Serije U nastavcima, a nisu sapunice |
|
|
09.08.2017., 21:09
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Poljska
Postova: 5,190
|
Koje serije ste prestali gledati/niste odgledali sve sezone
Evo recimo poceo pa stao:
The Colony (dogledao prvi sezon)
Humans (isto prvi samo)
13 Monkeys (sredina drugog sezona)
Orange is the New Black (u 4 sezonu prestao)
IRobot (4-5 u prvom samo)
Empire (poetak 3 sezona)
Timeless (9-10 u prvom sezonu)
Westworld (7-8 u prvom)
...
Odgledao do kraja za sada:
Game of Thrones (gledam sezon 7)
The 100 (sva 4 sezona)
Dark Matter (3 sezona)
Originals (sva 4 sezona)
Killjoys (3 sezon ide)
Fear the Walking Dead (2 sezona, treci ide na jesen)
Arrow (odgledao svih 5 ali ne znam hocu li dalje)
Lucifer (ceka se 3 sezon)
|
|
|
09.08.2017., 22:34
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2017.
Postova: 1,047
|
Twin peaks odustao nakon 3.ep.smorila
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
|
|
|
10.08.2017., 11:56
|
#3
|
Vidim te.......
Registracija: Jan 2005.
Postova: 1,441
|
Westworld, Young Pope, Grace and Frankie, Twin Peaks, Big Little Lies, American Crime Story, House of Cards...
__________________
----
The world is not enough.
|
|
|
19.08.2017., 01:20
|
#4
|
Neregistrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Lokacija: U Zagori, na izvoru rijeke Čikole
Postova: 9,788
|
Mr. Robot - odgledao samo 1. sezonu
True Detective - odgledao samo 1. sezonu
Ancient Aliens - to sam stao na negdje 4. ili 5. sezoni
Vikings - odgledao samo prve dvije sezone na hrt-u
The Flash - odgledao samo 1. sezonu
The Big Bang Theory - stao negdje na kraju 8. sezone
Orphan Black - počeo drugu i stao
Sherlock - odgledao samo prvu sezonu
The Crown - odgledao do s01e08, čini mi se
Gotham - odgledao samo 1. sezonu
Legion - odgledao do s01e06
White Collar - odgledao samo 1. sezonu
Banshee - odgledao samo 1. sezonu
The 4400 - samo s1
Human Target - samo nekoliko epizoda 1. sez.
Bored to Death - samo s1
The Walking Dead - odustao na početku netom završene sezone
Ray Donovan - samo s1
American Horror Story - samo s1
Agents of Shield - odustao sredinom s3
True Blood - odustao tamo negdje u s4
Justified - odgledao s1
Under the Dome - nisam pogledao zadnju sezonu
Southland - odgledao s1
Westworld - odustao nakon nekoliko epizoda
Pretty Little Liars - odgledao s1
Homeland - odustao sredinom s1
Black Sails - odustao nakon nekoliko epizoda
The Following - odgledao s1
Utopia - odustao nakon nekoliko epizoda
Chuck - odustao nakon nekoliko epizoda
Razne serije koje katkad pogledam na tv-u ni ne računam.
Ima još dosta serija kod kojih sam pogedao prvu epizodu pa odustao.
|
|
|
19.08.2017., 03:55
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2011.
Postova: 33,799
|
Quote:
milann1971 kaže:
Twin peaks odustao nakon 3.ep.smorila
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
|
1991 tvin piks gutao od prve do zadnje
2015 isto tako zakolutao očima baš oko treće epizode
|
|
|
19.08.2017., 20:35
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2007.
Postova: 1,274
|
Serije koje sam voljela i koje su stvarno bile odlične, ali s novijim sezonama sam gubila zanimanje za njih i one su po meni gubile kvalitetu. I među njima nema onih koje sam gledala samo 1. sezonu ili par epizoda, ili koje na mene nisu ostavile neki utisak (recimo Vampire diaries, odustala nakon 4.sezone, serija nije vrijedna spomena).
Suits, mislim da je bila 3. sezona, nakon one zimske pauze sam odustala...nakon odlične 1. sezone sve poslije mi je bilo mučenje.
Justified, isto odlična serija koja mi je poslije sve više gubila smisao...nabacivali su likove, pa ih zaboravljali, likovima mijenjali karaktere kako im dođe...negdje oko 4. sezone sam odustala.
The Good Wife, valjda 6. sezona. Kad je Cary završio u zatvoru, Kalinda se sve manje pojavljivala, Josh Charles otišao iz serije...a ja odustala.
Scandal, mislim da je bila 4. sezona, ono kad je Olivia odustala od firme pa se premišljala hoće li se vratiti ili ne...ja sam odlučila da se više ne vraćam.
Orphan Black, mislim 4. sezona...skroz sam se pogubila, tko je pozitivac, tko negativac, previše klonova, previše firmi i znanstvenika koji su stvorili klonove...šteta...počela je odlično.
Criminal Minds, valjda 9. sezona ili 10...ušli su u kolotečinu, sve psihopate na isti kalup.
Shameless, mislim nakon 3. sezone, činilo mi se da su scenaristi tada zaglavili pa sam odustala.
Trenutno su mi u opasnosti da otpadnu s liste gledanja The 100 i Expanse, ali vidjeću još.
|
|
|
22.08.2017., 18:41
|
#7
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 14,410
|
12 MONKEYS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/13 ) – 6/10
3% ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5/10
AAROW ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 7/23 ) - 6,5/10
ALCATRAZ ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 6,5/10
ALMOST HUMAN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 5,5/10
AMERICAN CRIME ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/11 ) – 6,5/10
AMERICAN GODS ( 1- Sezona –ODUSTAO nakon 3/8 ) – 6,5/10
AND THEN THERE WHERE… ( 1. Sez.-ODUSTAO nakon 1/3 ) – 6/10
AQUARIUS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/13 ) – 6,5/10
BACKSTROM ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 5,5/10
BATTLE CREEK ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 5,5/10
BLACK SAILS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 6/10
BRON/BROEN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6,5/10
BROOKLYN NINE – NINE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 7/22 ) – 7/10
CALIFORNICATION* ( 3. Sezona –ODUSTAO nakon 1/12 ) – 7/10
CHANCE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6/10
CHICAGO MED ( 1. Sezona -ODUSTAO nakon 1/18 ) – 5,5/10
CHICAGO PD ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 5/15 ) – 6/10
CODE BLACK ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/18 ) – 6/10
CONSTANTINE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 6/10
CONTAINMENT ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 6/10
CRIMINAL MINDS ( 10. Sezona –ODUSTAO nakon 5/23 ) – 6/10
DA VINCI'S DEMONS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5/10
DCI BANKS* ( 2. Sezona –ODUSTAO nakon 2/6 ) – 6,5/10
DIRK GENTLY'S ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5,5/10
DOMINION ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5/10
EMPIRE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 6/12 ) – 7/10
ENDEAVOUR ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/5 ) - 7/10
ENTOURAGE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 6/10
GOOD BEHAVIOR ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6,5/10
GOTHAM ( 1. Sezona-ODUSTAO nakon 4/22 ) – 6,5/10
GRACELAND ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/12 ) – 6/10
GRIMM ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/22 ) – 6,5/10
HALT AND CATCH FIRE ( 1. Sezona-ODUSTAO nakon 3/10 ) – 6/10
HELIX ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) - 6/10
HELL ON WHEELS* ( 2. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6,5/10
HEMLOCK GROVE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) - 5,5/10
HOW TO GET AWAY… ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/15 ) – 6/10
HUMANS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5/10
LEGENDS ( 1.Sezona –ODUSTAO nakon 5/10 ) – 5,5/10
LEGION ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5,5/10
LETHAL WEAPON ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/18 ) – 6/10
LEVERAGE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 6/10
LIFE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/11 ) – 6,5/10
LIE TO ME* ( 2. Sezona –ODUSTAO nakon 1/22 ) – 6,5/10
LILYHAMMER ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5,5/10
LIMITLESS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/22 ) - 6,5/10
LONGMIRE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 7/10
LOW WINTER SUN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/10 ) – 6,5/10
LUCIFER ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 5/10
MAJOR CRIMES ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6/10
MARCO POLO ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 6/10 ) – 6,5/10
NURSE JACKIE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 6/12 ) – 7/10
ORANGE IS THE NEW BLACK* ( 3. Sez. –ODUSTAO n. 1/13 ) – 7/10
ORPHAN BLACK ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) - 6,5/10
OUTLANDER ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/16 ) – 6/10
PERSON OF INTEREST ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 8/23 ) – 6,5/10
POWER* ( 2. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6/10
PREACHER ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 5,5/10
PRIME SUSPECT 1973 ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/6 ) – 6/10
RECTIFY ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/6 ) – 7/10
RILLINGTON PLACE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/3 ) – 6/10
ROME ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/12 ) – 6/10
SALEM ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 5,5/10
SECOND CHANCE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/11 ) – 5/10
SENSE 8 ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 6/10
SHOTS FIRED ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 5,5/10
SLEEPY HOLLOW ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 6/10
SPARTACUS – GODS OF…( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/6 ) – 5/10
SPARTACUS – WAR OF …( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13) – 5/10
SS-GB ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/5 ) – 6/10
TAKEN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 5,5/10
TERRIERS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) – 6/10
THE AFFAIR ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 7/10
THE AMERICANS* ( 3. Sezona –ODUSTAO nakon 6/13 ) – 7/10
THE BASTARD EXECUTIONER ( 1. Sez. –ODUST. nakon 2/10 ) - 5,5/10
THE BLACKLIST* ( 3. Sezona –ODUSTAO nakon 1/23 ) – 6,5/10
THE BORGIAS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/9 ) – 5,5/10
THE BRIDGE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 5/13 ) – 6,5/10
THE CATCH ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/10 ) – 6/10
THE EXPANSE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/10 ) – 6/10
THE FLASH ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/23 ) – 6,5/10
THE FRENKENSTAIN CHRONICLES ( 1. Sez. –ODU. nakon 1/6 ) – 6/10
THE LAST SHIP ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6/10
THE LEFTOVERS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6/10
THE LIZZIE BORDEN CHR. ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/8 ) – 5/10
THE MAN IN THE HIGH CASTLE ( 1. Sez. –ODUSTAO n. 3/10 ) – 6/10
THE NEWSROOM ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 5,5/10
THE ORIGINALS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/22 ) – 5/10
THE PATH ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 5,5/10
THE PLAYER ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/9 ) – 5/10
THE RETURNED ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 5/10
THE SECRET ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/4 ) – 5,5/10
THE STRAIN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/13 ) - 6/10
THE TUDORS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6/10
THE YOUNG POPE ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/10 ) – 6,5/10
THE WALKING DEAD ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/6 ) – 6/10
THE WHISPERS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 5/10
TRAINING DAY ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 4/13 ) – 6/10
TRUE BLOOD ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/12 ) – 5,5/10
TYRANT ( 3. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6,5/10
UNDERGROUND ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6/10
UNDER THE DOME ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 3/13 ) – 6,5/10
UNFORGOTTEN ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/6 ) – 6/10
VINYL ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) – 6,5/10
WAYWARD PINES ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/10 ) – 6/10
WEEDS ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 1/10 ) - 6/10
WHITE COLLAR ( 1. Sezona –ODUSTAO nakon 2/14 ) – 6,5/10
|
|
|
22.08.2017., 18:54
|
#8
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 14,410
|
Za sada pogledane serije:
11.22.63. ( 1. Sezona ) – 6,5/10 K.S.
AMERICAN CRIME STORY ( O. J. ) ( 1. Sezona ) – 8,5/10 K.S.
ANIMAL KINGDOM ( 1. Sezona ) – 8/10
BALLERS ( 1. i 2. Sezona ) – 6,5/10
BAND OF BROTHERS ( 1. Sezona ) – 6/10 K.S.
BANSHEE ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8/10 K.S.
BATES MOTEL* ( 1. Sezona ) – 6,5/10
BERLIN STATION ( 1. Sezona ) – 7/10
BETTER CALL SAUL ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 8/10
BIG LITTLE LIES ( 1. Sezona ) – 8/10
BILLIONS ( 1. i 2. Sezona ) – 8,5/10
BLACK MIRROR ( 1. Sezona ) – 5,5/10
BLINDSPOT * ( 1. Sezona ) – 6,5/10
BLOODLINE ( 1. i 2. Sezona ) – 6,5/10
BOARDWALK EMPIRE ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona ) – 8,5/10 K.S.
BOSCH ( 1. 2. i 3.Sezona ) – 8,5/10
BOSS ( 1. Sezona ) – 7/10
BROTHERHOOD ( 1. 2. i 3.Sezona ) – 8,5/10 K.S.
BREAKING BAD ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona ) – 10/10 K.S.
BROADCHURCH ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10 K.S.
CALIFORNICATION* ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
CARDINAL ( 1. Sezona ) – 8/10
CHICAGO FIRE ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 7,5/10
COPPER ( 1. i 2. Sezona ) – 7/10 K.S.
DAMAGES ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7,5/10
DAREDEVIL ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
DCI BANKS* ( 1. Sezona ) – 6,5/10
DEADWOOD ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 8,5/10 K.S.
DESIGNATED SURVIVOR ( 1. Sezona ) – 7,5/10
DEXTER ( 1. 2. 3. 4. 5. 6. i 7. Sezona ) – 7,5/10
DOCTOR FOSTER ( 1. Sezona ) – 8,5/10
EL CHAPO ( 1. Sezona ) – 7,5/10
FARGO ( 1. Sezona ) – 8,5/10 K.S.
FARGO ( 2. Sezona ) – 9/10 K.S.
FARGO ( 3. Sezona ) – 8/10 K.S.
FEED THE BEAST ( 1. Sezona ) – 7/10 K.S.
FLESH AND BONE ( 1. Sezona ) – 6/10 K.S.
FORTITUDE ( 1. Sezona ) – 6,5/10
FRINGE ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10
FRONTIER ( 1. Sezona ) – 7,5/10
GAME OF SILENCE ( 1. Sezona ) – 6,5/10 K.S.
*GAME OF THRONES ( 1. 2. 3. 4. 5. 6. i 7. Sezona 6/7 ) – 8,5/10
GANG RELEATED ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
GOLIATH ( 1. Sezona ) – 8,5/10
GOMMORA ( 1. i 2. Sezona ) – 9,5/10
HAND OF GOD * ( 1. Sezona ) – 6/10
HANNIBAL ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10 K.S.
HAP AND LEONARD ( 1. i 2.Sezona ) – 6,5/10
HAPPY VALLEY ( 1. i 2. Sezona ) – 8/10
HATFIELDS AND MC COYS ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
HELL ON WHEELS* ( 1. Sezona ) – 6,5/10
HOMELAND ( 1. 2. 3. 4. 5. i 6. Sezona ) – 8/10
HOSTAGES ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
HOUSE OF CARDS ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona ) – 8,5/10
INCORPORATED ( 1. Sezona ) – 7,5/10
INTO THE BADLANDS ( 1. Sezona ) – 6/10
IRON FIST ( 1. Sezona ) – 7/10
JESSICA JONES ( 1. Sezona ) – 7,5/10
JUSTIFIED ( 1. 2. 3. 4. 5. i 6. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
KINGDOM ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
LIE TO ME* ( 1. Sezona ) – 6,5/10
LINE OF DUTY ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 9/10
LITTLE BOY BLUE ( 1. Sezona ) – 6,5/10 K.S.
LONGMIRE* ( 1. Sezona ) – 7/10
LOST ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
LUCK ( 1. Sezona ) – 7/10 K.S.
LUKE CAGE ( 1. Sezona ) – 7,5/10
LUTHER ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8/10
MAD MEN ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8/10
MAGIC CITY ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
MARCELLA ( 1. Sezona ) – 6,5/10
MARSEILLE ( 1. Sezona ) – 7/10
NARCOS ( 1. i 2. Sezona ) – 8,5/10
ORANGE IS THE NEW BLACK* ( 1. i 2. Sezona ) – 7/10
OUTCAST ( 1. i 2. Sezona ) – 7/10
OUTSIDERS ( 1. Sezona ) – 6/10
PEAKY BLINDERS ( 1. 2. i 3.Sezona ) – 8,5/10
PENNY DREADFUL ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10 K.S.
POWER* ( 1. Sezona ) – 6,5/10
PREY ( 1. i 2. Sezona ) – 7/10
PRISON BREAK ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona ) – 8/10
QUARRY ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
QUEEN OF THE SOUTH ( 1. Sezona ) – 7/10
RAY DONOVAN ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 9/10
RIPPER STREET ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 7,5/10
RIVER ( 1. Sezona ) – 6,5/10
SECRETS AND LIES – US ( 1. Sezona ) – 6/10
*SHAMELESS - US ( 1. 2. 3. 4. 5. 6. i 7. Sezona 8/12 ) – 8,5/10
SHERLOCK ( 1. 2. i 3. Sezona + specijal ) – 6/10
SHOOTER ( 1. Sezona ) – 7/10
SHOW ME A HERO ( 1. Sezona ) – 7/10 K.S.
SNEAKY PETE ( 1. Sezona ) – 7/10
SONS OF ANARCHY ( 1. 2. 3. 4. 5. 6. i 7. Sezona ) – 8/10 K.S.
SOUTHLAND ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona ) – 8/10 K.S.
STRANGER THINGS ( 1. Sezona ) – 8/10
SUITS ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8/10
TABOO ( 1. Sezona ) – 7,5/10
THE AMERICANS * ( 1. i 2. Sezona ) – 7/10
THE BLACKLIST * ( 1. i 2. Sezona ) – 6,5/10
*THE CHICAGO CODE ( 1. Sezona 10/13 ) – 7,5/10
THE CROWN ( 1. Sezona ) – 8,5/10
THE FALL ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
THE FIVE ( 1. Sezona ) – 7/10
THE FOLLOWING ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10 K.S.
THE GOOD WIFE ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
THE HANDMAID'S TALE ( 1. Sezona ) – 9/10
THE KILLING ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8/10 K.S.
THE KNICK ( 1. i 2. Sezona ) – 8/10 K.S.
THE LAST KINGDOM ( 1. Sezona ) – 6,5/10
THE LAST PANTHERS ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
THE MISSING ( 1. i 2. Sezona ) – 8/10 K.S.
THE NIGHT MANAGER ( 1. Sezona ) – 7,5/10
THE NIGHT OF ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
THE RED ROAD ( 1. i 2. Sezona ) – 6/10 K.S.
THE SHADOW LINE ( 1. Sezona ) – 7,5/10 K.S.
THE SHIELD ( 1. 2. 3. 4. 5. 6. i 7. Sezona ) – 10/10 K.S.
THE SON ( 1. Sezona ) – 7/10
THE SOPRANOS ( 1. 2. 3. 4. 5. i 6. Sezona ) – 10/10 K.S.
THE WIRE ( 1. 2. 3. 4. i 5. Sezona) – 10/10 K.S.
THE X-FILES ( 10. Sezona ) – 6/10
THIRTEEN ( 1. Sezona ) – 6,5/10 K.S.
TOP OF THE LAKE ( 1. Sezona ) – 6,5/10
TRUE DETECTIVE ( 1. Sezona ) – 9,5/10 K.S.
TRUE DETECTIVE ( 2. Sezona ) – 7/10 K.S.
TURN ( 1. 2. i 3. Sezona ) – 7/10
TYRANT* ( 1. i 2. Sezona ) – 6,5/10
VIKINGS ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 8,5/10
WALLANDER UK ( 1. i 2. Sezona ) – 7,5/10
WENTWORTH ( 1. Sezona ) – 8/10
WESTWORLD ( 1. Sezona ) – 5/10
WHAT REMAINS ( 1. Sezona ) – 6,5/10 K.S.
WIRE IN THE BLOOD ( 1. 2. 3. i 4. Sezona ) – 7,5/10
Zadnje uređivanje ULICA ULICE : 22.08.2017. at 19:34.
|
|
|
22.08.2017., 19:52
|
#9
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2013.
Lokacija: Bodymore, Murdaland
Postova: 2,173
|
hm..
Orphan Black - pogledao možda 3 ili 4 epizode 1. sezone i to prije nekih 2 godine. Serija nije loša ali s obzirom da sam imao puno drugih a i više su me zanimale, ovu sam zapostavio i nikad nisam nastavio gledati.
Outlander - ovo mi je bila vrlo zanimljiva serija ali pošto nikako nisam mogao pronaći jednu epizodu s početka prve sezone nije imao smisla gledati dalje. To je isto bilo prije skoro 2 godine.
The Man in High Castle - Počeo gledati čim je izašla 1. sezona. Stao na 3. epizodi i nikako dalje. Čak krenuo opet gledati i opet stao na 2. ep.
|
|
|
07.10.2017., 00:32
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2011.
Postova: 564
|
Prestala gledat nakon nekoliko sezona...
Vampire diaries
Pretty Little Liars
Grey's anatomy
Gossip girl
The Walking Dead
Shameless (nikad necu prezalit kaj nije ostala na novou)
...bojim se da ce i Suits otpast, gledam cisto iz neke lojalnosti i iscekivanja Donne i Harveya i preokrecem ocima dok gledam
|
|
|
07.10.2017., 01:23
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2012.
Postova: 23,616
|
Odustala sam od Bones, ali sad pogledam na tv-u ako slučajno uhvatim. Nije mi to više to.
Once upon a time i Sherlock čekaju, a nikako da ih se opet uhvatim, nekako mi se ne da. I Under the dome sam odustala na zadnjoj sezoni.
|
|
|
07.10.2017., 21:44
|
#12
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2011.
Postova: 564
|
E da, i ja sam od OUaT odustala. Vjerojatno ih jos ima
|
|
|
10.10.2017., 18:39
|
#13
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2017.
Postova: 16
|
The Bron ( Broen, Bridge)- jako dobra serija, jedna od boljih koju sam ikad gledala. No nisam gledala nakon sto su promijenili glumca.
Game of thrones- ne znam zasto sam uopce pocela gledat.
Arrow- postao mi je negledljiv nakon 3 sezone.
Grey's Anatomy pogledala do pola 13.sezone i vise mi se nije dalo.
|
|
|
10.10.2017., 20:42
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2017.
Postova: 251
|
Heroes mislim da zadnju sezonu nisam samo i sad se bas pitam zasto ne...
a bila mi je ful zanimljiva serija
|
|
|
14.10.2017., 00:28
|
#15
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2012.
Postova: 23,616
|
Greys se sad jako popravila
Heroesi su postali koma koma pred kraj, baš ono negledljivo
E mi smo prekinuli s Warehouse 13. Htjela bih odgledati do kraja...ali ali ali
|
|
|
14.10.2017., 21:58
|
#16
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2003.
Lokacija: ZG-DA
Postova: 1,141
|
Quote:
ULICA ULICE kaže:
Za sada pogledane serije:
|
Impresivan popis, ali što je meni još zanimljivije čini se da smo vrlo sličnog ukusa. Kako nisam gledao ove neke sa ocjenama 8,5 i 9 vjerojatno će mi se svidjeti kad dođu na red.
Desetke za The Wire, The Shield i The Sopranos kao da sam ja ocjenjivao, isto kao i slaba petica za Westworld.
Inače u pravilu pogledam sve kad nešto počnem gledati. Barem sezonu. No zato se i informiram o serijama prije nego počnem nešto gledati. Sad se mogu sjetiti samo Mr.Robota kojeg sam pogledao prvu sezonu i ne mislim gledati dalje.
|
|
|
15.10.2017., 12:13
|
#17
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 14,410
|
Quote:
_wes_ kaže:
Impresivan popis, ali što je meni još zanimljivije čini se da smo vrlo sličnog ukusa. Kako nisam gledao ove neke sa ocjenama 8,5 i 9 vjerojatno će mi se svidjeti kad dođu na red.
Desetke za The Wire, The Shield i The Sopranos kao da sam ja ocjenjivao, isto kao i slaba petica za Westworld.
Inače u pravilu pogledam sve kad nešto počnem gledati. Barem sezonu. No zato se i informiram o serijama prije nego počnem nešto gledati. Sad se mogu sjetiti samo Mr.Robota kojeg sam pogledao prvu sezonu i ne mislim gledati dalje.
|
Eto ti sličnog ukusa..... pogledao sam prvih nekoliko epizoda Mr. Robot i odustao ali ipak imam na vanjskom hardu obje sezone i nadam se da ću još jednom pokušati ( mada mi nije legla na prvo gledanje ).....
Prije sam pretežno gledao filmove ali su oni u zadnje vrijeme postali prvenstveno namijenjeni mlađoj ( i po meni manje zahtjevnoj populaciji ) tako da su serije trenutno ono najkvalitetnije što se može gledati....
|
|
|
15.10.2017., 17:18
|
#18
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2003.
Lokacija: ZG-DA
Postova: 1,141
|
Quote:
ULICA ULICE kaže:
Eto ti sličnog ukusa..... pogledao sam prvih nekoliko epizoda Mr. Robot i odustao ali ipak imam na vanjskom hardu obje sezone i nadam se da ću još jednom pokušati ( mada mi nije legla na prvo gledanje ).....
Prije sam pretežno gledao filmove ali su oni u zadnje vrijeme postali prvenstveno namijenjeni mlađoj ( i po meni manje zahtjevnoj populaciji ) tako da su serije trenutno ono najkvalitetnije što se može gledati....
|
Istog sam mišljenja o filmovima i serijama. Godišnje mi se svidi do desetak filmova. Na ostale samo zijevam. A što se ukusa tiče vidim da si Breaking Bad ocjenio sa 10. Ja mu ne bi dao više od 8,5. U rangu mi je sa Deadwoodom, Boardwalk Empireom ili House of Cardsom, a nešto slabiji od Narcosa. Band of Brothers bi ja dao 8. Ostalo smo sve vrlo blizu od onog što sam do sad pogledao.
|
|
|
15.10.2017., 20:21
|
#19
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 14,410
|
Quote:
_wes_ kaže:
Istog sam mišljenja o filmovima i serijama. Godišnje mi se svidi do desetak filmova. Na ostale samo zijevam. A što se ukusa tiče vidim da si Breaking Bad ocjenio sa 10. Ja mu ne bi dao više od 8,5. U rangu mi je sa Deadwoodom, Boardwalk Empireom ili House of Cardsom, a nešto slabiji od Narcosa. Band of Brothers bi ja dao 8. Ostalo smo sve vrlo blizu od onog što sam do sad pogledao.
|
A čuj, svatko ima neki svoj guilty pleasure..... za mene su to bile Breaking Bad i The Shield..... serije za koje znam da kvalitativno ne zaslužuju desetke ali sam ih gutao i nestrpljivo isčekivao svaku slijedeću.
Napominjem, moje ocjene su ocjene mog zadovoljstva svakom pojedinom serijom a ne ocjena kvalitete iste..... kod mene su već postale legendarne prepirke sa kolegom sa posla oko Westworlda.... za njega ultimativno remek djelo a za mene pretenciozno preseravanje ( oprostite na mom francuskom ) .... ali upravo to je ono što je ljepota gledanja serija i diskutiranja oko toga.... bilo bi užasno da se svima sve sviđa i da svi isto gledaju.....
|
|
|
16.10.2017., 12:37
|
#20
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2012.
Lokacija: na dopustu
Postova: 4,465
|
The Man in the High Castle, pogledao pola prve sezone i nisam mogao dalje.
Zanimljiva premisa i puno potencijala, ali nešto mi je jednostavno falilo. Kasnije pročitao sadržaj do kraja druge sezone i drago mi je što sam odustao.
Leftovers također odustao kad sam shvatio da svi oni silni zapleti ne vode nikud.
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:26.
|
|
|
|