Natrag   Forum.hr > Društvo > Svijet oko nas > Poljoprivreda

Poljoprivreda Kako privređivati plodovima zemlje

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 13.01.2005., 13:32   #1
Gljivarstvo

Poznanik mi je predložio da zajedno uzgajamo gljive bukovače. Ja ima slobodni prostor od jedno 250m2, on ponešto zna o uzgoju. Prvo bi napravili probnu proizvodnju, to bi nudili veleprodajnim poduzećima, ili nudili u maloprodaju.
Za proizvodnju je važna temperatura, koja mora bit stalna 15-25 stupnjeva, to bi mogao bit problem, jer nemamo grijanje.
Za same gljive potreban je micelij, slama i vreće. Navodno se od jedne ture rade 3 do 4 berbe.
Više ne znam-totalni sam početnik.
Ako netko zna više-bio bih zahvalan.
PS. Da li bi za prodaju morali bit registrirani kao obrt ili d.o.o.
__________________
Prvo materijalna baza, pa duhovna nadgradnja.

Zadnje uređivanje Göttspöđä : 12.02.2009. at 21:03. Reason: spajanje threadova
Tuco-il brutto is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 14:38   #2
Mislim da je trziste bukovacama zasiceno, ali nemoj me uhvatiti za rijeci. Vidio sam neki dan jedan kombi s velikim natpisom Bukovace i naslikanim glivama, tako da mislim da to niej rijetkost. Probaj napraviti pa se probaj probiti, mozda uspijete...
__________________
GoldenSurferFromCroatia is comming - look busy.
GoldenSurferFromCRO is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 14:50   #3
Cijene su još uvijek visoke-nisu pale zbog silne konkurencije. Možda je onda i nema Ja u dućanu plaćam pol kile 10 kuna, ista je cijena i na tržnici. Šampinjoni su još skuplji, mislim da su oni 25 kuna 1 kila.
Mislim da ima mjesta za jednu malu proizvodnju.
__________________
Prvo materijalna baza, pa duhovna nadgradnja.
Tuco-il brutto is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.01.2005., 22:28   #4
Ja sam grijanje/hlađenje u zečinjaku riješila sa portabli klimom, možda ti je to jedna od ideja, a imaš za kupit i infra žarulje koje s malom svjetlosti jako zagrijavaju prostor.
d@d@ is offline