Natrag   Forum.hr > Sport > Formula 1

Formula 1 Brm, brm, fiju...

Pogledaj rezultate ankete: ukoliko renault u dozvoljenom roku ne uspije sastaviti motor koji moze odvoziti duzinu utrke:
nece im biti dozvoljen dodatni razvoj 3 9.68%
fia ce im mimo misljenja ostalih dati produzenje 14 45.16%
fia ce svim proizvodjacima dati vise vremena 20 64.52%
ferrari i mercedes ce podrzati produzenje 2 6.45%
renault ide u klinac i gubimo trecinu grida 1 3.23%
Anketa s višestrukim izborom Glasovatelji: 31. Ne možete glasovati u ovoj anketi

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 25.01.2014., 16:35   #81
Quote:
Pilatus kaže: Pogledaj post

Baca malo na usisavač odnaprid.
Bože, pa kakav je to prijelaz pobogu

Nos kao da ne pripada ostatku

Ovo mi djeluje ko da ga je dizajniral onaj ko i Multiplu.

Sad mi i ona ralica dobro izgleda

Al samo neka onaj s brojem 14 bude brz, ne jebe lep nego uporan.

Ajde barem ne izgleda ko da ima kurac, makar oni kurčeviti bi mogli bolje izgledati

Ova crna je vjerojatno iz razloga da se teže primjete neki detalji, a i ako se nekaj zapali nebu se kužilo
zadnja aktivnost u: 04.01.2023. 09:50
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 16:50   #82

Pa kak da ga sad denem na radnu površinu kak
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 16:52   #83

Joj, zašto ne ovako, zaštoooooo??!!?!?!?

Quote:
Rules state the longest point on the nose can only be one point. So to make this design work, they've had to make the other one shorter so that the longer one meets the rules.
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 17:38   #84
Ferrari priprema Lotus style nos?

jedna strana duza?
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 17:41   #85
Ako ne,onda na ovaj nacin koristeci kamere zele preusmjerit zrak ispod šasije

Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 17:42   #86
@maminho

izgled ne donosi naslove!
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 18:01   #87
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=VWhHDwPI4Z0

minuta 1:30....definitivno jedna strana duza morao bi biti nos,mozda kalup za nosace straznjeg krila ali zast bi jedna str bila duza onda!?
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 18:46   #88
Ferrari gadan ko poplava, sta je to majketi, McLaren zasada najljepši, jos da je izveden kao na onoj desnoj slici bio bi sjajan

niski nosevi su dobra vijest, to su proper F1 nosevi, no ne na ovaj nacin kao kod ferrarija ili ovi penisi kao kod williamsa, užas...recimo ovaj crtež ferrarija što je maminho stavio je prekrasan, to je to
Old 25.01.2014., 18:51   #89
Meni Ferrari ne izgleda loše.
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 19:01   #90
Quote:
fortinbras kaže: Pogledaj post
Meni Ferrari ne izgleda loše.
I ja cu rec isto...
Old 25.01.2014., 19:06   #91
Quote:
jelenić kaže: Pogledaj post
minuta 1:30....definitivno jedna strana duza morao bi biti nos,mozda kalup za nosace straznjeg krila ali zast bi jedna str bila duza onda!?
Manje kopirati s drugih foruma, više čitati ovaj.
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 19:42   #92
Izvor BBC (By Andrew Benson)

Ferrari have revealed the car they hope will end a six-year championship drought in 2014.
The new F14-T features a dramatically shaped front, with bodywork swooping down to a much wider nose tip than has been seen on the other new cars so far. The car will be driven by former world champions Fernando Alonso and Kimi Raikkonen, arguably the strongest driver line-up on the grid.
The car also features tightly packaged rear body work around the turbo engine.

It is Ferrari's response to the biggest set of rule changes in a generation.
Formula 1 is replacing the 2.4-litre V8s of the last eight years with new 1.6-litre V6 turbos, which use extensive energy recovery systems.
There are also a series of changes to the chassis rules, which have led to among other things to unusual-looking noses.
After the new Williams and McLaren were likened to anteaters, and the twin-pronged Lotus to tusks, Ferrari have gone a different route.

The nose cascades down from the high chassis top into a flatter front nose, while others have chosen a much narrower design.
All the shapes are aimed at getting as much air under the car as possible for aerodynamic reasons while satisfying the requirement for a lower nose.
Ferrari are under extreme pressure to win the championship after Alonso finished second to Red Bull's Sebastian Vettel three times in the last four years, missing out by the narrowest of margins in both 2010 and 2012.

Ferrari team principal Stefano Domenicali said: "The technical challenge is the biggest we have seen in the last 10 years in F1.
"The season will be very, very long, so it is important to start with a very reliable car and then keep having the development on the aerodynamic side that was not there last year.
"I expect the first days of testing to be very challenging, and we must avoid falling under the big pressure we have. We need to stay very focused on the job."

Alonso likened his experience of missing out on the title in his first four seasons with Ferrari to that of Michael Schumacher, who finally won his first championship with the Italian team in 2000 in his fifth season with them.
The Spaniard said: "I think Schumacher won in the fifth year with Ferrari. I'm in the fifth year now so hopefully I can repeat some of the success that he had.
"Obviously in the last four years we had some opportunities, especially in 2010, 2012, we were very, very close to winning the championship. So this year we'll try again and hopefully this time will be the good one."
The two-time world champion also believes that is partnership with Raikkonen will be a formidable one.
He added: "I think [with] Kimi and me as a team we should be quite strong because we've had some success in the past in our Formula 1 career."

Raikkonen is the last driver to win the title for Ferrari, back in 2007. He was paid off at the end of 2009 to make way for Alonso but the team brought him back for 2014 after tiring of former driver Felipe Massa's inconsistency.
He said: "It is nice to come back to Ferrari, the place I won my championship. The aim is the same. We want to do the best I can, try to win races and championships."
Ferrari technical director James Allison, who like Raikkonen joins from Lotus this year, said he believed reliability would be "absolutely fundamental" in this year's world championship, and more important than aerodynamic or engine performance.
He added that recent investment in technology at Ferrari should leave the team in a good position "to prosper" in the next few years, as long as the team of engineers "worked well".
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 19:46   #93
Quote:
Manje kopirati s drugih foruma, više čitati ovaj.
peglanje,štrikanje i kuhanje prepustiti babama...
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 20:00   #94
Da, nos izgleda ponešto neskladno. No, valjda je bilo razloga za takav dizajn i to je doista stvar koja me najmanje brine.
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 21:29   #95
Quote:
maminho kaže: Pogledaj post

Joj, zašto ne ovako, zaštoooooo??!!?!?!?
Eh da je takav bio bi to po meni jedan od najljepsih Ferrarija ikada.....steta...
Odgovori s citatom
Old 25.01.2014., 22:56   #96
Da li mi se samo čini ili je stvarno tako, Ferrari ima puno manje otvore za hlađenje od ostalih
predstavljenih bolida ?
Kad se pogleda prošlogodišnji i ovogodišnji bolid, ima razlike u veličini ali ne kao kod drugih.
Odgovori s citatom
Old 26.01.2014., 12:25   #97
Quote:
mobberzg kaže: Pogledaj post
Da li mi se samo čini ili je stvarno tako, Ferrari ima puno manje otvore za hlađenje od ostalih
predstavljenih bolida ?
Kad se pogleda prošlogodišnji i ovogodišnji bolid, ima razlike u veličini ali ne kao kod drugih.
Cini ti se....
Odgovori s citatom
Old 26.01.2014., 12:33   #98
Quote:
mobberzg kaže: Pogledaj post
predstavljenih bolida ?
Da, reklo bi se tako na prvi pogled na Ferrrari i McLaren.

Inače, danas u 14 sat predstavljanje Subera C33.

Nakon predstavljanja, fotke ćete moći naći na:
http://www.sauberf1team.com/en/
Odgovori s citatom
Old 26.01.2014., 15:13   #99
Quote:
Da, reklo bi se tako na prvi pogled na Ferrrari i McLaren.

Inače, danas u 14 sat predstavljanje Subera C33.

Nakon predstavljanja, fotke ćete moći naći na:
http://www.sauberf1team.com/en/
Nisam nikaj videl na toj njihovoj stranici, a i nigdje slika ili videa novog bolida

P.S. Kaj je to Suber C33
Odgovori s citatom
Old 26.01.2014., 15:20   #100
U toku dana će objaviti slike.

A nešto je i procurilo prije službenog objavljivanja:

Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 08:20.