Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo

Pravo Pravna pitanja. Podforumi: Nasljeđivanje, Prekršajno i kazneno pravo, Radno, socijalno i obiteljsko pravo, Nekretnine

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 13.09.2017., 12:51   #1
Pokretanje web portala

Planiram pokretanje intenet portala.

Zbog malog budžeta na portalu ću za prvu ruku raditi samo ja. Trenutno sam redovni student (imam mogućnost prebacivanja na vanredno). Naravno, nakon nekog vremena planiram prodavati oglasni prostor i/ili PR članke na portalu.

Zanima me sljedeće:
1) je li nužno pokretanje pravne osobe prije početka rada samog portala, pošto nemam novaca da sam sebi isplaćujem doprinose i plaću svaki mjesec, bar ga neću imati prvu godinu rada?
2) može li se portal ponašati kao blog, odnosno može li se prijaviti samo samostalna djelatnost novnara i tako prodavati oglasni prostor na portalu bez osnivanja pravne osobe (znam da mi tako država uzme više novaca ukoliko nešto zaradim, ali za početak je sve dobro)?
3) moram li nužno portal registrirati kod agencije za elektroničke medije?

Samo me interesira najbolja shema pokretanja portala informativnog karaktera bez da me država odere u startu. Uštedio sam dovoljno za pokretanje i par tura oglašavanja, ali ne i za velike troškove koje za sobom vuče pravna osoba.

Hvala.
Prokhorov is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 20:20   #2
Ne treba ti firma. Za prijavu agenciji ovisi o vrsti sadrzaja, nisi napisao o cemu ces pisati i u kojoj formi.