Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo > Radno, socijalno i obiteljsko pravo

Radno, socijalno i obiteljsko pravo Ugovori o radu i radni odnos, mirovinsko, zdravstveno, alimentacija, brak i razvod, posvojenje, skrbništvo, roditeljska skrb i dr.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 20.12.2015., 10:10   #1
Exclamation Diskriminacija prilikom zapošljavanja

Ja sam magistra inženjerka strojarstva primljena na radno mjesto Konstruktor u jednoj tvrtki u Splitu.
Natječaj je bio raspisan krajem 10. mjeseca ove godine, prošla sam testiranje i dva intervjua s tim da su mi na drugom intervjuu rekli da sam primljena i da će se ugovor potpisati kroz 11. mjesec te da je početak rada 11.01.2016.
Početkom 11. mjeseca su mi bili poslali mail o tome koje dokumente da pripremim za ugovor i da će mi javiti datum potpisivanja.
Međutim nakon toga mi ne odgovaraju na mailove niti na pozive. Tek polovicom 12. mjeseca ove godine me zovu da otkazuju SVA zapošljavanja radi nekih problema u tvrtki ispričavaju se i kažu da me imaju u vidu čim se nešto otvori.
Jučer sam bila na promociji i pričala s drugim kolegama koji su bili primljeni u toj tvrtki preko istog natječaja na koji sam i ja bila primljena.
Oni i dalje imaju posao, počinju sa radom 11.01.2016. dakle njima NISU otkazali.
Postoji li ovdje osnova za pravnu akciju, budući da sumnjam da se tu radi o diskriminaciji.
Jedina sam žena koja je bila primljena među njima i jedino su meni otkazali posao.

Hvala na odgovorima

Zadnje uređivanje feralo22 : 20.12.2015. at 10:35.
feralo22 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.12.2015., 11:51   #2
Privatna firma?
__________________
Hrvatski dabar na hrvatskom ramenu!
Garofeeder is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.12.2015., 12:25   #3
Da privatna je
feralo22 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.12.2015., 12:28   #4
Ne možeš ti tu ništa. Pogotovo ako je privatna firma. A i koga će vlasnik firme zaposliti je njegova stvar tako da se time nema potrebe zamarati.
Mr-Whatever is offline