Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Kupovanje na internetu

Kupovanje na internetu Shopping iz fotelje

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.12.2017., 16:29   #181
Da li postoji neka sluzba, broj telefona ili mail gdje se moze prijaviti postar/dostavljac?

Danima cekamo paket i stalno je netko kod kuce, nije nam ubacen uopce papiric da je pokusana dostava, sad vijamo po uredima di je paket da se ne vrati nazad jer je dostavljac stavio da je posiljatelj nepoznat (dok u sistemu po trackingu vide i ime i adresu, znaci nije ni bio u ulici a kamoli da je pokusao dostaviti)

Prvo mi se prosle godine dogodilo da me postar potpisao za posiljku s mupa, sad ovaj cirkus, dosta mi i hocu prijaviti nekome. Dok god se suti i prelazi preko ovoga dotad ce si svasta dopustati.

I neka nas svi stanasna crnu listu, mozda se pokrene nesto.
__________________
Ljubav je pobjeda mašte nad inteligencijom. H. L. Menken
...previše ljudi traži pravu osobu, umjesto da sami pokušaju biti prava osoba...
leeloo27 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.12.2017., 19:37   #182
Odgovor na prvu rečenicu: naravno da postoji. Sve je navedeno na stranicama HP-a
https://www.posta.hr/reklamacije/275
__________________
JEBOTE!
Modesty B is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.12.2017., 14:52   #183
Evo moj slučaj od jučer.
Naručio paket vrijednost 203kn (paket+ship). Jučer kontaktiram sellera i pitam jel zna di je paket i kaj je s njime (nisam imao pojma da je poslan sa TN - iz USA).
I majstor mi pošalje link na tracking site DHL global, na kojem se fino vidi da je paket sletio u HP 29.11. u 07:17h ujutro hehe
I odma zovem poštu i razgovor na onaj 072...žena nema pojma ni o čemu...ni o tom TN ni ništa. I uvjerava me da se javim na DHL i ajde...iako znam odgovor, jer nije prvi puta, nazovem i oni mi uljudno kažu da je za to zadužena pošta i da ih ponovo zovem. Nazovem ponovo i druga mi se javi i ispričava da nema pojam i da joj je žao bla bla i nazovite opet DHL...oni moraju to znati I ja opet na DHL i žena mi se smije i kaže: "Gledajte, na našoj DHL ecommerce stranici je navedeno da SVE TAKVE PAKETE PREUZIMA HP I ONI MORAJU ZNATI GDJE JE TAJ PAKET I MORAJU IMATI INFORMACIJE O PAKETIMA SA TIM TRACKING BROJEM. Nazovite ih ponovo i tražite informaciju. Nema šanse da ne znaju, jer imaju ugovor sa DHL ecommerce (Global) i imaju sve potrebne informacije."
I opet zovem HP i opet isto i odjeb na najjače i niko nema pojma o ničemu.
Znači preko 45 minuta sam izgubio zivkajući i nervirajući se. Nakon toga sam pisao mail 20 minuta na carinu i na info mail HPa. Onako...jedan malo jači mail, sa konkretnom pričom i priloženim dokazima da je paket kod njih već 8 dana.
Jutros odmah dobio mail od carine da oni sa time nemaju ništa i da se za sve takve pošiljke obratim na 072/303 304 i da oni imaju sve informacije vezane uz takve pošiljke. Poprilično znakovito kako na 2 adrese dobijem isti odgovor, a u HPu se i dalje prave grbavi

I eto...danas oko 13h me zovu od kuće da je paket stigao hehe

Osobno, uopće ne vjerujem da je slučajno stigao baš danas, nakon jučerašnjih poziva i maila.
__________________
Mjesto rođenja: Zemlja, Rasa: čovjek, Politika: sloboda, Religija: ljubav
chillout23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.12.2017., 18:08   #184
određene DHL pošiljke dostavlja HP express. jer imaju s njima ugovor, ali nije uvijek tako... katkad oni dostavljaju, a katkad DHL... ne znaš tko pije, a tko plaća...
BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.12.2017., 19:21   #185
U to ne ulazim...samo sam iznio situaciju koja mi se desila.
Žena iz DHLa (ne ecommerce/global, nego baš DHL) mi je rekla da sve pošiljke tako poslane dolaze u HP i da oni to odrađuju
Ali ok...nije bitno. Meni je drago da sam dobio svoj paket i da se ne moram s nikime navlačit i gubit živce oko toga
__________________
Mjesto rođenja: Zemlja, Rasa: čovjek, Politika: sloboda, Religija: ljubav
chillout23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.12.2017., 09:41   #186
Prema onome što mi je rekao poštar, sve pošiljke koje dođu nakon 8.00 ujutro, kad poštari preuzmu poštu i krenu na isporuku, vraćaju se u nekakvu "HP dostavu" (tako je on rekao) gdje čekaju idući dan ili drugi rok dostave. Vezano na to tko je pošiljatelj i za koga odrađuju uslugu. I da je tu najveći problem jer se tu pošiljke doslovce fizički prenose u druge prostorije. I tu dolazi do mogućnosti gubljenja/nestanka/krađe pisama/paketa/pošiljki.
Ako sam nešto krivo shvatio ispravite me.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.12.2017., 10:17   #187
Quote:
homosapiens kaže: Pogledaj post
evo malo i mediji počeli piskarati o ovom načinu rada hrvatske pošte
http://www.index.hr/vijesti/clanak/g...o/1010369.aspx
Čudi me kako se i ranije nije pisalo. Ali ovo im je nadam se tek početak.
DelmatST is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.12.2017., 14:35   #188
Uspjeli su mi izgubiti preporučenu pošiljku i sad imam osjećaj da im se to neda rješavati... pošiljka je poslana 27.11. danas mi kažu da je za potražni postupak prerano!! A za tjedan dana će valjda biti prekasno... Imam osjećaj da rade sve da zakompliciraju i postupak i sve, kako bi čovjek valjda odustao od traženja naknade štete....
Poslovanje im je ispod svakog nivoa, ali nije ni čudo kad su državna tvrtka. Mislim da je privatizacija dobro rješenje...
__________________
Prije nego odgovorite na moj post, pokušajte prvo pročitati ga s razumijevanjem. Hvala.
Lillyrosee is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.12.2017., 14:56   #189
Neće biti prekasno za tjedan dana. Rok je 3 mjeseca.
To da je prerano su ti samo rekli ili su ti baš odbili uredno podnesen zahtjev?
Mephisto is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.12.2017., 21:54   #190
ja bi njih pitao kad je taman kad su već tako "susretljivi"
__________________
"If you don't risk anything, you risk even more." - Erica Jong
hazzarder is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 10:41   #191
Ma znam da je rok 3 mjeseca, ali meni žena čeka 2 tjedna da dobije ono što sam joj poslala, a oni mi kažu da je prerano za potražnicu... a rok dostave im je 3 dana... ili 5...?

Išla sam "samo" pitati, tj. žena u kontakt centru (zvala sam telefonom jer na mail nisu uspjeli 4 dana odgovoriti) mi je rekla da se javim u poštanski ured i pokrenem potražni postupak... pa su rekli da je prerano, da dođem sljedeći tjedan...
(ma, bila je subota i nije im se dalo zaj.... s tim, eto... )

Sad sam popunila i isprintala obrazac koji imaju na netu pa ću im to odnijeti sljedeći tjedan, valjda će im biti onda manje posla....
__________________
Prije nego odgovorite na moj post, pokušajte prvo pročitati ga s razumijevanjem. Hvala.
Lillyrosee is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 11:30   #192
Nemoj ići u poštanski ured, šalji mailom, i to odmah sad. To ti je 2 min posla, trebala si to odmah onaj dan, bez obzira pto su ti oni rekli.
Mephisto is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 14:09   #193
Quote:
Mephisto kaže: Pogledaj post
Nemoj ići u poštanski ured, šalji mailom, i to odmah sad. To ti je 2 min posla, trebala si to odmah onaj dan, bez obzira pto su ti oni rekli.
Na mail poslan prije 4 dana mi uopće nisu odgovorili....
__________________
Prije nego odgovorite na moj post, pokušajte prvo pročitati ga s razumijevanjem. Hvala.
Lillyrosee is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 14:23   #194
Odgovor na potražni ide poštom na kućnu adresu, bez obzira što šalješ zahtjev mailom. Dakle, nema niti teoretske šanse da se za 4 dana provede potraga i tebi stigne odgovor. Rok je 30 dana, ali u praksi se brže rješava.
Mephisto is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 14:56   #195
Quote:
Mephisto kaže: Pogledaj post
Odgovor na potražni ide poštom na kućnu adresu, bez obzira što šalješ zahtjev mailom. Dakle, nema niti teoretske šanse da se za 4 dana provede potraga i tebi stigne odgovor. Rok je 30 dana, ali u praksi se brže rješava.
Ja nisam tražila mailom potražni postupak nego informaciju...
Koju oni očito ne znaju.
Kao što ni ne znaju gdje je pošiljka. Imaju broj pošiljke i ne znaju gdje je, a poslana je prije puna 2 tjedna
Zaista poslovanje za primjer, nema što...
__________________
Prije nego odgovorite na moj post, pokušajte prvo pročitati ga s razumijevanjem. Hvala.
Lillyrosee is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.12.2017., 15:06   #196
Aha, po meni uopće nisi trebala ništa kontaktirati korisničku službu, jer time samo gubiš vrijeme, jer da bi dobila odštetu ionako treba baš provesti službeni postupak.
Ja bih bez odgode popunio obrazac, slikao mobitelom potvrdu i priložio mailu i sve poslao na [email protected].
Kad dobiješ doma rješenje i ako se stvarno utvrdi da je izgubljena pošiljka, na temelju toga tražiš odštetu (petorostruki iznos plaćene poštarine).
Čak i ako ti korisnička nešto kaže o sudbini pošiljke, ja bih svejedno pokrenuo potražni tek toliko da nešto rade.
Mephisto is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.12.2017., 18:15   #197
Pitala sam na iherb temi, ali možda je ispravnije pitati ovdje.

Paket koji je stigao u Zagreb 28.11. još nisam dobila.
Bila sam 2 puta u lokalnoj pošti. Nema ga.

Bila sam danas u Branimirovoj. Ne mogu ništa vidjeti po tom broju koji mi je dao iherb/dhl. Kad sam pitala što dalje trebam napraviti rekli su mi da napravim potražnicu.

Na webu sad pronalazim obrazac POTRAŽNICA – međunarodni promet. Jedno polje koje treba popuniti je „Prijamni broj pošiljke“. Koji je to broj? Gdje ga vidim? Ako ga nemam ja da li ga ima dhl?
Royal Red is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.12.2017., 18:27   #198
Potražnicu popunjava pošiljatelj u svojoj zemlji.
Kako ti je poslano? Koji je tracking broj?
Mephisto is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.12.2017., 18:31   #199
Quote:
lilarose001 kaže: Pogledaj post
Na mail poslan prije 4 dana mi uopće nisu odgovorili....
Ni nemoj slati na mail. Meni su odgovorili nakon tjedan i pol za pošiljku koju su specijalci u pošti zagubili. Evo čekam nadobudno HP ekspres da mi nešto dostavi. Nadam se u cijelom komadu.
krypteria is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.12.2017., 18:33   #200
Quote:
Mephisto kaže: Pogledaj post
Potražnicu popunjava pošiljatelj u svojoj zemlji.
Kako ti je poslano? Koji je tracking broj?
Slano je obično. besplatna poštarina.
Imam samo neki tracking broj od dhl-a (hrvatska pošta ne upisuje takve brojeve u svoj sustav).

Znači trebam pisati dhl-u? Ili iherbu od kojeg je naručen paket?
Kako se potražnica kaže na engleskom?
Zasad imam samo njihov cusomer service contact. Ili trebam kontaktirati dhl u Zagrebu?
Royal Red is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:55.