Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 19.11.2017., 18:29   #1081
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Hvala za tvoju informaciju ni jedan Sh nije odradio ni 2/3 radnih resursa!
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.11.2017., 18:39   #1082
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Čita
"Ja Tarzan, ovo Čita"
"Ja Mujo, Fata ne čita."

Quote:
za tvoju informaciju ni jedan Sh nije odradio ni 2/3 radnih resursa!
Ulje u autu se mijenja nakon određene kilometraže ili jedamput godišnje.

pozdrav
__________________
freedom is just another word for nothing left to lose
Nikakodopenzije is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.11.2017., 18:41   #1083
Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Quote:
ipak da dodam makar rečenicu dvije, a vezano za ovo "nerentabilni" ... kada u jednom neobaveznom razgovoru, gdje sam imao prilike postaviti pitanje o toj nerentabilnosti, general - pilot kaže kako ti avioni "puno troše" (!!!???), šta onda očekivati od nekog pješadinca koji je odluku o prizemljenju aviona i donio...tek sam na taj komentar dodao kako vojska nije profitabilna organizacija i kako isto tako i tenkovi "puno troše" pa ipak rade svoj posao...
321

Quote:
Razgovaraju dva pilota (generala)..., "zašto ne lete Anovi?" pita "stariji" general "mlađega". Odgovara mlađi: "zato što su stari."
Na to mu "stariji" general odgovara: "i moja žena je stara al ju još uvijek vozim
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.11.2017., 18:43   #1084
Quote:
Nikakodopenzije kaže: Pogledaj post

Ulje u autu se mijenja nakon određene kilometraže ili jedamput godišnje.

pozdrav
Isto kako u Mi-171 Sh tako i u An-32 B.
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 18:19   #1085
Quote:
Ministar Krstičević i general Šundov uputili su zamolbu litavskom ministru obrane i načelniku Glavnog stožera za prijevoz posmrtnih ostataka našeg vojnika, na što je litavska strana pozitivno i brzo odgovorila.
Mario pokoj vječni daruj ti Gospodine. A naša dva aviona na Plesu.
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 18:31   #1086
https://www.vecernji.hr/media/img/de...f12d20f24.jpeg

Litavski C-27J Spartan, sa strane se vidi prizemljeni hrvatski An 32.


Lijepo od njih što su nam izašli u susret kada već sami ne možemo
agentRico is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 18:46   #1087
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
A naša dva aviona na Plesu.
A piloti i mehaničari?
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 18:53   #1088
Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
A piloti i mehaničari?
koliko po tebi triba za obučit dobroga mehu, ono kad mali izađe iz škole?

5 - 7 godina, ili više?
karabin is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 18:56   #1089
Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
A piloti i mehaničari?
IPD

"U raj poveli te anđeli,
na dolasku tvome primili te mučenici!
I odveli te u sveti grad,
nebeski Jeruzalem.
Zbor anđeoski te primio
i ti s Lazarom, nekoć ubogim,
pokoj vječni imalo!"

Ako ti cinizam dozvoli pokoj.?
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 19:23   #1090
Mislite da je primjereno koristiti ovaj tragični događaj za ovakve diskusije?
Pustite barem da čovjeka pokopaju na miru.

pozdrav
__________________
freedom is just another word for nothing left to lose
Nikakodopenzije is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.12.2017., 19:36   #1091
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
koliko po tebi triba za obučit dobroga mehu, ono kad mali izađe iz škole?
Ne postoji univezalna definicija za "dobrog mehu". Postoje poslovi na održavanju zrakoplova koji se mogu raditi dobro nakon dva tjedna, postoji neki za koje treba desetak godina iskustva. Za normalno funkcioniranje zrakoplovstva trebaju i mehaničari početnici i iskusni mehaničari. Najvažniji je kontinuitet; ako maltretiraš nove mehaničare pa ti odu nakon godinu dvije, problem će isksnuti tek nakon 7-8 godina kad neće biti iskusnih mehaničara da popune redove inspektora.
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.12.2017., 01:29   #1092
Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
Ne postoji univezalna definicija za "dobrog mehu". Postoje poslovi na održavanju zrakoplova koji se mogu raditi dobro nakon dva tjedna, postoji neki za koje treba desetak godina iskustva. Za normalno funkcioniranje zrakoplovstva trebaju i mehaničari početnici i iskusni mehaničari. Najvažniji je kontinuitet; ako maltretiraš nove mehaničare pa ti odu nakon godinu dvije, problem će isksnuti tek nakon 7-8 godina kad neće biti iskusnih mehaničara da popune redove inspektora.

znači 7-8 godina. razumija si me šta san te pita i razumija san šta oćeš reć.
karabin is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.12.2017., 07:40   #1093
Ajd još samo napiši da si shvatio da: a) nemožeš poslati mehaničara čije radno mjesto zahtjeva ekspertizu u skladu sa 7-8 godina iskustva da radi poslove početnika b) 7-8 godina ne znači na tipu c) imaš ekipe kojima 30 godina iskustva nije dovoljno da postanu inspektori (nadzornici ili kako već to propisuje trenutno nazivlje) pa da stavimo ovaj dio rasprave ad acta.
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.12.2017., 09:33   #1094
Mozda bi i Hrvatska mogla nabavit Alenia C-27J Spartan kao Litva? Amerikanci ih se rjesavaju.
Ili druga opcija EADS CASA C-295, Poljska i Ceska su s njima zamjenile svoje antonove? Ako ih ima polovnih?
Steta jedino da nasa 2 an trunu, umjesto da ih se prodalo.
__________________
Jeste, FAŠISTI ste. ~ klonka. Prvo polje hrvatskog grba i povijesne cinjenice
U Njemačkoj lustracija još uvijek 2017.godine traje, u Hrvatskoj nikad nije ni započela!
plus.nesto is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 13:40   #1095
Tko će to letjeti i održavati? Netko s foruma? Iznenada ćete promjeniti politiku prema osoblju u HRZ-u iako je ona samo preslika stanja u cijeloj državi?
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 14:43   #1096
Ovijeh dana, radeći na jednom zrakoplovu, sretoh dvoje praktikanata
iz IV razreda jedne od dvije srednje škole, oboje ZIM...
Pitam ja, pa jel polažete Part 66 ispite, dok imate pravo na jedan
besplatan izlazak...uglas oboje (cura i dečec) : "NE"
Pa kako to, pitam... "Tako, jer ne mislimo ostati u zrakoplovstvu"
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 15:04   #1097
Dati ova dva pod racun našim strateškim Ukrajincima za An70 :-). Bugari (mislim) odustaju jer nemaju love za održavanje.
Loxhr is online now  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 15:08   #1098
A iz vaše generacije su svi ostali u zrakoplovstvu? Trend SVEGA, pa i osjećaj zadovoljstva je apsolutno na dnu dna ove nacije, ali uzorak od dva (2) praktikanta nam govori zapravo što? Osim da se još malo govni po svemu i svačemu. Jer evo...nije dovoljno.
Ovo više nema smisla.
Ali ciljevi su postignuti. Svi.
__________________
mučko jedno džubre
asmodeus is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 15:19   #1099
Quote:
Loxhr kaže: Pogledaj post
Dati ova dva pod racun našim strateškim Ukrajincima za An70 :-). Bugari (mislim) odustaju jer nemaju love za održavanje.
Poanta je da je antonov fuj jer je s istoka, a ne da jedan an zamjenimo drugim. Ova dva koja sam naveo su IN jer su sa zapada. Pogotov ovaj USA je Jer Nato itd.
Ja vjerujem upucenima u zrakoplovstvo kad kazu da je nedostatak osoblja problem. Kao i korupcija i manjak novca.
__________________
Jeste, FAŠISTI ste. ~ klonka. Prvo polje hrvatskog grba i povijesne cinjenice
U Njemačkoj lustracija još uvijek 2017.godine traje, u Hrvatskoj nikad nije ni započela!
plus.nesto is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2017., 17:34   #1100
Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
Ajd još samo napiši da si shvatio da: a) nemožeš poslati mehaničara čije radno mjesto zahtjeva ekspertizu u skladu sa 7-8 godina iskustva da radi poslove početnika b) 7-8 godina ne znači na tipu c) imaš ekipe kojima 30 godina iskustva nije dovoljno da postanu inspektori (nadzornici ili kako već to propisuje trenutno nazivlje) pa da stavimo ovaj dio rasprave ad acta.

ne,ja san prašinar. ja ne znan kako izgleda satni mehanizam,tj. ovo šta vi nazivate plinskom turbinom. ja san naučen na neke velike stvari,koje smrde,uljave su i mračne. tamo te nešto može i pojest.
kod nas se motori ispod 1,5kW ugrađuju u aparate za brijanje.

e i još nešto. kod nas se čovik sa diplomom zna skinit u trliš,ako je stvar takva da posal to zahtjeva. i nije teško uzet ključe,talone,mikrometar ili šta već triba, to ako nekom tribaš kazat da nakon 7-8 godina staža mora zapet i napravit nešto onda je to kurac od rađe,jer ovaj bi to triba znat da kad je sranje onda triba potegnit. i dva šegrta da su kraj njega da gledaju uče i dodaju alat. eventualno da priskoče.
nije normalno da čovik koji je ovlašen radit strojeve tipa A i B, a koji su limitirani s nečim ... ne mogu vodit i radit poslove na strojevima tipa C i F jer su van njihove domene,nisu za to ovlašteni,nemaju papire za predmetni tip. isti mogu to napravit po nečijoj zapovjedi i onda najebat. ali to je već nešto drugo. nešto tipa helikoptera u Vukovaru i pada istog,suđenja pilotu koji nije kriv.
karabin is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 13:57.