Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Ostale umjetnosti

Ostale umjetnosti Slikarstvo, arhitektura, umjetnost života...
Podforumi: Kazalište, Strip, Kreativni nered

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 22.12.2005., 20:48   #1
erotska fotografija......

dakle,kao sto i pishe zainteresirana sam za rad erotskih fotografija sa PROFESIONALNIM fotografom ili pak onima koji smatraju da su njihove sposobnosti i dosadasnji radovi blizu pojma "profesionalno"....pozirala sam dosada amateru u tom podrucju te bi volila suradnju iz koje bi proizasli vrhunski uratci,na obostrano zadovoljstvo.....zainteresirani javite se......
Female_Devil is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.12.2005., 22:52   #2
stavi koju fotku, mozda se netko brze javi
__________________
"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand."
--Woody Allen
darin is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.12.2005., 23:03   #3
ona bi se skidala..ma vidi nje...
a jel za besplatno il za pare?ako je besplatno, znam ja jednog koji super fotka, al nema para
__________________
cute but psycho. things even out.
NoWa is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.12.2005., 02:00   #4
Quote:
Female_Devil kaže:
dakle,kao sto i pishe zainteresirana sam za rad erotskih fotografija sa PROFESIONALNIM fotografom ili pak onima koji smatraju da su njihove sposobnosti i dosadasnji radovi blizu pojma "profesionalno"....pozirala sam dosada amateru u tom podrucju te bi volila suradnju iz koje bi proizasli vrhunski uratci,na obostrano zadovoljstvo.....zainteresirani javite se......
jel ličiš na nešto
s3v3n is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.12.2005., 15:17   #5
ukoliko naidje osoba koja po osobnom misljenju odgovara onoj koju "trazim",nek ostavi traga u mom inboxu privatnih poruka.

Zadnje uređivanje darin : 23.12.2005. at 18:08.
Female_Devil is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.01.2006., 23:54   #6
Quote:
Female_Devil kaže: