Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Banke, osiguranja, krediti

Banke, osiguranja, krediti Ja ne radim za novac. Ja radim za kamatu.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.10.2017., 08:42   #1981
Ako je transakcija u stranoj valuti, sve banke je obrađuju po cijeni 1 eur. Piše to negdje u naknadama. Pogledaj dio "devizno poslovanje" tak nešto.
Npr ja sebi pošaljem na račun novce sa servisa Revolut, s kojim imam povezana dva računa: kunski u HPB i devizni u Zabi.
Valuta koju šaljem su euri. U oba slučaja banke mi skinu 1 eur ili cca 7,5 kn po transakciji nakon priljeva na račun.



Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk
JayDeena is online now  
Odgovori s citatom
Old 19.10.2017., 09:28   #1982
Nadam se da Zaba ove komentare čita. Užasno iskustvo imam s ovom bankom.
Prvenstveno sa njenim djelatnicima.
Ti ljudi koji tamo rade nemaju pojma šta rade i još su bahati prema klijetima.

Ne možeš mi raditi u banci a ne znati da li može zamijeniti stara novčanica.
Ne možeš raditi u banci a da ne znaš zatvoriti prijevremeni kredit.
Ne možeš mi raditi u banci i govoriti da nešto nećeš napraviti (ako ne znaš, pozovi nekog drugog)
Ne možeš raditi u banci i reći da te boli briga za tvoj problem ????
Ne možeš raditi u banci a ne znati gdje i kada mi je sjeo novac na drugi račun.
Ova iskustva su temeljena na interakciji sa više djelatnika.
Na temelju čega ovi ljudi dobivaju posao?? Na temelju znanja nikako.

Kada dođem u Vašu banku, imam osjećaj da sam došla 19st. po pitanju pitanju općeg znanja.
Nisam nikog tražila da zna matematički složeni zadatak, samo informaciju koja bi svaka šalteruša ili osobni bankar trebao imati u peti.
A ne da dobijem odgovor: ne znam ili pogledajte na našoj web stranici. KATASTROFA!
A naplaćujete nama klijentima svaki hebeni korak !

Napisala sam se već dosta mailova. Prestrašno.
Neki dan odem u drugu banku, totalno drugačiji pristup klijentu. A toliko je malo potrebno.
Zatvaram račun ovaj tjedan.
Ivchy26 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.10.2017., 11:13   #1983
Quote:
Ivchy26 kaže: Pogledaj post
Nadam se da Zaba ove komentare čita. Užasno iskustvo imam s ovom bankom.
Prvenstveno sa njenim djelatnicima.
Ti ljudi koji tamo rade nemaju pojma šta rade i još su bahati prema klijetima.

Ne možeš mi raditi u banci a ne znati da li može zamijeniti stara novčanica.
Ne možeš raditi u banci a da ne znaš zatvoriti prijevremeni kredit.
Ne možeš mi raditi u banci i govoriti da nešto nećeš napraviti (ako ne znaš, pozovi nekog drugog)
Ne možeš raditi u banci i reći da te boli briga za tvoj problem ????
Ne možeš raditi u banci a ne znati gdje i kada mi je sjeo novac na drugi račun.
Ova iskustva su temeljena na interakciji sa više djelatnika.
Na temelju čega ovi ljudi dobivaju posao?? Na temelju znanja nikako.

Kada dođem u Vašu banku, imam osjećaj da sam došla 19st. po pitanju pitanju općeg znanja.
Nisam nikog tražila da zna matematički složeni zadatak, samo informaciju koja bi svaka šalteruša ili osobni bankar trebao imati u peti.
A ne da dobijem odgovor: ne znam ili pogledajte na našoj web stranici. KATASTROFA!
A naplaćujete nama klijentima svaki hebeni korak !

Napisala sam se već dosta mailova. Prestrašno.
Neki dan odem u drugu banku, totalno drugačiji pristup klijentu. A toliko je malo potrebno.
Zatvaram račun ovaj tjedan.
Čujem od klijenata dosta da njihovi djelatnici općenito nemaju pojma o ničemu.
Baš smo se smijali kada nam je njihov klijent, ima kredit kod nas pričao da je htio zatražiti neku karticu tamo, popunio formulare i donio ostalu dokumentaciju da bi mu djelatnici kada je došao u zabu rekli da ta kartica ne postoji, a kada im je na internetu pokazao da je ima nisu mogli vjerovati i govorili su da je to nešto novo a to imaju u ponudi bar 10 godina.
Znam direktoricu tamo i kaže da nije više preko veze...
voditeljica1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.10.2017., 14:54   #1984
glavno da šalteruše nude hrpu kredita i paketa usluga i dobrovoljnih štednji... a kad dođeš u poslovnicu i pitaš najbanalnije pitanje onda se stiltaju jer nemaju pojma
__________________
Poziv na bojkotiranje nečije hrane zbog osobnog svjetonazora nikako ne spada na pdf Gastronomija.
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.10.2017., 10:32   #1985
Quote:
voditeljica1 kaže: Pogledaj post
Čujem od klijenata dosta da njihovi djelatnici općenito nemaju pojma o ničemu.
Baš smo se smijali kada nam je njihov klijent, ima kredit kod nas pričao da je htio zatražiti neku karticu tamo, popunio formulare i donio ostalu dokumentaciju da bi mu djelatnici kada je došao u zabu rekli da ta kartica ne postoji, a kada im je na internetu pokazao da je ima nisu mogli vjerovati i govorili su da je to nešto novo a to imaju u ponudi bar 10 godina.
Znam direktoricu tamo i kaže da nije više preko veze...
Kako su mi digli tlak, ispričala sam to na poslu.
Veli mi kolega da je prije par godina zatvorio kod njih račun. Razlog je bio isti (njihovo neznanje i nekultura)
I veli mi on, kao šlag na kraju dobije nakon par godina što je zatvorio račun obavijest da su mu odobrili minus od par tisuća kuna po istom tom zatvorenom računu Lud, zbunjen, još luđi

Mene samo zanima na temelju čega oni zapošljavaju i educiraju ljude?

Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
glavno da šalteruše nude hrpu kredita i paketa usluga i dobrovoljnih štednji... a kad dođeš u poslovnicu i pitaš najbanalnije pitanje onda se stiltaju jer nemaju pojma
Baš gledam neki dan reklamu kako su moderni, kako možeš platiti samo ako se uslikaš mobom...ma možeš imati svemirsku modernu opremu, sve je to badava ako su ti djelatnici koji tamo rade sa ljudima koma.
Ivchy26 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.10.2017., 11:07   #1986
Pa ne znam ja preferiram ako mogu sve preko neta ili mobilne aplikacije obaviti i uopce u banku ne moram ici. Bio sam sada neki dan da vratim token koji mi više ne treba, a prije toga ne znam kada sam bio. Info telefon im je ok ali to sam jednom koristio.
Noctifer is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.10.2017., 08:20   #1987
Quote:
JayDeena kaže: Pogledaj post
Ako je transakcija u stranoj valuti, sve banke je obrađuju po cijeni 1 eur. Piše to negdje u naknadama. Pogledaj dio "devizno poslovanje" tak nešto.
Npr ja sebi pošaljem na račun novce sa servisa Revolut, s kojim imam povezana dva računa: kunski u HPB i devizni u Zabi.
Valuta koju šaljem su euri. U oba slučaja banke mi skinu 1 eur ili cca 7,5 kn po transakciji nakon priljeva na račun.

...
JayDeena puno puno hvala na odgovoru! treba mi točno to za istu namjenu! Hvala još jednom
dragone is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.10.2017., 09:06   #1988
Quote:
dragone kaže: Pogledaj post
JayDeena puno puno hvala na odgovoru! treba mi točno to za istu namjenu! Hvala još jednom
Nema na čemu 😀

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk
JayDeena is online now  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 11:23   #1989
Da li netko ima iskustva s plaćanjem karticama Zagrebačke banke u inozemstvu? Nedavno iksustvo: od 10 pokušaja plaćanja na raznoraznim mjestima, 9 odbijeno!! :-(
moody_blue is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 12:19   #1990
A jesi najavio/la boravak u inozemstvu prije? Znaju blokirati iz sigurnosnih razloga

Poslano sa mog MHA-L29 koristeći Tapatalk
JayDeena is online now  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 14:57   #1991
Quote:
moody_blue kaže: Pogledaj post
Da li netko ima iskustva s plaćanjem karticama Zagrebačke banke u inozemstvu? Nedavno iksustvo: od 10 pokušaja plaćanja na raznoraznim mjestima, 9 odbijeno!! :-(
Nazovi ih, daj im vrijeme transakcije, pa će ti reći razlog odbijanja. Sve ostalo je nagađanje.
__________________
Putopisi: Island Egipat Kuba Južna Amerika Turska | Silba Smještaj
Putnik92 is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 18:48   #1992
Uredno plaćam u inozemstvu Maestrom, visom e. i Masterom.
Moguće da ti je kartica označena samo za lokalnu upotrebu, u zemlji. Možeš to sam promijeniti u e ili m-bankarstvu.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
tiluriumm is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 10:17   #1993
Svašta se može čuti i vidjeti, ali ova priča zvuči nevjerojatno. Zanemarite specifičan stil pisanja autora...

http://www.samoborskiglasnik.net/ziv...=20180107#1206

Nedavno su u istoj poslovnici rekli jednom čovjeku da ne smije prebaciti novac sa svog računa koji je dobio prodajom nekretnine na svoj račun u Njemačkoj, jer je to protuzakonito. U drugoj poslovnici ZABE su mu to bez problema odmah napravili .
Fitz is online now  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 15:04   #1994
Quote:
voditeljica1 kaže: Pogledaj post
Čujem od klijenata dosta da njihovi djelatnici općenito nemaju pojma o ničemu.
Baš smo se smijali kada nam je njihov klijent, ima kredit kod nas pričao da je htio zatražiti neku karticu tamo, popunio formulare i donio ostalu dokumentaciju da bi mu djelatnici kada je došao u zabu rekli da ta kartica ne postoji, a kada im je na internetu pokazao da je ima nisu mogli vjerovati i govorili su da je to nešto novo a to imaju u ponudi bar 10 godina.
Znam direktoricu tamo i kaže da nije više preko veze...
isto se moze reci i za vecinu banaka, likovi koji tamo sjede uglavnom te bljedo gledaju ako si se sam pripremio za razgovor o npr kreditu ili bilo cemu sto je van njihove uobicajne šprance...tada pocinje laganje, zamuckivanje i vidis da jedva cekaju da te se rijese.
Rijetko da ces nac na "normalnog" referenta koji ce te u miru saslusat, objasnit ti sto treba i rijesit stvari.
RayBan is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 15:29   #1995
Quote:
RayBan kaže: Pogledaj post
likovi koji tamo sjede uglavnom te bljedo gledaju ako si se sam pripremio za razgovor o npr kreditu ili bilo cemu sto je van njihove uobicajne šprance...tada pocinje laganje, zamuckivanje i vidis da jedva cekaju da te se rijese
slučaj u svim bankama što se tiče ljudi na šalterima, oni iza su malo sposobniji i više znaju o nekim stvarima
mada se i oni stiltaju kad ih pitaš nešto što je malo više specifično... kao i sa općinskim službenicima, poreznim referentima i ostalim šalterskim ljudima
najbolje se sam informirati unaprijed i tek onda krenuti rješavati stvari
a konkretno za Zagrebačku banku dok sam još kod njih imao račune: ponašaju se kao da si ti tamo zbog njih a ne obratno, ne žele davati informacije o tvojim računima (kamate i oročenja), ne žele proslijediti podatke o kamatama na tvoj mail i to ono što su dužni po zakonu, za poreznu prijavu,
ne žele reći/nisu u stanju saznati da li je izvršena uplata u drugu banku tojest da li su se novci vratili ako nešto nije bilo u redu...
bježite od njih što prije
__________________
Poziv na bojkotiranje nečije hrane zbog osobnog svjetonazora nikako ne spada na pdf Gastronomija.

Zadnje uređivanje Krkimir : 10.01.2018. at 16:03.
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 20:13   #1996
Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
slučaj u svim bankama što se tiče ljudi na šalterima, oni iza su malo sposobniji i više znaju o nekim stvarima
mada se i oni stiltaju kad ih pitaš nešto što je malo više:

Ne za šaltere nisam ni pisao jer od njih niti ne očekujem nikakvo posebno znanje već o ljudima u back-up .. kreditnim referentima..osobnim bankarima, voditeljima poslovnica.
I napominjem ne odnosi se na Zabu već na banke u Hr općenito.



Sent from my iPhone using Tapatalk
RayBan is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 22:31   #1997
Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
Svašta se može čuti i vidjeti, ali ova priča zvuči nevjerojatno. Zanemarite specifičan stil pisanja autora...

http://www.samoborskiglasnik.net/ziv...=20180107#1206

Nedavno su u istoj poslovnici rekli jednom čovjeku da ne smije prebaciti novac sa svog računa koji je dobio prodajom nekretnine na svoj račun u Njemačkoj, jer je to protuzakonito. U drugoj poslovnici ZABE su mu to bez problema odmah napravili .
ehhe super članak

ne radim u zabi, al onako sastrane gledano, ja mislim da bi najbolje bilo da si vi forumasi napravite svoju banku, mislim da bi to bila najeduciranija banka na svijetu , sa najnizim kamatama i najvecom brzinom usluge.
Jebivjetrima koji idu od banke do banke za 0.1% vecu kamatu na stednju bi uvijek dali vecu kamatu, a radilo bi se do kad god klijentima pase.

kvoutao sam tvoj post jer je ocigledan primjer kak obican , regular guy s foruma misli da su banke zle institucije koje ljudima nedaju svoje novce

a zapravo jednostavno je neupucen u zakone RH, zakone o deviznom platnom prometu, a misli da zna sve i da ga svi hoce zajebat.

Sad se pitajte koliko puta ste tak krivo nesto mislili
MMachéte is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.01.2018., 23:19   #1998
Ja nisam tvrdio da išta znam o tome osim što sam prenio članak s jednog lokalnog portala. Vidiš da sam stavio smajlić za upitnik, nisam rekao ni da su lopovi ni da pojma nemaju, nego sam ukazao na nedosljednost. Što se kamata i radnog vremena tiče, ako autor članka ne laže, on je ušao dok je banka bila otvorena i radno vrijeme je trajalo još nekoliko sati nakon njegovog posjeta.

Ako čovjek taj svoj novac nije smio prebaciti s računa u HR na račun u DE (volio bi znati zašto, može i neki link, ali ako je odgovor preopširan ne treba se mučiti), zašto su mu onda to bez pogovora napravili u drugoj poslovnici iste banke? Ja sam osobno bio mišljenja da mu je bolje bilo to prenijeti u cashu, u dozvoljenom iznosu, nego prebacivati, ali ja sam staromodan i što je najgore, ja sam zadovoljan svojom bankom
Fitz is online now  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2018., 21:24   #1999
Quote:
Ivchy26 kaže: Pogledaj post
Kako su mi digli tlak, ispričala sam to na poslu.
Veli mi kolega da je prije par godina zatvorio kod njih račun. Razlog je bio isti (njihovo neznanje i nekultura)
I veli mi on, kao šlag na kraju dobije nakon par godina što je zatvorio račun obavijest da su mu odobrili minus od par tisuća kuna po istom tom zatvorenom računu Lud, zbunjen, još luđi

Mene samo zanima na temelju čega oni zapošljavaju i educiraju ljude?



Baš gledam neki dan reklamu kako su moderni, kako možeš platiti samo ako se uslikaš mobom...ma možeš imati svemirsku modernu opremu, sve je to badava ako su ti djelatnici koji tamo rade sa ljudima koma.
Djelatnici u Zagrebačkoj banci ne prolaze nikakve edukacije. U tome je problem.
Nakon dobivanja posla dva tjedna se sjedi uz nekog na šalteru i gleda se što se radi, treći tjedan sam radiš - a kolega pomaže, a četvrti tjedan se počinje samostalno raditi bez ikakve edukacije uopće da prepoznamo lažne novčanice ili generalno konkretne strpljive edukacije, nego se pred klijentom uči u onoj buci od poslovnice kako npr. napraviti inozemnu doznaku.
Starije obiteljske bankarice i osobni bankari znaju detaljnije i više jer rade duži niz godina.
Ovi koji su na šalteru mogu biti skroz novi, a znanje im ovisi u tim početnim fazama o tome koliko je neki od kolega bio zainteresiran da im detaljno prenese znanje uz uvjete za prijenos znanja u poslovnici pred 40 ljudi.

Jedina edukacija koja se prolazi u sjedištu na Jankomiru je o vještinama prodaje jer svaki dan se pred svima izlaže tko je koliko prodao. Sjećam se da kolega nakon što je pola godine radio nije znao zatvoriti račun točno, starija kolegica ga je opomenula pa što to radiš, a zatvarao je na taj način račune 6 mjeseci. Znači upitno je je li svim ti ljudima na kriv način na koji je radio uopće zatvorio račun.

Puno je detalja i znanja koja netko na šalteru treba imati, ali kako ne prolaze nikakvu edukaciju (jer direktorima je jedino bitna prodaja, tako se i vode poslovnice, kao Sektor Maloprodaje) u principu se uči na leđima klijenata metodom pokušaja i pogreške.
Purple Sky is online now  
Odgovori s citatom
Old 14.01.2018., 21:28   #2000
Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
Ja nisam tvrdio da išta znam o tome osim što sam prenio članak s jednog lokalnog portala. Vidiš da sam stavio smajlić za upitnik, nisam rekao ni da su lopovi ni da pojma nemaju, nego sam ukazao na nedosljednost. Što se kamata i radnog vremena tiče, ako autor članka ne laže, on je ušao dok je banka bila otvorena i radno vrijeme je trajalo još nekoliko sati nakon njegovog posjeta.

Ako čovjek taj svoj novac nije smio prebaciti s računa u HR na račun u DE (volio bi znati zašto, može i neki link, ali ako je odgovor preopširan ne treba se mučiti), zašto su mu onda to bez pogovora napravili u drugoj poslovnici iste banke? Ja sam osobno bio mišljenja da mu je bolje bilo to prenijeti u cashu, u dozvoljenom iznosu, nego prebacivati, ali ja sam staromodan i što je najgore, ja sam zadovoljan svojom bankom
Puno puta dok sam radila smo klijentima rekli jedno jer su nam tako rekli kolege, tj. nisu nam objasnili nego u žurbi paušalno prenijeli informaciju koju onda netko od djelatnika krivo shvati te i klijentu da krivu informaciju. Ne iz zlobe, namjerno nego jer bolje ne zna.
U drugoj poslovnici na šalteru možda radi netko već duži niz godina i on ima pravu informaciju.

Nisu ti ljudi na šalteru krivi, bace ih u vatru bez ikakve edukacije, a detalja koje moraju znati cijela hrpa, treba uvijek provjeriti sa nekim starijim, ali kako je u poslovnici ratno stanje, taj kojeg pitaš isto može biti nadrkan i nezainteresiran za prijenos znanja pa nažalost na kraju najebe klijent.
Purple Sky is online now  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 00:16.