Natrag   Forum.hr > Društvo > Društvene znanosti

Društvene znanosti Sociologija, antropologija, etnologija... Podforum: Jezikoslovlje

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 22.03.2007., 13:36   #1
Lightbulb Hrvati- stereotipi i mitovi ;)

Sam studentica slavistike iz Varsave i pisem referat: "Hrvati- stereotipi i miti". Zeljim znati kako mislite o sebi i kako mislijo o vas druge narodi.
 
Odgovori s citatom
Old 22.03.2007., 14:24   #2
Quote:
Aniusia kaže: Pogledaj post
Sam studentica slavistike iz Varsave i pisem referat: "Hrvati- stereotipi i miti". Zeljim znati kako mislite o sebi i kako mislijo o vas druge narodi.


Onako - na prvu ruku - rekao bih da imamo tipični kompleks "malog naroda" - vjerujemo da smo o mnogočemu superiorni ostalim, većim nacijama. Kako intelektualno, u krevetu (naše žene su najljepše na svijetu, muškarci su najveći jebači...) tako i na sportskim terenima gdje smo vjerojatno prvi na svijetu po odnosu broj stanovnika/medalje
Neke su ankete javnog mišljenja pokazale da imamo dosta kontradiktorne stavove o mnogim pitanjima, što je i logično jer se većina stanovništva svake države sastoji od budala.

Ne znam što drugi narodi misle o nama... slovenci i srbi su vjerojatno iskompleksiraniji nama nego mi njima...

Inače imaš dosta tešku temu
Kako se volim praviti pametan (ipak sam HRVAT) popraviti ću ti neke greške u postu; trebalo je pisati: "Studentica sam slavistike iz Varšave i pišem referat na temu: "Hrvati - mitovi i stereotipi". Željela bih znati što mislite o sebi i što o vama misle drugi narodi. Hvala. "

__________________
Pušači su sebični i smrdljivi ovisnici.
morbidangel is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.03.2007., 17:11   #3
ne znam jel to zato kaj sam bolestan, pa su mi oči mutne, ali ja nisam vidio niti jednu od ovih grešaka, osim ovoga miti u naslovu...
cosanostra is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.03.2007., 18:04   #4
Quote:
morbidangel kaže: Pogledaj post