Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija > Serije

Serije U nastavcima, a nisu sapunice

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.05.2014., 01:02   #1
Angie Tribeca (2016-2018)

Quote:

TBS has given the greenlight to the character-driven police comedy Angie Tribeca (working title), the brainchild of Steve and Nancy Carell. Rashida Jones (The Office, Parks and Recreation) stars in the satirical look at police procedurals, along with Jere Burns (Justified, Dear John), Deon Cole (CONAN, Funny Business) and Andree Vermeulen (Laid Off, NTSF:SD:SUV). Angie Tribeca is being executive-produced by Steve and Nancy Carell through their Carousel Television, along with Campbell Smith (The Daily Show with Jon Stewart) and Thom Hinkle (I Bet You). Steve and Nancy Carell also wrote the pilot, which was directed by Steve Carell.

TBS has ordered 10 episodes of Angie Tribeca, which is slated to premiere in 2015. The single-camera comedy focuses on an eccentric but brilliant group of LAPD detectives who investigate crime, reveal way too much personal information and refuse to rest until justice has been served...sort of. Jones plays Angie Tribeca, a lone wolf who's capable, committed, strong and not thrilled when her boss (Burns) tells her she has to work with a partner (Macarthur).
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=HQPjU2eWD4Q

Nova serija na TBS-u. Izgleda odlično.
Odgovori s citatom
Old 15.05.2014., 17:02   #2
podsjetilo me na Brooklyn 99 _zubo:
onaj lik iz Veepa i onaj iz Dear Johna. Lisa

ne znam, nije mi nešto al pilotirat ću ovo svakako
Old 08.02.2016., 21:16   #3
Koja je ovo glupost
Old 09.02.2016., 08:22   #4
ovo je odlično. napokon nešto na tragu police squada/naked guna/airplanea
Odgovori s citatom
Old 21.03.2016., 15:30   #5
Kako to da nitko ne gleda ovaj biser? Meni baš simpa serija. Rashidi je baš fino sjela uloga i baš mi je odlična. Čak mi u većini scena vuče na Parkove, kad napravi neki facu.
Odgovori s citatom
Old 24.03.2016., 12:39   #6
Odgledao prvu sezonu i jako sam zadovoljan. Za ljubitelje old school parodija (Hot Shots, Loaded Weapon, Police Squad, Airplane...). U svakoj epizodi barem 2-3 vrhunske baze.
They are gone now. Fled, banished in death or exile, lost, undone. Over the land sun and wind still move to burn and sway the trees, the grasses. No avatar, no scion, no vestige of that people remains. On the lips of the strange race that now dwells there their names are myth, legend, dust. - Cormac McCarthy
Odgovori s citatom
Old 06.08.2017., 08:25   #7
Quote:
innuit kaže: Pogledaj post
ovo je odlično. napokon nešto na tragu police squada/naked guna/airplanea
Pogledao prve tri, i kao fan starih parodija, moram priznati da sam oduševljen.

Očekivao sam neku run-of-the-mill humorističnu seriju, dobio sam prvu sitcom parodiju ikada

Ima tu naravno i glupih i ponekad dosadnih fora, ali svejedno baš guštam
Old 08.09.2017., 12:57   #8
Krenuo s gledanjem sinoć. Nije loše.
Odgovori s citatom
Old 08.09.2017., 18:24   #9
Quote:
VodkaM kaže: Pogledaj post
Krenuo s gledanjem sinoć. Nije loše.
Meni ostalo još samo par epizoda treće sezone.

Jako mi je žao što ovo ima samo 10 nastavaka po sezoni, ali dobra vijest je da će biti četvrta sezona iduće godine.
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 10:36.