Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Gastronomija > Hrana i zdravlje

Hrana i zdravlje Posebni režimi prehrane

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 11.11.2017., 02:30   #1
Pa kako smrsaviti

Zelim smrsaviti jedno 5 god, sad imam 18 znaci od 13. Konstantno na dijetama, pa počnem jest zdravo Itd. Tu i tamo smršavim, ali većinom održavam težinu 60-63 i nikako da dođem do željenih 53.
Glavni problemi:
1. Kruh i pekare - pa oko mene su svugdje pekare ne mogu izbjeći da ne kupim nešto ako umirem od gladi, slatko mi uopće nije napeto, ali kruh i pekarski proizvodi s druge strane jesu, ne može proc obrok da ne jedem kruh s njim
2. Odustajanje - sad je ovo već psihičko, ali lako odustanem na dijetama vjerojatno jer uvijek nabasam na novu npr. Od atkins do veganskih pa rečenom sebi ajme danas ću uzet još jedan tanjur tjestenine pa sutra brojimo kalorije tkd nikako da se i odlučim na kojoj dijeti biti tj načinu prehrane.
3. Prevelike količine hrane - kad pokušavam jesti zdravo, bas zdravo ne kad sam na nekim rigoroznim dijetama onda sebi utupim u glavu da mogu jesti vise jer gladovanje je nezdravo pa se prejedam
4. Suhomesnati proizvodi/sir/namazi/majoneza/tjestenine - eto to su kao skupine hrane koje ne mogu izbjeći...
5. Nikako se stavit vježbat...

Znam da je vjerojatno dug post ali sam očajna 😂

Koju dijeti/način života vi preporucujete i molim samo preporuke od ljudi kojima se isplatilo
Eto 🙂
__________________
Frankly my dear, I don't give a damn!
PattieBoyd is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.11.2017., 02:43   #2
Preporucujem nacin zivota onaj koji ces moci dugorocno voditi. Dzabe sve dijete itd ako su kratkorocne, par tjedana i puknes. Treba naci ono sto ces moci drzati kroz duze vrijeme.
Miro slavko is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.11.2017., 09:47   #3
Prvo i osnovno, aktiviraj se fizički. Najgore je vidjeti mlado, mlohavo tijelo bez mišića. Osvijesti si koliko kcal dnevno pojedeš. Probaj s My Fitness Pal aplikacijom. Vidjet ćeš koliko je 100 g hrane ustvari MALO, tj. koliko je maleno pecivo od 100 g i koliko nepotrebnih ugljikohidrata ima. Kada osvijestiš koja namirnica ima koliko kalorija i kojih makronutrijenata, počni slagati nutritivno bogate obroke. Proteini, masti i na kraju ugljikohidrati. Ne moraš prestati jesti junk u potpunosti, ali ga je potrebno reducirati. S obzirom da si navela da ti je cilj 53 kg, pretpostavit ću da si visoka oko 1,63 m. Na tu visinu i na tvoj način života, za smršaviti 10 kg, ti bi morala jako reducirati unos kalorija što za posljedicu ima usporavanje metabolizma, a to ne želiš. Znači, vraćamo se na fizičku aktivnost, povećanje mišićne mase i bazalnog metabolizma.

Nije jednostavno, pogotovo ako u glavi stvari ne posložiš kako treba. Pogotovo ako ti je prežderavanje neki coping mechanism. Kreni od danas. Postavi si dugodočni cilj, a ne "dijetu" od 60 dana. I zapamti, zdrava hrana ne znači hrana bez kalorijske vrijednosti. Good luck.
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.11.2017., 10:24   #4
Nema magične pilule.

Promijeniti način prehrane i krenuti sa tjelovježbom kako bi se povećala mišićna masa i ubrzao bazalni metabolizam. Ako ništa drugo pokušaj više hodati svaki dan, siđi stanicu ranije sa tramvaja/busa i pješači, plivaj, sa vremenom ubaci vježbe snage.

Kažeš da ne možeš izbjeći pekare jer umireš od gladi - napravi si kod kuće neki zdravi obrok/međuobrok i nosi sa sobom pa kada ogladniš pojedi

Ne možeš izbjeći suhomesnate proizvode, majoneze...? Zar te netko sili da ih jedeš? Treba donijeti odluku i držati se nje.

Ne možeš se prisiliti na vježbanje? Kako ne možeš? Gledaj na vježbanje ne samo kao način da skineš kile, već i kao nešto što doprinosi tome da se osjećaš bolje, budeš zdravija i imaš više energije (ljepši izgled je samo dodatni plus)

Koliko mogu zaključiti iz ovog što si nabrojala, samo tražiš opravdanja i izlike. Moraš shvatiti da nitko ti nitko ne može dati čarobnu formulu za skidanje kila i način prehrane kojim ćeš to postići. Ti sama moraš naći što tebi odgovara, a da se pri tome ne osjećaš kao da si nešto uskraćuješ.

Imaj na umu da kod promjene prehrane i načina života u pitanju nije samo fizički izgled, već i zdravlje, a valjda ti je zdravlje na prvom mjestu.
Magenta123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.11.2017., 22:25   #5
Quote:
Tika kaže: Pogledaj post
Prvo i osnovno, aktiviraj se fizički. Najgore je vidjeti mlado, mlohavo tijelo bez mišića. Osvijesti si koliko kcal dnevno pojedeš. Probaj s My Fitness Pal aplikacijom. Vidjet ćeš koliko je 100 g hrane ustvari MALO, tj. koliko je maleno pecivo od 100 g i koliko nepotrebnih ugljikohidrata ima. Kada osvijestiš koja namirnica ima koliko kalorija i kojih makronutrijenata, počni slagati nutritivno bogate obroke. Proteini, masti i na kraju ugljikohidrati. Ne moraš prestati jesti junk u potpunosti, ali ga je potrebno reducirati. S obzirom da si navela da ti je cilj 53 kg, pretpostavit ću da si visoka oko 1,63 m. Na tu visinu i na tvoj način života, za smršaviti 10 kg, ti bi morala jako reducirati unos kalorija što za posljedicu ima usporavanje metabolizma, a to ne želiš. Znači, vraćamo se na fizičku aktivnost, povećanje mišićne mase i bazalnog metabolizma.

Nije jednostavno, pogotovo ako u glavi stvari ne posložiš kako treba. Pogotovo ako ti je prežderavanje neki coping mechanism. Kreni od danas. Postavi si dugodočni cilj, a ne "dijetu" od 60 dana. I zapamti, zdrava hrana ne znači hrana bez kalorijske vrijednosti. Good luck.
hvala na ovome, 165.5 sam visoka, uglavnom da hrana je neki coping mechanism, uglavnom koliko bi kalorija dnevno trebala jesti? 1200-1300? te bili trebala brojati makrose?
__________________
Frankly my dear, I don't give a damn!
PattieBoyd is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.11.2017., 22:26   #6
Quote:
Magenta123 kaže: Pogledaj post
Nema magične pilule.

Promijeniti način prehrane i krenuti sa tjelovježbom kako bi se povećala mišićna masa i ubrzao bazalni metabolizam. Ako ništa drugo pokušaj više hodati svaki dan, siđi stanicu ranije sa tramvaja/busa i pješači, plivaj, sa vremenom ubaci vježbe snage.

Kažeš da ne možeš izbjeći pekare jer umireš od gladi - napravi si kod kuće neki zdravi obrok/međuobrok i nosi sa sobom pa kada ogladniš pojedi

Ne možeš izbjeći suhomesnate proizvode, majoneze...? Zar te netko sili da ih jedeš? Treba donijeti odluku i držati se nje.

Ne možeš se prisiliti na vježbanje? Kako ne možeš? Gledaj na vježbanje ne samo kao način da skineš kile, već i kao nešto što doprinosi tome da se osjećaš bolje, budeš zdravija i imaš više energije (ljepši izgled je samo dodatni plus)

Koliko mogu zaključiti iz ovog što si nabrojala, samo tražiš opravdanja i izlike. Moraš shvatiti da nitko ti nitko ne može dati čarobnu formulu za skidanje kila i način prehrane kojim ćeš to postići. Ti sama moraš naći što tebi odgovara, a da se pri tome ne osjećaš kao da si nešto uskraćuješ.

Imaj na umu da kod promjene prehrane i načina života u pitanju nije samo fizički izgled, već i zdravlje, a valjda ti je zdravlje na prvom mjestu.
haha hvala na odgovoru, a u vezi kalorija?
__________________
Frankly my dear, I don't give a damn!
PattieBoyd is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.11.2017., 22:53   #7
u vezi kalorija, trebala bi znati bazalni metabolizam i okvirnu dnevnu potrošnju kalorija kako bi mogla odrediti koliki bi ti trebao biti unos kalorija za zdravo mršavljenje

a vezano uz kile mislim da se ne bi uopće trebala opterećivati brojkom, jedno je imati 60 kila na tvoju visinu i neutrenirano tijelo, a drugo je imati 60 kila i utrenirano tijelo... to ne izgleda isto
Magenta123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.11.2017., 12:14   #8
Quote:
PattieBoyd kaže: Pogledaj post
hvala na ovome, 165.5 sam visoka, uglavnom da hrana je neki coping mechanism, uglavnom koliko bi kalorija dnevno trebala jesti? 1200-1300? te bili trebala brojati makrose?
Ajmo prvo ovako. Ja sam cca visoka kao i ti i imam oko 60 kg. Nekad do 64, ovisno u kojoj sam fazi s treningom. Minimum mi je 58 i ispod toga ne idem. Ne zato što ne mogu, nego zato što jednostavno ne želim jesti 1200 kcal dnevno i to dugoročno. Poanta ovog mog upisa je da su kg potpuno nebitni, bitno je kolika ti je mišićna masa i koliko ti je tijelo "utegnuto". Shodno tome, neka ti ogledalo postane pokazatelj izgleda.

Broj kalorija koje trebaš jesti ovisi o više faktora. Bazalnom metabolizmu i fizičkoj aktivnost pod 1 i 2. Možda je bolje fokusirati se na tjedni unos kcal nego na dnevni, ali o tom po tom. Ako želiš dobiti mišićnu masu, makronutrijenti su jako bitni, posebice unos proteina, a u konačnici, za izgradnju mišića moraš biti u kalorijskom suficitu. Kod gubitka masti, bitno je biti u kalorijskom deficitu, što i dalje ne znači da se ne treba paziti na prehranu. Treba. Posebice na unos proteina ne bi li sačuvala mišiće.

Zdrava prehrana i treninzi možda zvuče kao psihički napor, ali nisu. To je dugoročna investicija u vlastito zdravlje. Kako fizičko tako i psihičko. I imaj na umu da kilograme nisi natukla u 2 tjedna niti u 2 mjeseca, tako da instant rješenja i instant gubitak masti neće doći bez odricanja.
Tika is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.11.2017., 10:20   #9
Najkraća dijeta na svijetu: Mala žlica - velika lopata.
__________________

“Religion was invented when the first con man met the first fool.” Mark Twain
kumek is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 04:46.