijeme taj Turcin i tako, tako bio nabrijan, gestuklirao, mahao, galamio, samo sam ja sutila, jer mi se sa takvim ne raspravlja. I onda takav nabusit veli meni na odlasku: Platit ces!

Uh, da mi ga bilo zveknuti nasred one turske njuske

I pardon, da netko ne pomisli da imam problema s Turcima ili ostalim nacionalnostima, poznam neke i privatno
Tebi ne treba (za pocetak) odvjetnik nego verkehrs-gutachter koji ce utvrditi SVE okolnosti, po polozajima auta, steti na obadva auta, eventualnim tragovima kocenja se prilicno tocno moze utvrditi kojom brzinom je on dosao i ako je bio brzi od dozvoljene brzine onda je on kriv jer iako si ti njemu oduzela prednost ako je on bio prebrz onda je on kriv, trebas utvrdit i dokazat kolika je uopce brzina dozvoljena u toj ulici, jer ako je on bio prebrz ti ga niti nisi mogla vidit da dolazi.

Dakle, potrazi gutachtera i popricaj s njim, naoruzaj se sa sto vise slika sa mjesta gdje se to desilo.

Sto se tice osiguranja, ti mozes mijenjat osiguranje svake godine, ja uvijek trazim najbolju ponudu pa najbolju i uzmem, zasto bih bio kod skupljeg ako mogu proci jeftinije.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Old 07.10.2017., 17:13   #3667
Koliko sam ja skužio šteta je samo na njegovom automobilu. Zeznuta situacija u kojoj se ja ne bi razbacivao tvrdnjom "vozio prebrzo" ako za to nema dokaza. Bio sam svjedok svim varijantama takvih sudara, i toj gdje lola izlazi iz sporedne i viče da sam vozio prebrzo, a izvješeće pokaže da sam vozio <20kmh gdje je dozvoljeno 50kmh, do tog gdje lik izlazi iz sporedne ali ne izađe već stane, a lik na glavnoj se zbog loše kordinacije prestraši i zabije u njega i auto pored, potpuno bespotrebno. Što je najgore taj lik koji je izlazio iz sporedne bi najebao da se ja i još par ljudi nismo javili za svjedoke i gubili svoje vrijeme.
Guud is offline  
Old 08.10.2017., 07:39   #3668
molim za pomoć...

išli bi na proljeće na autoturu po zap. njemačkoj - Munchen, Sttutgart, Frankfurt do Kolna. Koliko nam je potrebno dana za osnovno razgledavanje tih gradova i što preporučate od zanimljivosti u okolici. imamo oko 8,9 dana.

hvala!
maya0101 is offline  
Old 08.10.2017., 10:06   #3669
Köln, jedan dan, lagano. Moze i malo manje.

Sent from my SM-T113 using Tapatalk
ikac2000 is offline  
Old 08.10.2017., 10:43   #3670
[QUOTE=ikac2000;65869933]Köln, jedan dan, lagano. Moze i malo manje.

Sent from my SM-T113 using Tapatalk[/QUOTE

A ostalo ? Može malo detaljnije
maya0101 is offline  
Old 08.10.2017., 10:48   #3671
Kod kölna imaš rheinu i okolo Rheinland Koji je lijep, naprimjer Königswinter gdje je Petersberg gdje je danas hotel na vrhu koji je prije bio u vlasništvu države i bili su ti smješteni državni gosti, od gori predivan pogled. U Kolnu imaš tracnicu preko rijeke, dom/katedralu, muzej čokolade. Blizu je Phantasialand znaci themepark.
Od Frankfurta imaš 70km južnije Heidelberg, veoma lijep (stari centar) grad koji nije premalen niti prevelik. Inače u Frankfurtu imaš appelwoi express vikendom, stari tramvaj u kojem sjediš i nešto piješ dok te voza "važnijim" mjestima grada, neboderi od kojeg možeš ući i sa liftom gori u Europaturm, rodna kuća Goethea, zračna luka ima terasu i razgledanje busom, alt Sachsenhausen da se proba jabucno vino (cider) te jede regionalnu Frankfurter Grüne Soße i možda imati ne ljubaznoga konobara.
Ovisno o tome da li se voli, na jednoj strani Majne su jedan muzej do drugoga.
Ako je šoping dio autoture imate južnije od Stuttgarta Metzingen Outlet i kod würzburga Wertheim Village.

Treba svakako uzesti u obzir i manja mjesta u okolici. Vožnju sa brodom po Majni ili bolje Rajni.
__________________
I can't understand - What makes a man -Hate another man -Help me understand -People are people so why should it be -You and I should get along so awfully
MrsGahan is offline  
Old 08.10.2017., 11:52   #3672
Quote:
MrsGahan kaže: Pogledaj post
Mrs gahan je zadovoljna vozačica Škode ;-)

A što se ostalog tiče, u vw kojem je suvlasnik pokrajina nrw (20%) je izvanredno dobro organiziran sindikat i valjda ih to sada jebe. Trebalo bi dati u Njemačkoj odkaze ali nemogu toliko odkaza dati koliko imaju viška radnika, pa daju odkaz tu gdje tvornica nije toliko organizirana a niti zakoni valjda takvi. Znaci drzu skuplja radna mjesta da bi uklonili jeftinija ali ipak uštedili novaca.
I kako se ovakvi postupci uklapaju u teoriju mnogih ovdje da je njemačka ekonomska budućnost odlična.

Meni je očito da je to potez očajnika jer ovime što govoriš poskupiti će cijenu rada pa time i Škode, znači pucaju sami sebi u nogu samo da privremeno pomognu njemačkoj privredi. Suludo, ali i pokazatelj kuda ide Njemačka i koliko je racionalna kada stvari nisu idealne. Takva 'racionalnost' je već viđena na njemačkom tlu nažalost.

Nakon prvog ekonomskog pada 1945 su joj izdašno pomagali Amerikanci, sada toga nema na vidiku.
rolandus is offline  
Old 08.10.2017., 11:58   #3673
Quote:
mio8 kaže: Pogledaj post
Najmanje 70% turaka u Njemačkoj su stoka....ajoj, malo sam se krivo izrazio, sa izvinjenjem istinskoj stoci, jer nije lijepo iskrenu stoku uspoređivati sa neiskrenim turcima.
I to ne važi samo za muške turčine.
Ali naravno, to su samo moja osobna iskustva, ipak je maksimalno 30% njih ok.
Ajoj..i kako sada to usporediti sa dojmom koji ostavljaju Balkanci u Njemačkoj. Ima li sličnosti, čemu oni izrazi balkanska mafija, nemoj radit za domaće, tko je ono koga uhodio i izdavao te upucavao u doba Juge i u kojim količinama itd. Ima li uopće razlike, ako ne i još lošije Budimo pošteni
rolandus is offline  
Old 08.10.2017., 12:44   #3674
Quote:
maya0101 kaže: Pogledaj post
molim za pomoć...

išli bi na proljeće na autoturu po zap. njemačkoj - Munchen, Sttutgart, Frankfurt do Kolna. Koliko nam je potrebno dana za osnovno razgledavanje tih gradova i što preporučate od zanimljivosti u okolici. imamo oko 8,9 dana.

hvala!
u frankfurtu nema ništa, za ostala 3 grada jedan dan zajedno + putovanje
DrSigmundFreud is online now  
Old 08.10.2017., 13:14   #3675
Quote:
rolandus kaže: Pogledaj post
I kako se ovakvi postupci uklapaju u teoriju mnogih ovdje da je njemačka ekonomska budućnost odlična.

Meni je očito da je to potez očajnika jer ovime što govoriš poskupiti će cijenu rada pa time i Škode, znači pucaju sami sebi u nogu samo da privremeno pomognu njemačkoj privredi. Suludo, ali i pokazatelj kuda ide Njemačka i koliko je racionalna kada stvari nisu idealne. Takva 'racionalnost' je već viđena na njemačkom tlu nažalost.

Nakon prvog ekonomskog pada 1945 su joj izdašno pomagali Amerikanci, sada toga nema na vidiku.
A šta je i proslavilo Škodu nego popularni "VW" motor i mjenjač.. Sve i da moraju otpustiti 2000 ljudi(a neće), to je za DE tržišta rada ništa. Ti ljudi bi se mogli ponovo zaposliti u svojoj struci već za 15ak dana u svojoj okolini, ako su spremni na seljenje i prije. Toliko Hrvata dođe u Minken za 2 mjeseca.

Zanimljivo kako odma spominješ ovu VW mini krizu, a nećeš se sjetiti Daimlera, BMWa i Audia čiji uposlenici u 12. mjesecu dobiju božićnicu u iznosu 15 hrvatskih prosječnih plaća, metalnog i građ. sektora koji doslovno cvjetaju i traže preko 300000 ljudi trenutno i njihovi sindikati dižu satnice svakih 6 mjesece(kao i ostali, ali ova 2 se najviše ističu), i još mali milion pozitivnih primjera. Ali ne, uvijek se dotiče na onaj loš.

BMW, Audi, Mercedes, Man, Jungheinrich, Opel, VW, Liebherr, Bosch, Schmitz Cargobull, Siemens .... nastavi niz ..... šta ima "tvoja" Hrvatska ? Turizam, Rimac.. meni ne pada ništa više na pamet.
__________________
Hubraum ist durch nichts zu ersetzen.
papyfr is offline  
Old 08.10.2017., 14:01   #3676
Quote:
DrSigmundFreud kaže: Pogledaj post
u frankfurtu nema ništa, za ostala 3 grada jedan dan zajedno + putovanje
Kad jednom dođeš u Frankfurt sigurno ces promjenit misljenje, do tada čkomi.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Old 08.10.2017., 14:04   #3677
Quote:
MaliZeleni10 kaže: Pogledaj post
Kad jednom dođeš u Frankfurt sigurno ces promjenit misljenje, do tada čkomi.
On samo ide u Offenbach na cajke , i kao dobar ljubitelj Offenbacha nesmije hvaliti Frankfurt. 100% se integrirao.
__________________
I can't understand - What makes a man -Hate another man -Help me understand -People are people so why should it be -You and I should get along so awfully
MrsGahan is offline  
Old 08.10.2017., 14:07   #3678
Quote:
rolandus kaže: Pogledaj post
Ajoj..i kako sada to usporediti sa dojmom koji ostavljaju Balkanci u Njemačkoj. Ima li sličnosti, čemu oni izrazi balkanska mafija, nemoj radit za domaće, tko je ono koga uhodio i izdavao te upucavao u doba Juge i u kojim količinama itd. Ima li uopće razlike, ako ne i još lošije Budimo pošteni
Ima razlike:
1.) Ce te teze upozoriti Turčin o drugom nepoštenom Turčinu jer mu kao Hrvat nisi zemljak.
2.) Ima ih više
__________________
I can't understand - What makes a man -Hate another man -Help me understand -People are people so why should it be -You and I should get along so awfully
MrsGahan is offline  
Old 08.10.2017., 15:06   #3679
Quote:
rolandus kaže: Pogledaj post
Ajoj..i kako sada to usporediti sa dojmom koji ostavljaju Balkanci u Njemačkoj. Ima li sličnosti, čemu oni izrazi balkanska mafija, nemoj radit za domaće, tko je ono koga uhodio i izdavao te upucavao u doba Juge i u kojim količinama itd. Ima li uopće razlike, ako ne i još lošije Budimo pošteni
Nema neke velike razlike, skoro isto važi za balkance...omjer je malo bolji u korist balkanaca, ali ima sličnosti. Kod jednih i drugih mnogi kompenziraju komplekse BMW-ima i Mercedesima....većinom isti koji ionako seru po svemu njemačkome.
Jedino je prva generacija "gastarbeitera" i balkanaca i turaka koliko toliko ok. Sve ovo što je došlo kasnije...ma nebi o tome.
Zbog slićnih iskustva ne poslujem ni sa jednima ni sa drugima.
mio8 is offline  
Old 08.10.2017., 19:35   #3680
Govorimo o principu ponašanja a ne o brojkama. Činjenica je ono što sam rekao, da Njemačka pada usprkos friziranim rezultatima i umjetnoj zaposlenosti gdje država smanjuje plaće da bi čim više ljudi bilo zaposleno. U to spada i ovo ponašanje sa Škodom.

Quote:
papyfr kaže: Pogledaj post
Zanimljivo kako odma spominješ ovu VW mini krizu, a nećeš se sjetiti Daimlera, BMWa i Audia čiji uposlenici u 12. mjesecu dobiju božićnicu u iznosu 15 hrvatskih prosječnih plaća,
Znači Audi ima manju zaradu od Škode a dijeli 10,000 EUR za božićnicu. Dakle 80,000 zaposlenih x 10,000 = 800 mil EUR samo na božićnicu. Od 1.6 mlrd EUR neto zarade pola ode na božićnicu, nečuvena filantropija

Isti onaj Audi čiji se šef žalio kako je moguće da Google vrijedi 10x više. Očito gube tlo pod nogama pa se ljute, zarada se konstantno smanjuje, od 2012 do danas čisti prihod 5 mlrd, 4,8 mlrd, 4,6 mlrd, 4 mlrd i 1,6 mlrd EUR. Meni to ne liči na rast. A ako Audi kao priznata svjetska marka pada, tko uopće raste. Željezare koje u Indiji proizvode 5x jeftinije? https://goo.gl/EZiYDQ

Quote:
papyfr kaže: Pogledaj post
..do metalnog i građ. sektora koji doslovno cvjetaju i traže preko 300000 ljudi trenutno i njihovi sindikati dižu satnice svakih 6 mjesece(kao i ostali, ali ova 2 se najviše ističu),
Ovo je baš zanimljiva tvrdnja, u Njemačkoj konstantno pada natalitet i demografija je u penisu ali se gradi sve više Cilj je valjda da uskoro svaki Nijemac živi u 2 stana. Go figure.
rolandus is offline  
Zatvorena tema



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:57.