Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Kompjutorske igre

Kompjutorske igre Kultura igranja i ponoćnog ratovanja konzolom i tastaturom. Podforum: Konzole

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 21.01.2015., 01:10   #1
Gemini Rue

Gemini Rue je point and click avantura izašla prije nekoliko godina. Danas je prebačena i na tablete.

Fenomenalna igra. Dobra atmosfera, odlična glazba, design style, jaka priča. Ovo moraju probati svi ljubitelji avantura.

S obzirom na način i igre i vizualni dizajn totalni blast from the past i što je najjače napravio ju je jedan lik. (ništa neobično za današnje doba ali ovo je ipak avantura)

Summary
Azriel Odin, ex-assassin, arrives on the rain-drenched planet of Barracus to find someone. When things go horribly wrong, he can only seek help from the very criminals he used to work for. Meanwhile, across the galaxy, a man called Delta-Six wakes up in a hospital with no memory. Without knowing where to turn or who to trust, he vows to escape before he loses his identity completely. As fate brings these two men closer together, we discover a world where life is cheap, identities are bought and sold, and a simple quest for redemption can change the fate of a whole galaxy.

Features
* Over 60 hand-drawn backgrounds
* A moody, film noir atmosphere
* Control both Azriel and Delta-Six
* An innovative investigation system
* A gripping sci-fi mystery
* DVD-style commentary track

Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=foZp9ToBewA

The game received the following awards:

*Gamespy's Adventure Game Of The Year 2011
*Adventure Gamers' Best Story & Best Independent Adventure Game of the Year
*PC Gamer US' Adventure Game of the Year 2011

Ovdje možete skinuti demo
http://www.wadjeteyegames.com/games/gemini-rue/

Zadnje uređivanje Pablo : 21.01.2015. at 01:53.
Odgovori s citatom
Old 21.01.2015., 10:18   #2
Odigrao sam punu verziju i samo je mogu preporuciti. Totalno me vratila u Beneath a steel sky.
Old 21.01.2015., 12:36   #3
He, koja slučajnost. Danas baš malo guglao o igri jer vidim na popisu igara koje trebam odigrati da uskoro dolazi na red, a kako sam u međuvremenu potpuno zaboravio o čemu se radi (a s razlogom je stavljena na popis) išao se malo podsjetiti. I izgleda zanimljivo, nema što. A još i kad je phiber preporuča... Al' prvo su na redu Hitman Absolution, Black Ops II i Crysis 2 i 3...
They are gone now. Fled, banished in death or exile, lost, undone. Over the land sun and wind still move to burn and sway the trees, the grasses. No avatar, no scion, no vestige of that people remains. On the lips of the strange race that now dwells there their names are myth, legend, dust. - Cormac McCarthy
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 00:09.