Sapunice meksičke, španjolske, američke, hrvatske - nije važno, gledamo ih sve, ma što god drugi rekli o tome |
|
|
09.02.2014., 13:38
|
#1121
|
Vječni optimist
Registracija: May 2010.
Lokacija: Zagreb
Postova: 9,431
|
I Donde esta Elisa također nije meksička.
|
|
|
09.02.2014., 14:57
|
#1122
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 21
|
Quote:
WitchHunter kaže:
bold - Luna je kolumbijska telenovela,ne meksička.
|
Quote:
Paloma Negra kaže:
I Donde esta Elisa također nije meksička.
|
Jooooooooooooooooooooooooooooooooj!
.... ma ja sve te na španjolskom vodim pod meksičke... To se tak kaže u razgovoru, npr. volim meksičke serije, gledam meksičku sapunicu....
Ja sam samo htjela reći da su mi i Luna. la heredera i Donde esta Elisa? predobre serije...
I zaboravila sam na popis dodati još jednu, također izvrsnu seriju, a to je serija Machos.
(dobro da sam zaboravila, jer bi me i za mju opomenuli da nije meksička).
|
|
|
13.04.2014., 19:04
|
#1123
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2013.
Lokacija: Split
Postova: 4,081
|
1.Pasion
2.Amor real/Pasiones de gavilanes
4.La tormenta
5.MEPS
|
|
|
21.05.2014., 14:53
|
#1124
|
Registirani korisnik
Registracija: Nov 2010.
Postova: 11,562
|
|
|
|
21.05.2014., 19:02
|
#1125
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2011.
Postova: 344
|
Lazos de amor
El color de la pasion (trenutno gledam)
__________________
Respira... Aguanta un segundo y respira... Cierra los ojos y mira... Mientras te duela, respira conmigo el dolor...
|
|
|
12.06.2014., 01:03
|
#1126
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2014.
Postova: 70
|
El color de la pasion.
Sortilegio.
|
|
|
12.06.2014., 10:33
|
#1127
|
Iksica
Registracija: Apr 2009.
Lokacija: Serenity
Postova: 18,389
|
malo da obnovim
La hija del mariachi- osobno najbolja stvar pogledana iz ovog žanra, odlična gluma, glavni par za čistih 10, strašno simpatični svi likovi, pametni i humoristični dialozi, napeta radnja i jedna od rijetkih serija šta idu epizode sve je bolje je i bolje, bez nebuloze, patetike i cmoljenja. Išla sam je iz dosade gledat a na kraju od kolumbiskih super mi je i orginal Betty la fea isto preodličan humor, a glavni muški lik diže seriju za par ljestvica gore
La reina del Sur- isto bezveze počela gledat radi nesanice nakraju serija ispala čisto savršenstvo, za promjenu drugačija od drugih sapunica, iako ajd meni ovo nije sapunjara več baš neka akcija-triler serija sa odličnim twistevima
Avenida Brazil- nisam puno očekivala na kraju se navukla , iako nije neki glavni par sve ostalo je bilo odlično i napeto. Isto pohvala za odličnu negativku i dialoge toliko dobre da dva lika pričaju o poriluku i kelju bilo bi humoristično i zanimljivo
Amantes de luna ilena i Pasion de Gavilnes mi spadaju u one sapunjare di su glavni i sporedni parovi bili vauuu i jedne od prvih serija kod nas di se nije cmoljilo i molilo krunicu, več je u igri uvijek dobra zezancija(mali pad nakon 100 epke kod jedne i druge ali ajd) slična mišljenje imam i o argentinskoj Sos mi vida
La jaula de oro- čudnjikava i kratka misteri Televisina sapunjara il ti sjedne ili ne, malo netipična za Televisu jer nema kliše radnje, za promjenu gledamo glavnog lika kako mota negativce oko malog prsta i ne radi glupe sumje i poteze
Por Tu Amor- nemože ić u korak sa ostalima da je stavim za 10 pošto ima dosta dosadnih sporednih likove ali Marco,Cielo i San Carlos ,kemija,humor i cijela ta njihova ljubavna priča bez glupe patetike i njonjavosti su mi za plus 10, Spanicka i Lisazo su mi tu sijeli ko budali šamar, prva sapunjara za kojom sam bila pravo luda
Corazon Salvaje- jednostavno klasik El cuerpo del deseo,Gitanas,Padre Coraje,Acapulco,Apuesta por un amor, La Mentira više radi kemije parova Rubi,Dona Barbara,Lazos de Amor radi kul i netipičnih glavnih ženskih likova
Zadnje uređivanje x files agent : 12.06.2014. at 10:46.
|
|
|
16.11.2014., 11:01
|
#1128
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2013.
Lokacija: Točkasta dolina
Postova: 242
|
Kako bi bilo super da naprave remake Done Barbare.Ali da ovaj puta glavni par,tj.Barbara i Santos ostanu zajedno
|
|
|
16.11.2014., 11:13
|
#1129
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2012.
Lokacija: u svom svijetu
Postova: 2,039
|
1.amor real
2. mi gorda bella
3.corazon salvaje 93
3.hilda furacao/os maias (sve one stare brazilske su genijalne..terra nostra, terra esperanza...)
a od turskih serija, iako nisam sigurna da su to telenovele....
1. aski memnu
2. gumus
3. kako vrijeme prolazi/kad lišće pada
__________________
just do it.
Zadnje uređivanje just-do-it : 16.11.2014. at 11:18.
|
|
|
25.02.2015., 23:36
|
#1130
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2015.
Postova: 301
|
I na ovoj temi je moja lista duga, ali moram navesti sve moje omiljene telenovele (iako ih vecina i ne spada u tu kategoriju), Nisu poredane od najbolje do najgore, vec po godinama produkcije.
1. Entre el amor y el odio
2. Las vias del amor
3. La mujer de Judas
4. Rubi
5. Te voy a ensenar a querer
6. Tormenta en el paraiso
7. Zorro: la espada y la rosa
8. El rostro de Analia
9. Sortilegio
10. Mas sabe el diablo
11. El fantasma de Elena
12. Alguien te mira
13. Ojo por ojo
14. La reina del sur
15. La casa de al lado
16. La viuda joven
17. Amor bravio
18. Relaciones peligrosas
19. Corazon valiente
20. El rostro de la venganza
21. Infames
22. La patrona
23. El senor de los cielos
24. Santa Diabla
25. Las trampas del deseo
26. La viuda negra
27. Reina de corazones
28. Senora Acero
|
|
|
25.02.2015., 23:40
|
#1131
|
X-FILES
Registracija: Oct 2012.
Lokacija: RED ROOM
Postova: 7,048
|
__________________
Things end but memories last forever
|
|
|
19.03.2015., 23:48
|
#1132
|
K
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: U Šantivanu
Postova: 1,276
|
1. Quiero Amarte.
2.Manana es para siempre
3.Amore Real
4.Pasion
5. Sortilegio
__________________
Emiruša.
|
|
|
19.03.2015., 23:51
|
#1133
|
Levisica
Registracija: Mar 2010.
Lokacija: svugdje pomalo
Postova: 20,654
|
Dobar izbor
Meni je i dalje na prvom mjestu Sortilegio
pa onda Amor Bravio i El color de pasion
i onaj stari popis da se ne ponavljam
__________________
Ximena Navarrete y William Levy for People En Español ♥♥♥
La Promesa - Manuel y Jana ♥♥♥
|
|
|
27.03.2015., 02:58
|
#1134
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2015.
Postova: 1
|
Pomoc
Oprostite na smetni, ako neko moze pomoc. Prije podosta godina, otprlike tijekom 2003-2005. bila je na hrt jedna telenovela koja je prekinuta s emitireanjem zbog toga što sve epizode nisu tada bile snimljene. I nedavno, ima par godina je ponovo bila emitirana. Znam samo da je kraj tog prvog djela bio otprilike ovako nesto: Znaci glavna glumica je osuđena na zatvor i zatocena na nekom otoku zajedno sa nekom prijateljicom (ne sicam se tocno zbog cega) ugl. bila je nevina. I na otoku se potpuno zatvara u sebe, i bude predmet maltertiranja, ova druga sve radi umisto nje i tako nekako prezive, dok vlada ne zatvori taj otok i njih ne proglasi slobodnima (nakon dugog niza godina). U međuvremenu njezina kcer je odrasla, sa sobom ju je odveo njezin bivis (cini mi se da je bio doktor) i isprica joj je kao da joj je majka umrla i ta mala se bavi profesionalnim jahanjem konja (za druga jahanja nisam siguran ), i nju i tu njezinu, recemo, prijateljicu konacno docekaju nakon puno godina obitelji. Cini mi se da je glavnu tu ulogu igrala Susana González, ali nikako ne mogu nac ime serije. pa odavno mi je zelja to pogledat do kraja. Eto sad me puklo.....pa ako neko moze pomoc bio bih zahvalan
|
|
|
27.03.2015., 10:48
|
#1135
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 18,297
|
Quote:
Pomoc123 kaže:
Oprostite na smetni, ako neko moze pomoc. Prije podosta godina, otprlike tijekom 2003-2005. bila je na hrt jedna telenovela koja je prekinuta s emitireanjem zbog toga što sve epizode nisu tada bile snimljene. I nedavno, ima par godina je ponovo bila emitirana. Znam samo da je kraj tog prvog djela bio otprilike ovako nesto: Znaci glavna glumica je osuđena na zatvor i zatocena na nekom otoku zajedno sa nekom prijateljicom (ne sicam se tocno zbog cega) ugl. bila je nevina. I na otoku se potpuno zatvara u sebe, i bude predmet maltertiranja, ova druga sve radi umisto nje i tako nekako prezive, dok vlada ne zatvori taj otok i njih ne proglasi slobodnima (nakon dugog niza godina). U međuvremenu njezina kcer je odrasla, sa sobom ju je odveo njezin bivis (cini mi se da je bio doktor) i isprica joj je kao da joj je majka umrla i ta mala se bavi profesionalnim jahanjem konja (za druga jahanja nisam siguran ), i nju i tu njezinu, recemo, prijateljicu konacno docekaju nakon puno godina obitelji. Cini mi se da je glavnu tu ulogu igrala Susana González, ali nikako ne mogu nac ime serije. pa odavno mi je zelja to pogledat do kraja. Eto sad me puklo.....pa ako neko moze pomoc bio bih zahvalan
|
Radi se o "El Amor no tiene Precio".
|
|
|
27.03.2015., 23:48
|
#1136
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2015.
Postova: 301
|
Dodao bih jos Argosovu Infames i RCN-ovu La mariposa na popis. A je li na ovoj EANTP sudjelovao i telemundo, jer na wikipediji sam vidio da ima dosta njihovih glumaca i da je snimama u SAD-u.
|
|
|
28.03.2015., 00:57
|
#1137
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 18,297
|
Quote:
semky23 kaže:
Dodao bih jos Argosovu Infames i RCN-ovu La mariposa na popis. A je li na ovoj EANTP sudjelovao i telemundo, jer na wikipediji sam vidio da ima dosta njihovih glumaca i da je snimama u SAD-u.
|
Nije, radila ju je ta neka F. V. Produkcija za Televisu (moguće da ima veze s Fonovideom), oni su snimali za Televisu. Primjer takvih su recimo i Inocente de Ti, Las Dos Caras de Ana i Bajo las Riendas del Amor.
Ne znam više postoji li ta FV više jer je prije bilo trešastih čistih njihovih telenovela tipa Angel Rebelde.
No dobro, ovo je sad već veliki offtopic.
|
|
|
23.05.2016., 02:13
|
#1138
|
Kapetanica rospija...
Registracija: Jul 2011.
Lokacija: ♥ Pokraj Drave ♥
Postova: 12,036
|
Navraćam ovdje samo da obnovim svoju listu jer se svašta-nešto izdogađalo u mojoj sapunjarskoj karijeri kroz par godina...
Napokon i ja imam svoj TOP 3 savršenstava:
Pasión (2007.)
Piel de Otoño (2005.)
El hotel de los secretos (2016.)
--> sve tri totalno po mom guštu; međusobno totalno različite, ali bez zamjerki. Redoslijed nije bitan, nabrojane su onim redom kojim sam ih gledala.
E sad...postoje stvarčice koje bi mogle na ovu listu iako nisu savršene, ali recimo da je svaka od njih imala ono nešto (protagoniste po mom guštu, ekipu, atmosferu... ) što me vuklo da gledam dalje i uživam, bez obzira na poneku nebulozu; blesavi lik; nedosljednost, rupe i rupice u priči ili drukčije okarakterizirane likove nego što bi meni to pasalo...
Amor bravío (cuando manda el corazón) (2012.)
Esperanza del corazón (2011.)
Corazón que miente (2016.)
Tako to otprilike, nakon svih vaganja i razmatranja cijele liste telenovela koje sam odgledala, izgleda. ( )
__________________
♥ ...Što te više volim, znam, ja sve više propadam...
Idi ti...kad ne mogu ja, nemam snage; slaba sam... ♫♫ ♥
Zadnje uređivanje Duhizproslosti : 23.05.2016. at 02:24.
|
|
|
09.04.2019., 13:24
|
#1139
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 2,370
|
Pasion de Gavilanes
Apuesta por un amor
Destilando amor
Heridas de amor
Amor bravío
Amores verdaderos
La mujer del Vendaval
|
|
|
25.02.2021., 14:06
|
#1140
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2021.
Postova: 13,860
|
Moj popis najboljih sapunjara koje san gleda...(telenovele nisu poredane, nego nasumično nabrojane)
1.Laberinstos de pasion
2.El manantial
3.Esperanca
4.Amor real
5.Amar otra vez
6.Piel de otono
7.Las dos caras de Ana
8.Querida enemiga
9.Amor bravio
10.Pasion de gavilanes
11.Padre coraje
12.Montecristo
13.Avenida Brasil
14.Rubi
15.La madrastra
16.Manana es para siempre
17.Sortilegio
18.Dona Barbara
19.El color de la pasion
20.Amores verdaderos
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 03:23.
|
|
|
|