Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo

Gospodarstvo Novac, profit, blagostanje. Kako doći do toga?
Podforumi: Dionice, Ostali oblici investiranja, Banke, osiguranja, krediti, Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 29.10.2017., 11:22   #1141
Quote:
memulica kaže: Pogledaj post
Sad će je oni razvijat jedno 10tak godina, ako prije ne bankrotiraju zbog američke verzije Potemkinova sela..
Ne radi samo Toshiba rade i kinezi na istraživanjuhttp://iopscience.iop.org/article/10.1088/0957-4484/27/46/46LT01/meta
__________________
Životu nemožeš dodati ni jedan dan, ali danu više života možeš
more is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.10.2017., 14:02   #1142
Quote:
Zek0slav kaže: Pogledaj post
Ma oni hoće da platiš.
Brzo punjenje i 4G internet su besplatni samo ako kupiš auto od Tesle. Naravno da neće isto dati kad je preprodan.

I t-com ti daljinski deaktivira tarifu. Kako drugačije?
Kod T-coma si praktički u najmu, auto si kupio i mora bit tvoje vlasništvo za raspolagat (i jednako funkcionalan).
Freek is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.11.2017., 22:50   #1143
Kako je bitno pitanje iz kojih će se izvora dobivati struja za električne automobile, evo najnovija vijest o rušenju svjetskog rekorda niske cijene:

Cijene električne energije iz solarnih fotonaponskih elektrana, koje se postižu na tenderima širom svijeta nastavljaju padati ispod svakog očekivanja.

Solarna energija, na povoljnim lokacijama, sad ne samo da je najjeftiniji izvor električne energije, nego je DALEKO jeftiniji od drugih.

Na posljednjem tenderu u Čileu je tvrtka Elen Generacion Chile (EGC) (očito tvrtka-kćer talijanskog Enela), ponudila cijenu isporuke u mrežu od samo $21.48/MWh, što iznosi 14 lipa po kilovatsatu.

To je oko četiri puta manje od prosječne cijene proizvodnje električne energije u elektranama u Hrvatskoj.

Samo prije godinu dana, na jednakom tenderu, najniža postignuta cijena bila je $47.6/MWh

"Financial Times" je objavio članak o situaciji u Indiji, izražavajući zabrinutost da se radi o pretjeranom padu cijena i "mjehuru" tipičnom za kapitalističku privredu.
__________________
Apeliram glede javnog istupanja, pa makar i pod nickom na Netu: Ispeci, pa reci! Triput mjeri, jednom sjeci!
Zoran Oštrić is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.11.2017., 11:45   #1144
Eto jedan zanimljiv i dosta realan članak o "Tesli": ta firma očito nezaustavljivo propada i zbog problema s baterijama (to sam ja odavno govorio da je to nerješiv problem do daljnjega!) ne može isporučivati ni približan broj auta koji je bila obećala! Pročitajte na slijedećem linku:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/t...d/1004854.aspx
Pa nek se već jednom urazume i nek uvide da je elektro-auto potpuno promašen koncept i nek se okrenu usavršavanju motora s unutrašnjim sagorijevanjem da se još više smanji potrošnja, a također nek se okrenu sintezi alternativnih goriva npr. iz biomase i slično. Tu leži budućnost, a ne u toj elektrici, k tome otpadne baterije su strahovito velik zagađivač, daleko ozbiljniji nego bilo koji benzinski ili dizel motor!
Forumas-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.11.2017., 14:24   #1145
baljezgaš
Mahun is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.11.2017., 17:37   #1146
Solarni paneli su jako subvencionirani. Cijena će morati doći na nekakvu održivu (višu) razinu prije ili kasnije.
Zek0slav is online now  
Odgovori s citatom
Old 02.11.2017., 22:27   #1147
Quote:
Forumas-zg kaže: Pogledaj post
Eto jedan zanimljiv i dosta realan članak o "Tesli": ta firma očito nezaustavljivo propada i zbog problema s baterijama (to sam ja odavno govorio da je to nerješiv problem do daljnjega!) ne može isporučivati ni približan broj auta koji je bila obećala! Pročitajte na slijedećem linku:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/t...d/1004854.aspx
Pa nek se već jednom urazume i nek uvide da je elektro-auto potpuno promašen koncept i nek se okrenu usavršavanju motora s unutrašnjim sagorijevanjem da se još više smanji potrošnja, a također nek se okrenu sintezi alternativnih goriva npr. iz biomase i slično. Tu leži budućnost, a ne u toj elektrici, k tome otpadne baterije su strahovito velik zagađivač, daleko ozbiljniji nego bilo koji benzinski ili dizel motor!
Neću puno komentirati ova koještarije oko baterija, ali samo mala crtica oko poboljšavanja klasičnih automobila...

Moj auto, Renault Grand Scenic iz 2014 (model došao na tržište 2009) ima 114 gCO2 (1.6 dci, 130 ks, ručni mjenjač).

Njegov 7-8 godina mlađi nasljednik, model iz 2016/17, 1.6 dci, 130 ks, ručni mjenjač ima 119 gCO2

Nikakvog pomaka u generacijama auta, ovo malo nazadovanje je vjerojatno posljedica porasta mase...

Sav "low hanging fruit" poboljšavanja potrošnje je već napravljen (to uključuje i apsolutno prilagođavanje ciklusu testiranja). Bilo koji značajniji korak dalje, uključuje velika ulaganja -> jedini preostali korak je 48V mild hibrid, te pravi plug-in hibrid... S obzirom da troškovi za poboljšavanje emisija zagađivača samo rasto (npr. NOx ili čestice) na kraju dođeš na kompleksniji automobil s cijenom (kao total cost of ownership) koja se brzo približava BEVu...
z_k is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2017., 19:44   #1148
Hibridi su totalno promašeni. Skupi, neisplativi, natrpani i el. i ICE komponentama, neznatno efikasniji od klasičnih, a još uvijek zagađivači ispušnim plinovima. Slijedeće desetljeće će nam većina proizvođača pokušavati gurati upravo njih niz grlo, kako bi iscjedili još nešto love iz umiruće ICE tehnologije...
Snack is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2017., 21:08   #1149
U Ameriki će (do kraja ove godine) ukinit subvencije od max. 7500 dolara po el. vozilu, tvz. Plug-In Electric Drive Vehicle Credit (IRC 30D).

Quote:
http://www.businessinsider.com/gop-t...-tesla-2017-11
The just-unveiled Republican tax bill will eliminate a $7,500 federal tax credit for electric vehicles, and that would be Terrible news for Tesla. Shares of the automaker, already down after its earnings report, fell sharply on the news.

The credit was already capped at 200,00 units — a limit Tesla would eventually have hit once its Model 3 was in full production. But Tesla does include the tax credit in pricing calculations for new vehicles on its website, enabling customers to compare the total vehicle cost with and without the federal tax break.
Potražnja/prodaja za el. vozila će eksponencijalno skočit u nebo u idućoj godini, ka što će i Tesla isporučit preko 500 tisuća Tesla 3 auta u idućoj godini
memulica is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.11.2017., 16:16   #1150
Quote:
neno1966 kaže: Pogledaj post
Ja u garaži ako ne bi bilo premračno (kanister mi stoji pored vrata i lako ga dohvatim i po mraku) inače ispred
Daj nemoj lupati jaro. U najboljem slucaju mozes pohraniti nekoliko kanistera s gorivom - sto ti kupi nekoliko tisuca kilometara. Medjutim, u glavi prosjecnog hrvatskog genija sve sto nije u kutiji koja cini njihov svijet se ne uzima kao varijabla u promisljanju. Tako, ma koliko nevjerojatna pomisao da postoji preko 2 000 000 cestovnih registriranih vozila to je istina. GASP

Slijedom toga, jos najmanje milijun ljudi doci ce na istu ideju - u slucaju najave kolapsa dostave el. energije stat ce u red na benzinskim pumpama.

Da stvar bude jos zanimljivija, vjerojatno je u tom slucaju ogranicenje koristenja energenata u korist vlade, vojske, policije i sclino.

Razumijes li jarane da govorimo o totalnom kolapsu drustva, a ne o dvosatnom nestanku struje? Ako se taj kolaps dogodi, nece ti trebati niti elektricni niti IC auti.

Prejebeno je raspravljati s vama, mravima.
kradljivac is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.11.2017., 22:08   #1151
Enevate Promises 5 Minute Charge Time For Its Silicon-Dominant Lithium-Ion Battery
__________________
Apeliram glede javnog istupanja, pa makar i pod nickom na Netu: Ispeci, pa reci! Triput mjeri, jednom sjeci!
Zoran Oštrić is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.11.2017., 23:23   #1152
Quote:
Zoran Oštrić kaže: Pogledaj post
Kako je bitno pitanje iz kojih će se izvora dobivati struja za električne automobile, evo najnovija vijest o rušenju svjetskog rekorda niske cijene:

Cijene električne energije iz solarnih fotonaponskih elektrana, koje se postižu na tenderima širom svijeta nastavljaju padati ispod svakog očekivanja.

Solarna energija, na povoljnim lokacijama, sad ne samo da je najjeftiniji izvor električne energije, nego je DALEKO jeftiniji od drugih.

Na posljednjem tenderu u Čileu je tvrtka Elen Generacion Chile (EGC) (očito tvrtka-kćer talijanskog Enela), ponudila cijenu isporuke u mrežu od samo $21.48/MWh, što iznosi 14 lipa po kilovatsatu.

To je oko četiri puta manje od prosječne cijene proizvodnje električne energije u elektranama u Hrvatskoj.

Samo prije godinu dana, na jednakom tenderu, najniža postignuta cijena bila je $47.6/MWh

"Financial Times" je objavio članak o situaciji u Indiji, izražavajući zabrinutost da se radi o pretjeranom padu cijena i "mjehuru" tipičnom za kapitalističku privredu.
Zato Saudijska Arabija koja ima nafte da nezna kuda će s njom sav svoj budući energetski razvoj bazira na sunčanoj energiji.

Očito to ima smisla; prodavati skupu naftu onima koji je trebaju a koristiti jeftinu sunčanu energiju za vlastite potrebe.
__________________
Gold is the currency of kings, bitcoin is the currency of the educated, barter is the currency of the working class and debt is the currency of slaves.
glosa is online now  
Odgovori s citatom
Old 05.11.2017., 14:10   #1153
Quote:
Mr. NiceGuy kaže: Pogledaj post
Očito je velika većina klimatologa u zabludi i samo čeka hrvatske forumske stručnjake da im to objasne.
Uzmi u obzir par stvari:

1. Zakoni termodinamike i dalje vrijede. (ako imaš drugačija saznanja, podijeli ih ovdje)
2. Veći dio površine ove planete je pod vodom.
3. Plasirane CO2 teorije.

Da bi plasirane CO2 laži bile istinite, ono pod 1 ne može biti istina, niti bi bilo moguće napraviti mineralnu vodu.

Etikete forumskih stručnjaka uvijek dijele oni sami.
__________________
Do you know what "nemesis" means?
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.
volatile is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.11.2017., 14:33   #1154
Quote:
glosa kaže: Pogledaj post
Zato Saudijska Arabija koja ima nafte da nezna kuda će s njom sav svoj budući energetski razvoj bazira na sunčanoj energiji.

Očito to ima smisla; prodavati skupu naftu onima koji je trebaju a koristiti jeftinu sunčanu energiju za vlastite potrebe.
a bar oni imaju i sunca i nafte
Mahun is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.11.2017., 17:49   #1155
Totalna neisplativost električnih!

Pogledajte ovaj najnoviji članak o ponudi 10 "najisplatljivijih" električnih auta u Hrvatskoj! Kao što ćete vidjeti - cijena im se kreće od znatno preko 200.000 kn, pa sve do iznad 300.000 kn! A istovremeno s tako skupocjenim autom možete prijeći najviše 100-200 km, tu negdje!
Evo linka na članak:
https://www.24sata.hr/tech/trazite-e...kod-nas-547259
Ah, ako netko i ima recimo 300-tinjak tisuća kn - onda za te novce može dobiti tako prekrasnog benzinca ili dizelaša, s kojim može autonomno prijeći i skoro 1.000 km! A za te novce dobije ovakvu "igračkicu", koja je praktički neupotrebljiva, osim za kratke gradske vožnje!
I sad neka netko još kaže da ovakvi auti nisu totalni promašaj?!
Forumas-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.11.2017., 18:24   #1156
Tema se zove bliži se kraj ere benzinskih automobila, a nije teme na podformu automobili koje auto je isplativije trenutno.

Da su postojali internet forumi na početku prošlog stoljeća sigurno bi imali zabilježena fenomenlna mišljenja kako su auti skupi, kako su konji divni, isplativi kad se rasprvljalo o najnovijim događanjima, tehnološkom napretku i padu cijena koji ukazuje na mogućnost sveprisutnosti automobila.
__________________
Bile su to zlatne godine
elninjo7 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.11.2017., 19:16   #1157
Mercedes Benz w116 je bio prvi automobil s ABSom, elektroničkim ubrizgavanjem goriva i zračnim jastukom. 1979. je koštao mrvicu ispod današnjih milijun kuna bez opcija. 50% više nego drugi automobili u svojoj klasi. Nije bio promašen nego jedna od najpoznatijih Mercedesovih limuzina. Zadnjih 30 godina je sve to standard i na najjeftinijim vozilima.

Ekonomija obujma
Zek0slav is online now  
Odgovori s citatom
Old 09.11.2017., 01:44   #1158
Quote:
Forumas-zg kaže: Pogledaj post
Pogledajte ovaj najnoviji članak o ponudi 10 "najisplatljivijih" električnih auta u Hrvatskoj! Kao što ćete vidjeti - cijena im se kreće od znatno preko 200.000 kn, pa sve do iznad 300.000 kn! A istovremeno s tako skupocjenim autom možete prijeći najviše 100-200 km, tu negdje!
Evo linka na članak:
https://www.24sata.hr/tech/trazite-e...kod-nas-547259
Ah, ako netko i ima recimo 300-tinjak tisuća kn - onda za te novce može dobiti tako prekrasnog benzinca ili dizelaša, s kojim može autonomno prijeći i skoro 1.000 km! A za te novce dobije ovakvu "igračkicu", koja je praktički neupotrebljiva, osim za kratke gradske vožnje!
I sad neka netko još kaže da ovakvi auti nisu totalni promašaj?!
Problem električnih automobila je baterija, a to znači autonomiju i brzinu punjenja. Ima već prototipnih baterija koje se uz dovoljno jak izvor energije mogu napuniti za svega nekoliko minuta pa i čak ispod minute. Pa i recimo da brzina punjenja nije problem pa recimo i da im je porasla autonomija na 1000km pitanje je opet gdje puniti. Danska je prije 10 godina te godine izdvojila 50 milijardi eura za infrastrukturu pa nije ni čudo da oni već misle 2025. zabraniti kupnju automobila na unutarnje izgaranje. Što si bogatiji sve brže odmičeš. Kada će Hrvatska izdvojiti toliko novaca ili HEP?
Tigarx is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.11.2017., 09:30   #1159
pa dobro neka oni odmaknu a mi ćemo se voziti na jeftini benzin
__________________
a lesbian trapped in a body of a man
Kaidos is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.11.2017., 12:14   #1160
Quote:
elninjo7 kaže: Pogledaj post
Tema se zove bliži se kraj ere benzinskih automobila, a nije teme na podformu automobili koje auto je isplativije trenutno.

Da su postojali internet forumi na početku prošlog stoljeća sigurno bi imali zabilježena fenomenlna mišljenja kako su auti skupi, kako su konji divni, isplativi kad se rasprvljalo o najnovijim događanjima, tehnološkom napretku i padu cijena koji ukazuje na mogućnost sveprisutnosti automobila.
Isplativost je najbitniji dio priče. Kako možeš govoriti o kraju jednog proizvoda, ako je zamjena neisplativa?

Pojavom prvog automobila nitko nije zabranio konje. Usporedba konja i prvog automobila sa ICE vs el općenito je glupa do beskonačnosti i nema nikakvog smisla. Na konju nisi promijenio mišiće i njegovu prehranu da bi dobio automobil.
__________________
Do you know what "nemesis" means?
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.
volatile is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:44.