Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Stanovanje

Stanovanje Gdje i kako stanujete, i kako uopće doći do vlastita stana
Podforumi: Vrt, Sam svoj majstor, Interijeri

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 09.03.2015., 05:50   #121
Klima ti je minimalan trosak tako da ju svakako stavi. Osim toga vjerojatno treba postaviti/zavariti nosace, izrezati otvore... a to je lakse napraviti ako nema izolacije i ostalog materijala koji nuzno ne ponosi dobro visoke temperature.
Odgovori s citatom
Old 14.03.2015., 22:21   #122
kontejner naručen.dupli.sad kupujemo namjestaj ,sve je unutra bijelo. jedva cekam urediti
Odgovori s citatom
Old 15.03.2015., 11:09   #123
Quote:
donatela kaže: Pogledaj post
kontejner naručen.dupli.sad kupujemo namjestaj ,sve je unutra bijelo. jedva cekam urediti
Očekujemo neke slike, kada kuća bude završena...
Odgovori s citatom
Old 15.03.2015., 18:16   #124
Quote:
donatela kaže: Pogledaj post
Quote:
lipa007 kaže: Pogledaj post
Očekujemo neke slike, kada kuća bude završena...
Ima nas više...:klap:
Old 16.03.2015., 11:09   #125
Kolika je cijena tog duplog kontejnera?
Odgovori s citatom
Old 16.03.2015., 12:51   #126
Quote:
Berkut kaže: Pogledaj post
Ima nas više...:klap:
Onda očekujemo više slika...
Odgovori s citatom
Old 16.03.2015., 21:13   #127
Može slika ovih kontenjera za živjeti, zadnja slika donatele se ne vidi.
Old 17.03.2015., 14:42   #128
kućica blaža rijeć(kontejner)ce biti gotova za 40 dana.sve je bijelo po mojoj zelji.sva lamperija.biti ce sve roza i zeleno i bijelo.sad bagerom radimo terasu da se kućica namontira i da ima nogostup oko nje .za proći.i terasu 6 x 3 m.s vremenom budemo ju natkrili ali nema se vise para.kućica dodje oko 50000 kn.bez namjestaja.ali struje i voda sprovedena.prozori vrata u cjeni.zaluzine takodjer.ja cu namjestiti po vlastitom ukusu.jedva čekam i ja.naravno da stavim slike
Odgovori s citatom
Old 18.03.2015., 12:43   #129
meni je ovo predobro
Odgovori s citatom
Old 08.04.2015., 14:07   #130
može i ovo

https://www.google.hr/search?q=tiny+...CMaasAH8k4S4Cg
Odgovori s citatom
Old 11.04.2015., 11:33   #131
Quote:
Complicated kaže: Pogledaj post
meni je ovo predobro
prije nego se oduševite, morate imati u vidu da se brodski kontejneri špricaju sa pesticidima u svakoj luci da se bolesti ne bi prenosile. vjerojatno bi skidanje drvenog poda i pjeskaranje metala pomoglo ali je pitanje isplativosti takvog procesa (ako si ispjeskarite u dvorištu sve vam ostaje u dvorištu.)

Quote:
Hi everyone.

What I have to say might see me stepping on toes but the containers for housing movement needs a reality check.

My Father worked with the NSW State Rail Authority in Australia. Throughout his career as, at first, a labourer all the way though to senior management he used shipping/cargo containers for the storage of equipment, food, clothing, etc. Only natural in the rail network designed for the purpose.

After his eventual collapse at work he was retired ‘medically unfit’ and remained bed ridden until his doctors traced his constant decline to chronic and acute poisoning from many different pesticides, including many that were exotic to Australia, that were never produced or ever used here because of there toxicity.

His levels of contamination were the highest ever known in Australia until his work mates were tested (they all died from rare and aggressive cancers and my Father is the only one that I know of who is still alive). We then learnt that the life threatening illnesses during childhood and minor deformities that my brothers and I suffer from are the direct result of the mutagenic and teratogenic pesticides sprayed into those containers for bio-security reasons at every port of call. Including the third world were they are still using DDT and much, much, worse.

He went to sue them for what had happened but the outcome was being financially and emotionally bleed dry over 16 years in court until the constant violent ‘break and enters’ into our home, the threats and stalking convinced him to settle for a few thousand dollars.

But here is the rub. My brothers and I are not the first, the last or the only children born to people poisoned by containers, I will assist any way I can any such child who wants help to sue the pants of anyone who sold them for housing or food storage and any parent who turned a blind eye to the risk!

The wilful ignorance shown by some towards this issue is amoral and wrong. To poison children, cause them to be either infertile or to have handicapped, chronically ill, children through attachment to a spurious environmentally beneficial claim morally wrong and will be punished through the courts in the years to come. Especially since these concerns have been around and published for a long time there will be little resort to claiming ignorance or that there were no regulations to follow.

During Australia’s involvement in the embargo of Iraq the teams sent to investigate containers had to wear full space suits and drill into containers to check their toxicity before inspecting them, again in space suits, not because of WMD threat but because the pesticides that Australia already knows causes our boys to become potentially impotent, sterile, or have defective kids.
http://archinect.com/forum/thread/56...able-and-toxic
Odgovori s citatom
Old 11.04.2015., 19:10   #132
Pa ne mora biti baš kontejner! Kutija se može složiti i od panela, naravno sa izolacijom.
Old 13.04.2015., 07:42   #133
http://azelija.com/2014/01/nekoliko-...ra-nasih-oaza/

nije li ovo gore onda bolja varijanta?
ima li tko tako nešto?
mi bi isto u dvorište kućicu koja ne bi služila za stanovanje niti za alat, već za dječja druženja ....nabacati jastuke i spužve....
Odgovori s citatom
Old 14.04.2015., 18:35   #134

ovakav je nas ali dupli.27m2 cca stambene površine.
Odgovori s citatom
Old 14.04.2015., 18:39   #135
https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hp...53&oe=55A04122
ispred kućice samo 10 koraka dijeli do 80m2 bazena.mislim da ce ispasti super.malo carstvo za moju kćer.

Zadnje uređivanje City : 14.04.2015. at 20:08. Reason: Široka slika
Odgovori s citatom
Old 20.05.2015., 19:10   #136
nakon dugo išćekivanja nadamo se da u ponedjeljak stize i nas kontejner...trebali su 10.05.isporučiti ali jako kasne
slike uskoro

stolice cekaju....
na onoj betoniranoj podlozi ce doći kontejner
Odgovori s citatom
Old 29.05.2015., 06:42   #137

vise slika kroz koji dan..lijepi pozz
sad smo jos u fazi montaze.fale jos neki detalji,jako sam zadovoljna kako je ispalo
da uredimo jos malo okolis pa objavim jos slika
Odgovori s citatom
Old 30.05.2015., 21:35   #138
Odgovori s citatom
Old 30.05.2015., 21:36   #139

dnevni boravak
Odgovori s citatom
Old 30.05.2015., 21:37   #140

dnevni boravak sa rastezljivim lezajem za dvoje
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:54.