Natrag   Forum.hr > Društvo > Lijepa naša > Zagreb

Zagreb Dan i noć u metropoli

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 10.11.2017., 15:00   #6221
Ja bi rekao da se tu zamračuju veliki novci, što na neučinkovito obnavljanje pruga (vjerojatno neko na tome ubire postotak) pa sve do displeja koji krivo pokazuju, softvera koji ne radi... a moguće da se i tu stvari rade tako da se brzo pokvare i da se moraju servisirati, pa da se i na tome zarade novci.
__________________
Car je gol!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2017., 23:04   #6222
Razglas pojede negdje 10 % rasvjete,ako ne i više.
Inače da,pranje mozga sve u 16.
U 6 prije Zapruđa,tamo ispod nadvožnjaka 4 puta spominje štancanje karte,to sve u razmaku jedne stanice.
Prekomjerna upotreba razglasa.
zacky is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.11.2017., 12:05   #6223
Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
Ja bi rekao da se tu zamračuju veliki novci, što na neučinkovito obnavljanje pruga (vjerojatno neko na tome ubire postotak) pa sve do displeja koji krivo pokazuju, softvera koji ne radi... a moguće da se i tu stvari rade tako da se brzo pokvare i da se moraju servisirati, pa da se i na tome zarade novci.
to je ocito svima, samo kaj previse ljudi ima ruke u pekmezu pa se prave ludi i pase im takvo stanje
random101 is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.11.2017., 12:46   #6224
evo sad je osijek uveo plaćanje tramvajske karte mobitelom.

a 11 kuna tramvajska karta u osijeku? a mi se žalimo.
Trickie Q. is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.11.2017., 19:15   #6225
Quote:
Trickie Q. kaže: Pogledaj post
evo sad je osijek uveo plaćanje tramvajske karte mobitelom.

a 11 kuna tramvajska karta u osijeku? a mi se žalimo.
pa kad nemaju bandica
al ne izazivaj, mogo bi idejice dobiti

i kolko sam skuzila, mobitelom je skuplja nego obicna?
__________________
Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo vidjeti nije li to nešto što bismo prvo trebali promijeniti u nama samima
nosorog is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 00:10   #6226
Na mostu Mladosti u smjeru Zapruđa ima jedna rupa između dvije tračnice,širine preko 2 cm,to je onaj dio sa dilatacijom.
Nešto ne valja jer nikad nisu tramvaji tako sporo prelazili to mjesto,pošteno lupi.
Takvo stanje traje već neko vrijeme.
zacky is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 12:53   #6227
Taj most je u takvom katastrofalnom stanju da je pitanje dana kada će se cijela konstrukcija urušiti u Savu

Sve me strah kad prolazim bilo tramvajem bilo autom preko njega.

A ZET-u u zadnje vrijeme svako malo mreža ostaje bez napona. Tramvaj samo stane, vozač otvori vrata pa ajmo pješice dalje ili čekaj dok struja ne dođe.

U zadnjih 10 dana 3 puta svjedočim tome! Na Glavnom kolodvoru, na Branimirovoj kod skretanja u Draškovićevu i u Šubićevoj.
p555 is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.11.2017., 22:18   #6228
Sa time da je most Mladosti ustvari toliko bolji od mosta Slobode(prvi uzvodno),
da slobodno možemo reći da je mila majka spram Slobode,doslovce odpada kamenje
sa upornjaka.Tako da Sloboda prva pada.
zacky is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.11.2017., 22:37   #6229
Rupetina na tračnicama Mosta Mladosti postaje veličine epskih razmjera.
Sada ima barem 5 cm,mora da tresne sve u 16.
zacky is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.11.2017., 04:41   #6230
Quote:
zacky kaže: Pogledaj post
Rupetina na tračnicama Mosta Mladosti postaje veličine epskih razmjera.
Sada ima barem 5 cm,mora da tresne sve u 16.
ne brini kad vozilo izleti van tracnica revna ekipa ce izac na popravak, treba im samo "malo" motivacije
random101 is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.11.2017., 15:06   #6231
Quote:
random101 kaže: Pogledaj post
ne brini kad vozilo izleti van tracnica revna ekipa ce izac na popravak, treba im samo "malo" motivacije
To kada jos zahladi.
Zasada samo razbijaju bandaze,kotace,karoserije i ostale tricarije.
zacky is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.11.2017., 09:27   #6232
Ono što se godinama priča, napokon je dobilo službenu potvrdu - Zagrebački holding od siječnja sljedeće godine ostat će bez podružnica ZET i Zagrebački velesajam, a ta dva gubitaša na tržištu će nastupiti kao samostalni poduzetnici u vlasništvu Grada Zagreba.

Uprava Zagrebačkog holdinga već je obavijestila sindikate o odluci Skupštine društva o izdvajanju ovih podružnica, dok u Gradskoj upravi užurbano pripremaju materijale koji bi se pred zastupnicima Gradske skupštine trebali naći na sjednici u prosincu.

Tako će zastupnici, osim o Proračunu za 2018. godinu, glasati i o ovoj namjeri gradonačelnika Milana Bandića, i ako daju blagoslov, ZET i Velesajam kao samostalna trgovačka društva kreću s radom već krajem siječnja sljedeće godine.

Ako prijedlog ne dobije većinu ruku, izdvajanje će se odgoditi za određeno razdoblje.

Izdvajanje ovih podružnica najavljivalo se dugi niz godina, a Holding je naručio i analize revizora koji su predložili tri modela izdvajanja ZET-a i Velesajma. Radi se o revizorskim kućama Deloitte i LeitnerLeitner.

Prema dokumentima koje je Jutarnji dobio na uvid, predložena su tri modela izdvajanja.

Prvi model ide u smjeru da se ZET i Velesajam izdvoje, te da im ostanu sve interne obveze, odnosno dugovanja koja imaju prema Holdingu. Ta dugovanja mjere se u iznosu od oko 2,4 milijarde kuna.

Drugi model je da podružnice zadrže samo određene obveze prema Holdingu, dok treći model predviđa izdvajanje, ali bez prenošenja obveza.

Skupština Holdinga najbliža je odluci koja bi kombinirala drugi i treći model.

Svaki od tih modela, smatraju revizori, predviđa i moguće porezne obveze koje bi došle na naplatu samom Holdingu, a koje se mjere u desecima milijuna kuna.

Upravo zbog toga, prije samog izdvajanja zatražit će se i mišljenje same Porezne uprave.

Što izdvajanje ZET-a i Velesajma znači za Grad, Holding, zaposlenike odnosno građane?

Radnici ovih podružnica zadržat će sva materijalna prava iz Kolektivnog ugovora. Ta materijalna prava izgubit će nakon što prođe godina dana od izdvajanja iz Holdinga, nakon čega bi trebali započeti pregovore s Gradom oko vlastitih Kolektivnih ugovora.

Otpuštanja radnika neće biti.

Građani prvenstveno od ZET-a očekuju bolju uslugu i jeftin prijevoz, a u tom smjeru ide i dogovor između Grada i ove podružnice.

Naime, Grad će sa ZET-om potpisati ugovor o uslugama usklađen s EU direktivama te će se subvencije iz Grada ZET-u slati na temelju kvalitete usluge, troškova prijevoza kao i ostvarenih prihoda.

Osim toga, u Gradu vjeruju kako će ZET izdvajanjem iz Holdinga mnogo lakše doći do sredstava iz EU fondova.

Što se tiče samih subvencija, Grad je lani ZET podržao s oko 490 milijuna kuna, dok je u 2015. godini ta subvencija iznosila 508 milijuna kuna prema podacima o izvršenju proračuna za te dvije godine.

Unatoč subvencijama, ZET svaku poslovnu godinu završi u gubitku pa je tako 2016. godine minus bio 135 milijuna kuna, a 2015. 145 milijuna kuna.

S druge strane, prostor Zagrebačkog velesajma trebao bi postati mjesto od posebnog interesa grada, koji će na jednoj trećini zadržati sajamsku djelatnost, dok će na preostalom zemljištu biti zona za poduzetnike i istraživanje i razvoj.

Ta podružnica pak godišnje ima gubitke od oko 30 milijuna kuna.

Upravo zbog ovakvih minusa, mnogi smatraju kako je izdvajanje gubitaša ZET-a i Velesajma iz Holdinga akcija rješavanja tereta koji koči bolju kreditnu sposobnost Zagrebačkog holdinga.

https://www.jutarnji.hr/vijesti/zagr...tnike/6768417/

čisto sumnjam da će se maknuti iz Holdinga ali da i to vidimo
__________________
I’m going to tell you a secret
manchild is offline  
Odgovori s citatom
Old Jučer, 10:00   #6233
https://www.vecernji.hr/zagreb/zet-t...kacija-1209756
…..način na koji se mora napraviti aplikacija opisuje se u natječaju u kojem, također, stoji kako se mora osmisliti interaktivna karta za središte ZET-a na kojoj će se vidjeti u svakom trenutku, gdje su točno kontrolori.
Ajde neka i svoje kontroliraju! Nebuju se više zabili u birc i iz njega samo skoknuli u tram da na automatu ovjere svoje iskaznice!
leo4 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:49.