Film Art, cult and all that trash |
|
|
23.03.2011., 19:53
|
#41
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Postova: 2,884
|
Quote:
Jacob J. Harper kaže:
U planu je jos jedan remake - Firestarter (2014)
Jedva cekam i nadam se da se necu razocarati.
|
O daaaaaa, to mi je jedna od najdražih njegovih knjiga....Još da se netko primi ekranizacije "Talismana", mislim da bi umrla od sreće....
edit: upravo sam vidjela Talisman u pripremi za 2012. kao mini serija....umirem od sreće....:-)
Zadnje uređivanje Tempion : 23.03.2011. at 19:59.
|
|
|
23.03.2011., 19:59
|
#42
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2009.
Postova: 24,545
|
Quote:
Tempion kaže:
O daaaaaa, to mi je jedna od najdražih njegovih knjiga....Još da se netko primi ekranizacije "Talismana", mislim da bi umrla od sreće....
|
http://www.imdb.com/title/tt0384580/
izgleda da će bit miniserija. Sam nek bude dobra.
Al to je normalno za njegova opsežna djela.
Nema šanse da jedan The Stand ili Insomniu zguraš u sat i pol.
__________________
Stop jednoumlju. I dvostrukim mjerilima.
|
|
|
23.03.2011., 20:01
|
#43
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Postova: 2,884
|
Quote:
facersplaca kaže:
http://www.imdb.com/title/tt0384580/
izgleda da će bit miniserija. Sam nek bude dobra.
Al to je normalno za njegova opsežna djela.
Nema šanse da jedan The Stand ili Insomniu zguraš u sat i pol.
|
Upravo sam vidjela, hvala na linku!
Da, ne bi bilo dobro da toliko opširnu i detaljnu knjigu uguraju u jedan film.
I slažem se za Insomniu, kako bi to bio dobar film!
|
|
|
23.03.2011., 20:04
|
#44
|
..misfit..
Registracija: Nov 2008.
Lokacija: Agram
Postova: 40
|
ma Kralj je zakon!!
__________________
..neprilagođen..
|
|
|
23.03.2011., 22:25
|
#45
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2006.
Lokacija: .
Postova: 96,139
|
Quote:
facersplaca kaže:
1. Carrie
2. Misery
3. The Mist
4. 1408
5. Miniserija Oluja stoljeća
|
Quote:
Jacob J. Harper kaže:
1. The Shining (1980)
2. Misery (1990)
3. Christine (1983)
4. Cujo (1983)
5. Carrie (1976)
|
Quote:
~Scarlet~ kaže:
1.It
2. Oluja stoljeća
3. Misery
|
Quote:
Ajmonaprid kaže:
Volin Kinga, dobar je
Ovako
The Shining
pa onda tek daleko tamo
The Mist
Christine
Oluja stoljeća
|
Hvala ljudi
__________________
.
|
|
|
23.03.2011., 23:18
|
#46
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
The Shining (Uporedjivanje/razlike)
Naisao sam na dosta zanimljiv komentar jednog korisnika IMDb koji mi se svideo i mislim da je sve lepo i sazeto objasnjeno:
Quote:
King vs Kubrick - A Comparison
Let me say this right off the bat, the Kubrick version is the superior movie while the King/ Garris version is the superior adaptation.
What's wrong with the Kubrick version?
His misses out on certain very important plot elements. Jack seems to be crazy from the beginning. Jack's alcoholism is not as known as it should be. The Overlook only seems to be haunted in one or two scenes, the rest could be cabin fever. The breakdown of the family is not so clear, Jack and Danny don't seem to really love each other as much as they should. Differs greatly from the book.
What's right with Kubrick's version?
Superior directing. A very definitive style. Classic scenes ("Here's Johnny!"). Excellent acting. Danny seems to really be his age. Wendy really seems to be scared. Jack really does seem crazy when he's supposed to be. A very good horror movie in general. The hotel is much more imposing. Foreboding music helps to set mood. Differs greatly from the book (I'll explain why it's in both later).
What's wrong with the King/Garris version?
It suffers from many TV-Movie problems. The actors aren't quite as good. They use CGI when puppets, wires, or trick camera shooting could be equally effective. CGI looks out of place. Danny talks like a twenty-year old, although the same problem was in the book. Jack is fine when it comes to being Mr. Every Dad but he doesn't seem to be crazy when he's supposed to be. Jack's transformation doesn't seem so gradual as it should, Wendy says "You're old drinking habits have all come back" when the book shows each one pop up. It's the book, very little is changed so if you've read the book you pretty much know exactly what happens.
What's right with King/Garris' version?
It's not a remake of Kubrick's movie, it's a movie version's of King's book. It's the book, if you loved the book and are a die hard fan you'll love this. Very little is changed. Minor subplots are changed but movie works well without them. You get pretty much everything the Kubrick version left out.
Which one?
It depends. If you loved the book and are a die hard Stephan King fan then watch the Garris TV miniseries. If you are a regular movie fan or a Kubrick fan then watch the Kubrick version. Garris' is for the book fans. Kubrick's is for the non book fans.
Final Thoughts.
It's not really fair to compare the two movies. Each one has their own pros and cons. Kubrick's is more of a movie using the basic premise of the haunted hotel and the father who goes crazy. It's meant to be a movie that's not just a page by page adaptation of the book. Which you got to admire Kubrick for doing that. He did something that even those who memorized the book would be surprised and scared. But Garris did something that the die hard Stephan King fans can love. It depends on who you are. It is definitely not fair to compare the two since they are both very different from each other. Both are good in their own separate ways.
|
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
|
|
|
24.03.2011., 08:20
|
#47
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2006.
Postova: 3,366
|
Kaj nitko u top 3 ne spominje "Iskupljenje u Shawshanku"??? Pa ljudi....
Recimo, meni osobno film Shining nije nikada sjedao. Nicholsona kao glumca obožavam, ali zbog nečega taj film mi je toliko odbojan da mi je negledljiv.
Inače, nisam gledao sve ekranizacije njegovih filmova, ali top 5:
1. The Shawshank Redemption
2. Misery
Ova prva 2 filma su jednostavno visoko ispred 99.99% filmova koje sam pogledao u životu.
3. The Langoliers
4. The Green Mile
5. It
Ko mali sam gledao i Zlatne Godine i znam da sam pratio i da mi je bilo odlično, no tako davno je bilo i klinac sam bio da mi je teško iz ove persepktive više ocijeniti tu seriju.
__________________
a man's got to do what a man's got to do
|
|
|
24.03.2011., 08:44
|
#48
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 2,252
|
Quote:
ja_a kaže:
Kaj nitko u top 3 ne spominje "Iskupljenje u Shawshanku"??? Pa ljudi....
|
mozda zato jer je Collins zamolio da mu se preporuci top 3/5 HORRORA
__________________
I am he the bornless one, the fallen angel watching you...
|
|
|
24.03.2011., 10:48
|
#49
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2006.
Postova: 3,366
|
Quote:
evil bastard kaže:
mozda zato jer je Collins zamolio da mu se preporuci top 3/5 HORRORA
|
Ispričavam se... nisam skužio
__________________
a man's got to do what a man's got to do
|
|
|
24.03.2011., 11:15
|
#50
|
jebeš f.hr i cenzuru
Registracija: Mar 2011.
Postova: 827
|
meni su svi njegovi filmovi predobri a i možda najbolji film kojeg sam ikad pogledao Shawshank redemption je isto njegov. Jedva čekam Dark Tower
|
|
|
24.03.2011., 12:15
|
#51
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2011.
Lokacija: Rimsko carstvo
Postova: 562
|
OBOŽAVAM NJEGOVA DIJELA, OBOZAVAM. Ne znam sto drugo da napišem
|
|
|
24.03.2011., 13:41
|
#52
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2009.
Postova: 191
|
ima kakvih najava da će se mobitel snimati?
|
|
|
24.03.2011., 13:59
|
#53
|
U samoizolaciji
Registracija: Oct 2009.
Postova: 556
|
Quote:
Jacob J. Harper kaže:
The Shining (Uporedjivanje/razlike)
Naisao sam na dosta zanimljiv komentar jednog korisnika IMDb koji mi se svideo i mislim da je sve lepo i sazeto objasnjeno:
|
Zanimljivo. Meni su najbolji the shining i zelena milja, i ta 2 filma su mi među najbolje ikada. Iskupkpljenje je ze mene samo dobar film, ne znam zbog čega ga svi smatraju odličnim, meni je samo dobar, a Papillon mi je dosta bolji kao zatvorski
|
|
|
24.03.2011., 23:53
|
#54
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
Quote:
Tempion kaže:
O daaaaaa, to mi je jedna od najdražih njegovih knjiga....
|
Bas sam danas nakon nekih 10-ak godina pogledao Firestarter (1984) i bas sam uzivao.
Kao dete tamo '90-ih sam ga par puta gledao (jedno 5-6 puta sigurno) jer me odusevljavala devojcica koja ima moci mislim ne u smislu kao devojcica nista "dirty" nego ono ja sam bio dete i kao i svako drugo dete mastao sam o nekim mocima i zato sam voleo da gledam Firestarter-a.
Onda sam se negde pocetkom 2000-ih godina podsetio filma i vratio uspomene jos jednim gledanjem, mislim da je to bila 2001/2002 godina tako nesto i evo sada nakon nekih 10 godina pogledah ga jos jednom.
O samom filmu ne bih previse jer nema potrebe to je jednostavno klasik 1990-ih a za nas fanove King-a i malo vise od toga.
Mislim da nije nemoguce da ga remake nadmasi ali treba tu mnogo truda i da se mnogo toga poklopi u sta sumnjam ali ja cu biti prezadovoljan ako se dostigne isti taj kvalitet.
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
Zadnje uređivanje Jacob J. Harper : 25.03.2011. at 00:06.
|
|
|
25.03.2011., 09:51
|
#55
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2010.
Lokacija: juznije
Postova: 484
|
Quote:
ja_a kaže:
Kaj nitko u top 3 ne spominje "Iskupljenje u Shawshanku"??? Pa ljudi....
|
The Shawshank Redemption i The Green Mile strašni filmovi!
|
|
|
25.03.2011., 10:21
|
#56
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2010.
Postova: 2,992
|
Meni su najbolji Misery, Shawshank, Isijavanje, Stand By Me, Salem`s Lot, Zelena milja.
|
|
|
25.03.2011., 11:48
|
#57
|
never back down
Registracija: Sep 2009.
Lokacija: all over town
Postova: 4,144
|
Quote:
kronikus kc kaže:
ima kakvih najava da će se mobitel snimati?
|
To bi se moglo strpati i u film, obzirom na duljinu. Mada mi sama tematika te knjige i nije nešto inovativna. Čak sam ju smatrala i metaforom. Naravno da bi film, ako ga snime, bio eksplicitan, a ne metaforički.
Ali ne, nisam čula da je u planu i ta ekranizacija.
__________________
I`m a supergirl, and supergirls don`t cry
|
|
|
25.03.2011., 13:09
|
#58
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Lokacija: HRHB
Postova: 3,637
|
Ne bih pisao nikakve ljestvice ali toplo preporucam "Night shift" , "The stand" , "Silver bullet"...
I ja takodjer ocekujem ekranizaciju "Mobitela"
__________________
..........................
|
|
|
25.03.2011., 16:12
|
#59
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
Quote:
Jacob J. Harper kaže:
O samom filmu ne bih previse jer nema potrebe to je jednostavno klasik 1990-ih a za nas fanove King-a i malo vise od toga.
|
Haha, ovde sam napravio gresku jer mislio sam na 1980-e zato sto je Firestarter iz 1984-e godine.
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
|
|
|
27.03.2011., 10:30
|
#60
|
Jake
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Top Of The Lake
Postova: 10,449
|
Quote:
anotherone kaže:
The Shawshank Redemption i The Green Mile strašni filmovi!
|
Koji ti je bolji ?
Zelenu Milju imam original DVD.
__________________
One day, we won't be able to close our eyes anymore.
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:52.
|
|
|
|