Old 23.04.2013., 22:03   #1621
Mama prica jedno, Ava svoje...
Old 23.04.2013., 22:05   #1622
Quote:
kuzina kaže: Pogledaj post
Umrla sam na to u m r l a

I tako sam se opet razveselila nakon sto me Topic dirnuo svojim suzama
Nemoj me zajebavat da si plakala na oni topic shit u trecen licu
You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
Old 23.04.2013., 22:06   #1623
Quote:
maya.k kaže: Pogledaj post
Mama prica jedno, Ava svoje...
njoj ni ne treba dat poziv, stalo joj je samo da ona melje
Old 23.04.2013., 22:06   #1624
Quote:
Oblica kaže: Pogledaj post
nije ona to gledala
Old 23.04.2013., 22:07   #1625
Veca drama oko vrata nego oko Majine prolivene krvi pre par dana (mislim na Volk)
Old 23.04.2013., 22:09   #1626
Quote:
Ma sad je opet plako u ispovjedaonici jer je krivo pogledao zeljka, al kome ja to pricam, ta samo me Palenta razumi

Ava skine aljinicu prema kameri pa se okrene kad se zamota
Old 23.04.2013., 22:09   #1627
Koja svadja oko Weceja, vrata i dugmeta
You go down to the bottom of the sea, where the water isn't even blue anymore, where the sky is only a memory, and you float there, in the silence. And you stay there, and you decide, that you'll die for them. Only then do they start coming out. They come, and they greet you, and they judge the love you have for them. If it's sincere, if it's pure, they'll be with you, and take you away forever.
Old 23.04.2013., 22:11   #1628
i kako sindi da ne zaboravi ulozak, kad je istraumatizirana ovim upadima
Old 23.04.2013., 22:12   #1629
Meni se zamanta kad gledan Zeljka, stalno se mrdunja i treska
Old 23.04.2013., 22:17   #1630
Ajme kuze jel places

Koji nan kurac opet MajuV pokazuju
Old 23.04.2013., 22:18   #1631
O cemu Slavko jebote
Old 23.04.2013., 22:20   #1632
aneta dobila krila jer je "izbacila" sindi a ne jer su je blizanci otvorili
Old 23.04.2013., 22:22   #1633
Ja bi vise volila da je Auneta izletila, Sindi je imala momente ludila
Old 23.04.2013., 22:25   #1634
Quote:
Ajme kuze jel places

Koji nan kurac opet MajuV pokazuju
Suza suzu stize, dirljivo je

Old 23.04.2013., 22:26   #1635
Bilo je vise od minute
Old 23.04.2013., 22:28   #1636
Sta samo nas tri veceras glidamo u gradu
Old 23.04.2013., 22:28   #1637
Ne secam se da sam videla nekoga da se ovako raduje sto je neko drugi ispao. Zlo.
Old 23.04.2013., 22:33   #1638
Quote:
maya.k kaže: Pogledaj post
Ne secam se da sam videla nekoga da se ovako raduje sto je neko drugi ispao. Zlo.
ova aneta najzlobnija na kraju ispada, vendi je otvoreno zlo, aneta podmuklo zlo

šteka mi tash cijelo vrijeme, čujem jednu rečenicu pa tri ne čujem
Old 23.04.2013., 22:34   #1639
Quote:
Sta samo nas tri veceras glidamo u gradu
Dame
Old 23.04.2013., 22:35   #1640
I meni steka
Zatvorena tema

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 17:34.