Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > IT Help service

IT Help service Ovdje postavite sva vaša pitanja i probleme informatičke prirode
Podforumi: Tutorials, Security

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.02.2017., 21:47   #1
Nemogućnost spajanja putem VPN servisa

Budući da sam laik što se tiče ovoga, pokušat ću ukratko opisati o čemu se radi.
Naime, potreban mi je pristp nekolicini geo blokiranih sajtova (konkretno američkih) i zato sam tražio softver koji će simulirati američki IP. Našao sam preporuke za nekoliko VPN servisa/softwarea - Hotspot Shield, Avira Phantom i Pure VPN. Instaliram prvi, spajam se bez problema nekoliko dana i onda odjednom - ne mogu se više spojiti. Ne samo na američki server već na niti jedan drugi. simbol povezivanja se samo vrti "u prazno" i ništa se ne događa. Probao sam reinstalirati software, ali nije pomoglo. Instaliram Aviru, isto tako radi bez problema i onda odjednom isti problem - kliknem na povezivanje no nakon par sekundi izbaci poruku kako nije moguće uspostaviti vezu. Ne moram ni govoriti kako je isti slučaj bio i s trećim softwareom.
U međuvremenu nisam instalirao nikakav drugi softver niti mijenjao ikakve mrežne postavke i slično.
Dajte mi nekakvu ideju što bi mogao biti uzrok ovom problemu. Vrlo mi je bitna mogućnost pristupa tim sajtovima.
Hvala.
__________________
Tražim sve brojeve magazina "Košarka" i "Super košarka" - u fizičkom obliku ili .pdf-u.
Ponude na PM!
bjede is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.02.2017., 23:39   #2
Quote:
bjede kaže: Pogledaj post
Budući da sam laik što se tiče ovoga, pokušat ću ukratko opisati o čemu se radi.