Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija > Biciklizam

Biciklizam Na dva kotača uokolo

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 20.10.2017., 14:30   #7661
Pozdrav , imam jednu staiger sprinter specijalku doma , rastavio sam je i u kutiji je jednoj , mislio sam je restaurirat ali promjenili su se planovi

Htio bi staviti nove kotace sa gumama , nove kocnice sajle i sic stavit da bude u voznom stanju

Nisam neki koji radi puno km sa biciklom tako da mi netreba nista high end od kotaca sa gumama ali samo da felge po mogucnosti budu crne

Koliko bi me kostali ti dijelovi i dal postoji tu na forumu ili ako znate nekoga tko bi mi mogao nabavit mozda jeftinije te dijelove i slozit ?


Imam i jedan rog senior orginal stanje za prodaju ako je tko zainteresiran

Hvala
Sifon is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.10.2017., 19:10   #7662
Puno previse je standarda i komponenti da ti se moze napisati odgovor koliko ce nesto kostati kad ne znamo nikakve detalje o biciklu. Najjeftinije komponente su ti na njemackim i engleskim webshopovima, a dostava relativno povoljna u HR. No kako se radi o starom bajku moguce je da ce ti trebati malo vise truda da pronades ono sto ti treba. Danasnje cijene modernih kotaca za cestovnjake su od 100tinjak eura do puno punooo vise. Sajle su jeftine, kocnice i sve ostalo sto si naveo ovise o zeljama i novcaniku
__________________
PRO
litrenka is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.10.2017., 10:29   #7663
Quote:
Sifon kaže: Pogledaj post
Pozdrav , imam jednu staiger sprinter specijalku doma , rastavio sam je i u kutiji je jednoj , mislio sam je restaurirat ali promjenili su se planovi

Htio bi staviti nove kotace sa gumama , nove kocnice sajle i sic stavit da bude u voznom stanju

Nisam neki koji radi puno km sa biciklom tako da mi netreba nista high end od kotaca sa gumama ali samo da felge po mogucnosti budu crne

Koliko bi me kostali ti dijelovi i dal postoji tu na forumu ili ako znate nekoga tko bi mi mogao nabavit mozda jeftinije te dijelove i slozit ?


Imam i jedan rog senior orginal stanje za prodaju ako je tko zainteresiran

Hvala
Imas temu restauriranje stare specijalke od koji xyz stranica u kojoj je manje vise svako pitanje postavljeno i odgovpreno nekoliko puta

Za kotace bih racunao çca 600 do 1000kn, sajle i buziri su sica, kocnice ako bas trebaju nove bi mogle biti skuplje. Akomje neki drugi dio otisao, nekad to moze biti sica za popraviti, a nekad to generira citav niz izmjena na biciklu ako se do odgovarajuceg dijela ne moze doci.

Glede uzimanja nekog da ti to odradi, moguce je ali pitanje je da li si voljan ulagati toliko, vecina obnova ide tako da se cijena rada ne uracunava u ttosak jer to netko radi sam za sebe iz gusta. Dijelove sigurno mozes dati nekome, recimo pletenje kotaca.
__________________
Now Playing: Vrnul se bum makar v lesu, il nek Dravu sim donesu. Z dravskim peskom me pokrijte, z dravskom vodom poškropite.
Arash's friend is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.10.2017., 13:17   #7664
Pozdrav.

Tražim savjet za upgrade bicikla. Imam ghost tacanu 1. Početna razina dijelova. Pogon turney, zadnji mjenjač altus. 8 brzina. Želio bi priječi na deore pogon. Pa me zanima mogu li staviti samo novi pogon ili moram priječi na sustav s 9 brzina.
danny10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.10.2017., 14:02   #7665
Mislim da ne bi trebao imati problema jer ćeš i dalje biti na 8 spd lancu. Bio bi problem da želiš prijeći na deve ili deset brzina a zadržati postojeći pogon.
__________________
Askhole - A person who constantly asks for your advice, yet ALWAYS does the complete opposite of what you told them to do.
doopeen is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.10.2017., 19:06   #7666
Quote:
danny10 kaže: Pogledaj post
Pozdrav.

Tražim savjet za upgrade bicikla. Imam ghost tacanu 1. Početna razina dijelova. Pogon turney, zadnji mjenjač altus. 8 brzina. Želio bi priječi na deore pogon. Pa me zanima mogu li staviti samo novi pogon ili moram priječi na sustav s 9 brzina.
Ako je pogon trostruki mozes , nevidim razlog zasto nebi mogao.

Ja bi na tvom mjestu stavio 34t single pogon i deri, to bi ti trebalo biti dovoljno kvalitetnih iskoristivih kadenci.
__________________
"Ženo, što plačeš? Koga tražiš?"
mario550 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.10.2017., 00:16   #7667
Quote:
doopeen kaže: Pogledaj post
Mislim da ne bi trebao imati problema jer ćeš i dalje biti na 8 spd lancu. Bio bi problem da želiš prijeći na deve ili deset brzina a zadržati postojeći pogon.
Pretpostavljam da to podrazumijeva i novu osovinu
danny10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.10.2017., 03:25   #7668
Bok ekipa, danas sam dozivo malo zesci pad s bicikla (Ivancica, spust) i kotac je dosta dobio (jbg, preletio guvernal)...do te mjere da sam nosio bicikl vise od pola puta do auta -.-
ugl. osmica tolika da kad guram bicikl zapinje i za lijevu i za desnu stranu vilice.
Kotaci su original koji dolaze na TREK x-caliber 7 (model '17):
Formula DC20 alloy front hub; Bontrager Connection 32-hole double-walled rims, 29"

Probao sam skinut kotac i "zdravo seljacki" ga poravnat nogama toliko da mogu gurat bike. Sa svojih 75kg i par jacih gazenja po kotacu, rezultat 0 bodova. Ni da mrdne, i dalje svinut dosta...

Da li postoji mogucnost promjeniti samo obruc kotaca a ostavit ostalo (glava, spice)?
Ili Bas moram kupovat cijeli novi kotac (pretpostavljam da se ovaj vise ne moze centrirati)?
Koliko bi mogla biti cijena popravka?

Uz kotac jos trebam i rucice kocnica jer su na obje unisteni rezervoari za koc. tekucinu, a lijeva je i lijepo savinuta. Pa ako netko ima te stvari doma i voljan je prodat, nek se javi

Trebat ce sigurno jos dijelova. Ovo je uoceno samo letimicnim pregledom jer trenutno imam vecih problema od bicikla
nigda_vz is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.10.2017., 11:32   #7669
Bojim se da moras kupiti novi kotac, takva osmica koju si opisao je nepopravljiva, mozda mozes samo novi obruc kupiti i dati nekome ali nisam siguran u kojem je stanju naba i kakve su zbice , plus pletenje kotaca ce te kostati gotovo kao novi kotac.
Pronjuskaj malo vjerojatno ima nesto povoljno i kvalitetno
__________________
"Ženo, što plačeš? Koga tražiš?"
mario550 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.10.2017., 11:58   #7670
Quote:
nigda_vz kaže: Pogledaj post
Bok ekipa, danas sam dozivo malo zesci pad s bicikla (Ivancica, spust) i kotac je dosta dobio (jbg, preletio guvernal)...do te mjere da sam nosio bicikl vise od pola puta do auta -.-
ugl. osmica tolika da kad guram bicikl zapinje i za lijevu i za desnu stranu vilice.
Kotaci su original koji dolaze na TREK x-caliber 7 (model '17):
Formula DC20 alloy front hub; Bontrager Connection 32-hole double-walled rims, 29"

Probao sam skinut kotac i "zdravo seljacki" ga poravnat nogama toliko da mogu gurat bike. Sa svojih 75kg i par jacih gazenja po kotacu, rezultat 0 bodova. Ni da mrdne, i dalje svinut dosta...

Da li postoji mogucnost promjeniti samo obruc kotaca a ostavit ostalo (glava, spice)?
Ili Bas moram kupovat cijeli novi kotac (pretpostavljam da se ovaj vise ne moze centrirati)?
Koliko bi mogla biti cijena popravka?
Novi obruc 150-300kn, zbice 3-6kn komad, slagenje 50-300kn
__________________
Now Playing: Vrnul se bum makar v lesu, il nek Dravu sim donesu. Z dravskim peskom me pokrijte, z dravskom vodom poškropite.
Arash's friend is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.10.2017., 17:06   #7671
Quote:
danny10 kaže: Pogledaj post
Pretpostavljam da to podrazumijeva i novu osovinu
Ako govoriš o pogonskoj osovini, da. Ali ako ideš na novi Deore pogon, dobivaš ju u paketu.
__________________
Askhole - A person who constantly asks for your advice, yet ALWAYS does the complete opposite of what you told them to do.
doopeen is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 10:26   #7672
opet ludi mario dijeli savjete. jbt ti ak ne dobiješ ban neće više nitko. već su ti rekli dečki da ne lažeš ovaj napaćeni narod.
bokte ne može mjenjat pogon na deore jer deore radi na 10 brzina. ako i uspije nabaviti stari deore to će biti devetka.
međutim lanac od 8 brzina koji on ima sada ne može na lančanik predviđen za 10 brzina. ako ide novi lanac onda ide i novi stražnji lančanik. ako ide lančanik idu i ručice mjenjača.
još nismo spomenuli zamjenu zadnjeg mjenjača jelte.
cijena: pola bicikla da bi imao dva klika više i slovima napisano deore na kurblama.
__________________
"If you don't risk anything, you risk even more." - Erica Jong
hazzarder is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 10:30   #7673
Quote:
hazzarder kaže: Pogledaj post
opet ludi mario dijeli savjete. jbt ti ak ne dobiješ ban neće više nitko. već su ti rekli dečki da ne lažeš ovaj napaćeni narod.
bokte ne može mjenjat pogon na deore jer deore radi na 10 brzina. ako i uspije nabaviti stari deore to će biti devetka.
međutim lanac od 8 brzina koji on ima sada ne može na lančanik predviđen za 10 brzina. ako ide novi lanac onda ide i novi stražnji lančanik. ako ide lančanik idu i ručice mjenjača.
još nismo spomenuli zamjenu zadnjeg mjenjača jelte.
cijena: pola bicikla da bi imao dva klika više i slovima napisano deore na kurblama.


mislio sam mu ja napisati ali uzalud je to...

ja cu samo dodati ovo njegovo gdje predlaze onda prelazak na 1x pogon, a sve NW sajbe su za 9-12 brzinske lance, pa ce sa 8sp lancem raditi zakurac...da ne spominjemo uopce nemogucnost clutch str. mjenjaca ili barem mid/short cage...

samo kaj ce se netko jebeno opeci radi njegovih savjeta jer ce potrosit pare da ima grunf konfiguraciju na svom bajku.
__________________
PRO
litrenka is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 10:44   #7674
Momci Mario nije predlagao novi Deore , drugo 34t pogon radi savrseno sa 8-icom, provjereno i to onaj za 120kn na kocku!, dakle malo para !.

Logicno je da nece staviti novi Deore koji kosta kao pola bicikla i logicno je da bi trebao znati da 10spd Deore nece raditi ma 8spd kaseti
__________________
"Ženo, što plačeš? Koga tražiš?"
mario550 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 10:46   #7675
Osjećam razliku u mišljenju. Ideja je bila da s vremenom postane 9 ili 10 brzinac. Kupio sam ga na akciji, a i nisam imao love da odmah kupim nekaj naj naj. Sve mi je već od ranjne jasno kaj moram kupiti kad budem prelazio. Ajde da preformuliram pitanje: kolika je razlika u performansi vožnje (naročito uzbrdo) s deore pogonom u odnosu na turney. Pa valjda ovaj je iz nekog razloga trostruko skuplji.
danny10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 10:52   #7676
Quote:
danny10 kaže: Pogledaj post
Osjećam razliku u mišljenju. Ideja je bila da s vremenom postane 9 ili 10 brzinac. Kupio sam ga na akciji, a i nisam imao love da odmah kupim nekaj naj naj. Sve mi je već od ranjne jasno kaj moram kupiti kad budem prelazio. Ajde da preformuliram pitanje: kolika je razlika u performansi vožnje (naročito uzbrdo) s deore pogonom u odnosu na turney. Pa valjda ovaj je iz nekog razloga trostruko skuplji.

Ako ces prelaziti na 9 ili 10 speed to ce te kostati vise nego bike vrijedi, ajmo, treba ti nova kaseta, treba ti novi zadnji mjenjac, treba ti novi pogon plus osovina pogona, hoces da jos nabrajam

Razliku ces osjetiti jer ces imati vise kadenci, razlika nece biti ogromna , nece biti niti izbliza trostruka koliko je razlika u cijeni.

Ukratko baciti ces pare bezveze!!, jasnije?

Razlika uzbrdo je nikakva ako nades iole slicne kadence !, razlika uzbrdo ce biti najveca sa promjenom polozaja na biciklu.

Da pojasnim, sto je tjelo vise naprijed u odnosu na os pedale lakse ces ici uzbrdo, onako laicki

Kako pomaknuti tjelo naprijed

1. Ustani se sa sjedala i predaliraj
2. Spusti lulu bicikla dolje ako ima mjesta , stavi lulu u minus polozaj!
3. Pomakni sjedalo horizontalno prema naprijed , ne nagib nego ga pomakni naprije putem vodilica tako da ti os koljena bude u centru osi pedale dok su pedale u vodoravnom polozaju ili da budu malo ispred osi pedale!

Ako hoces 9 ili 10 brzina prodaj bike i kupi drugi!, upgrade je glupost i neisplativo
__________________
"Ženo, što plačeš? Koga tražiš?"
mario550 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 11:14   #7677
Ok. A koji bi onda savjet bio za pogon? Ostaviti ovo ili možda neki alivio il acera?
danny10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 11:27   #7678
Quote:
danny10 kaže: Pogledaj post
Ok. A koji bi onda savjet bio za pogon? Ostaviti ovo ili možda neki alivio il acera?
A sto konkretno fali tvom pogonu?, zasto mislis da ce Alivio ili Acera raditi toliko bolje da vrijedi upgradea?

Eventualno ako su Alivio i Acera octalink onda ce biti izdrzljiviji od sadasnjeg pogona na kocku kojeg vjerojatno imas.

Koliko sam shvatio zelis ici lakse uz brdo?, mjenjas ili imas zelju mjenjati komponente koje ti u tome nece pomoci ili ce zanemarivo pomoci!

Jer razmes?
__________________
"Ženo, što plačeš? Koga tražiš?"
mario550 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 11:28   #7679
Ovisi koja ti je namjena za taj bajk.
Ako ga planiraš koristiti kao MTB -> bilokakav (koristan i ozbiljan) upgrade je neisplativ jer (koliko sam na brzinu vidio specifikacije) moraš mijenjati (najednom) pogon, kotač(e), kočnice, mjenjače, shiftere i vilicu.
Dakle, cijeli bajk. Isplativije ti ga je puknuti u oglasnik i kupiti novo.

Ako ga planiraš koristiti za po gradu, kupi slick gume i vozi dok se ne raspadne. Za takvu vožnju nećeš primjetiti bog zna kakvu razliku da bi ti se upgrade isplatio.
__________________
Kad preživiš Jarun, onda si spreman na sve!
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Mali Maleni is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.10.2017., 12:14   #7680
Ok. Sad sam samo neodlučniji. Bic je bio više puta na Sljemenu, i cesta i makadam, prešao je ture od po 100 i kusur km. Ide i ovako, gledam kako da ga učinim boljim. Zato i razmišljam o upgradeu i gledam što će mi isti donijeti
danny10 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 19:55.