Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Kozmetika > Preparativna kozmetika

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 29.01.2004., 17:14   #1
Miteseri

da li je netko koristio nivea flasteriće za sitne crne točkice i da li je to polučilo kakve rezultate?
htjela bih to kupiti, koštaju oko 40 kn, a ne da mi se toliko plaćati ako ne šljaka. (ja sam ipak student )
__________________
I believe in magic. :)
Tihana is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2004., 17:56   #2
Re: nivea flasterići

Quote:
Tihana kaže:
da li je netko koristio nivea flasteriće za sitne crne točkice i da li je to polučilo kakve rezultate?
htjela bih to kupiti, koštaju oko 40 kn, a ne da mi se toliko plaćati ako ne šljaka. (ja sam ipak student )
Jesu to one za nos?

Ako jesu - kupila ih ja prije neke 4 godine, kad su tek izašle, čisto da probam iako nemam mitesera ni ništa po nosu.. Tako da nije bilo drugog efekta do ultra glatkog nosa

Nisam ih nikad ponovo kupila
__________________
The woods are lovely, dark and deep, but I have promises to keep.
Patagonija is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2004., 19:25   #3
Ja sam imala tester ovih Niveinih flasterčića, pa sam ih isprobala i rezultat je bio očajan! Na mjestu gdje mi je bio nalijepljen flaster kapilarice su mi popucale i sav mi je nos bio crven - užas!
Nakon tog neugodnog iskustva odlučila sam probati Baleine flasterčiće i oduševila se! Puno jeftiniji (koštaju nekih 25kn) i efikasniji!!! Preporučujem, meni su stvarno bili dobri, nadam se da će i tebi biti!
__________________
A ponovno počinje kiša, kao što već kiši u listopadu na otocima
More od olova i nebo od borova...
Tighelia is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2004., 20:30   #4
Meni nikakvog efekta od tih flastera...ko da ništa nisam ni stavila...
__________________
mogli bismo
Lali Puna is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2004., 21:40   #5
Žali bože novaca. Probala i to je čisti šrot.
lahor is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2004., 22:49   #6