Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Gastronomija > Eno i ino

Eno i ino (Bez)Alkoholna pića - Ne očekujte Mladena Grdovića na stolu

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 22.08.2007., 22:33   #1
O izradi vina i podrumarstvu

Molim pomoć. Imam nešto grožđa pa bi htjela napraviti vino, ali neznam kako?
Molim opisati cijeli postupak ako može. Hvala
Mina4 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2007., 11:51   #2
pokušat ću ja iako sam laik

1. treba ti prostorija sa stalnom temperaturom(podrum ili sl.) ili pak skupa inox bačva s mogučnošću kontrole temperature
2. treba ti nekakva preša da si izvučeš maximalno mošta.
3. trebaju ti bar dvije bačve jer moraš svako nekoliko pretakati vino, a za to ti trebaju i filteri. treba ti aparatura za praćenje fermentacije da znaš kad da pukneš vinobran i zaustaviš fermentaciju.

raspitaj se koliko tvoja sorta razvija alkohola, kakva je berba bila itd. vjerujem da je s današnjom tehnologijom moguće napraviti tehnički ispravno vino na zadovoljstvo svih.

no, pravo vino je puno više od tehničke ispravnosti....
__________________
ba-ba-ba-Barbara Ann
Rick Lee is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2007., 21:46   #3
ovo je malo previše za mene imam cca 20kg grožđa i od toga bi POKUŠALA napraviti pitko vino

Ako može nešto jednostavnije
Mina4 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2007., 21:58   #4
Quote:
Rick Lee kaže: Pogledaj post
2. treba ti nekakva preša da si izvučeš maximalno mošta.
Prije preše, grožđe mora ići u muljaču. A iz muljače ide u prešu, ostaci grožđa koji su bili u preši mogu se upotrjebiti za pravljenje rakije.
GeorgiDimitrov is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.08.2007., 21:59   #5
Quote:
Mina4 kaže: Pogledaj post
ovo je malo previše za mene imam cca 20kg grožđa i od toga bi POKUŠALA napraviti pitko vino

Ako može nešto jednostavnije
Hm, od 20kg ne možeš dobiti baš puno vina. Bolje je da podjeliš sa susjedima i da ga pojedete.
GeorgiDimitrov is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.08.2007., 00:48   #6
Quote: