Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Film

Film Art, cult and all that trash

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 17.07.2015., 00:00   #201
meni kad nesto ne pase ne komentiram, ne kuzim vas ljude, ni tebe ni onog dragona. sta serete samo da nabijate broj postova ili sta?
Old 17.07.2015., 01:11   #202
Quote:
facersplaca kaže: Pogledaj post
Pa trejler postoji da te zainteresira za film.
Ako je trejler loš, a obično u njega potrpaju ono najbolje, kakav li će onda tek bit film?

Puno se češće dogodi da je trejler super, pa film ispadne sranje.

Obrnuto skoro nikad.
Ja znam barem jedan film, (Judge) Dredd zadnji
Old 17.07.2015., 01:14   #203
Znači, samo se smije hvalit. Ljudi kojima se ne sviđa Affleck koji je uvijek bio užasan glumac i ne sviđa im se u traileru, e oni ne smiju kritizirat, ali oni kojima se sviđa smiju isto na temelju trailera. Živjelo jednoumlje

To su ti fanatici. Nije ni čudo što ovakvi filmovi za teen uzraste imaju toliko fanova koji šire jednoumlje.
Odgovori s citatom
Old 17.07.2015., 01:22   #204
Quote:
Archangel kaže: Pogledaj post
Ja znam barem jedan film, (Judge) Dredd zadnji
Mene je i trailer privukao, ali znam što misliš.

Tamo su problem bila niska očekivanja čini mi se jer svi znaju staloneovu verziju.
Old 17.07.2015., 01:24   #205
Quote:
Zek@n kaže: Pogledaj post
meni kad nesto ne pase ne komentiram, ne kuzim vas ljude, ni tebe ni onog dragona. sta serete samo da nabijate broj postova ili sta?
Ovo je isto zanimljivo.
Ne, shvati da ljudi imaju pravo izrazit mišljenje, bilo ono pozitivno ili negativno. I meni ide na živce nabijanje postova, ali ja to ne radim, ostavio sam možda dva-tri posta na temi.

Dragon pretjeruje, ali toliko da to postaje humoristično, što djelomice je i namjera.

Kakav bi to svijet bio kad bi svi komentirali samo pozitivno? Razmisli malo o tome.
Old 17.07.2015., 01:26   #206
Quote:
Remam kaže: Pogledaj post
Znači, samo se smije hvalit. Ljudi kojima se ne sviđa Affleck koji je uvijek bio užasan glumac i ne sviđa im se u traileru, e oni ne smiju kritizirat, ali oni kojima se sviđa smiju isto na temelju trailera. Živjelo jednoumlje

To su ti fanatici. Nije ni čudo što ovakvi filmovi za teen uzraste imaju toliko fanova koji šire jednoumlje.
Definitivno.
Smatram da je Affleck posve pogrešan (a zabrazdili su i sa Supermanom), i pitam se kako čovjek uopće ima obraza prihvatit ulogu Batmana.

I onda tu rulja vidi trejler i odmah krene: Nitko se neće ni sjećat Balea, Sad će se tek vidjet pravi Batman (koji, ako vam je promaknulo, izgleda isto kao u stripu).

Skulirajte se malo i ne zamjerajte drugima ono što i vi radite.

Ja i dalje ne mislim pogledat film u kinu.
Možda jednom kad dođe na RTL.
Old 17.07.2015., 15:16   #207
Komentirati kako u traileru Affelckov Batman izgleda kao na stripu je nenormalno, nebitno i glupo, ali komentirati cijeli njegov lik ( jer očito ovdje neki članovi znaju već kakav će biti, već su vidjeli film, toliko daleko su ispred nas običnih "teenovaca" i fanatika za koje se rade ovakvi filmovi ) kako će ispasti, to je u redu i nije nabijanje postova. Genijalno
Odgovori s citatom
Old 28.08.2015., 10:44   #208
Ja sam ovdje samo da kažem, da se meni ženski odabir za uloge dopada, i will smith ofc <3
Odgovori s citatom
Old 26.10.2015., 20:05   #210
Magazin Empire će u Prosincu posvetiti veliki broj stranica Suicide Squad-u i ovo su isječci iz tog broja.
Još jedna slika Jokera: http://i.imgur.com/eStwP4k.jpg
Te malo o Letu i Jokeru:
Quote:
The December issue of Empire magazine has The Joker on the cover, and Comic Book Movie got their hands on it and provided some awesome quotes. Inside, Jared Leto opens up about playing The Joker in Suicide Squad for the very first time.

“I was just thinking that the Joker would probably just say, ‘f*ck you,’ and hang up,” Leto joked as he began his phone interview with Empire. It’s been widely reported that Leto stayed in character as the Joker 24/7. Will Smith recently said he hasn’t met Jared Leto yet, despite working with him for six months!

“There was definitely a period of…detachment,” Leto explains. “I took a pretty deep dive. But this was a unique opportunity and I couldn’t imagine doing it another way. It was fun, playing those psychological games. But at the same time it was very painful, like giving birth out of my prick hole.”

Leto would call his co-star Jim Parrack, who plays Joker henchman Jonny Frost, and order him to do things like spray paint roses black or fill up a backpack with nine inch nails.

While in character, Leto said he listened to 1920s gospel music and read literature on shamans. “I always get the sense that The Joker may be much older than people think. It’s something different. If you don’t break rules, you’re not going to strike new ground. I think I’ll be cooling down for the rest of my life,” he explained.

Suicide Squad producer Charles Roven also chimed in on Leto’s new take on The Joker, and said that his outfit was inspired by Mexican cartels. According to Roven, he’s “more social…a very successful and smart businessman besides being a sociopath.”

Finally, director David Ayer explained how Jared Leto’s Joker will be different than the others we’ve seen before. “The Joker is the third rail of comic book movies. There’s a power to that character, and by some freaking miracle, through the incredible things Jared has done and the photography and all the other millions of things that went into it, we’ve cooked up something transcendent. He’s scary.”
Opis likova:

Quote:
"She has morals and codes. She's can also slice through hundreds of people without taking a breath."

Quote:
"He's formidable. He can climb anything. And he hangs people for a living. I joke that he was caught strangling Wonder Woman. I downloaded this app called Grog Knots. Now I could tie up a horse."

Quote:
"He's an absolute bogan, in the purest sense. Dave's first instruction was, 'Find your inner shitbag.'"

Quote:
"Most of these guys are happy to get out there and kill people, but he just wants to stay out of the fight."

Quote:
"He's a cannibal with rage issues. Although he only eats the most talented people. He's picky."

Quote:
"Flag is the highest level operator working for the government. He's had lots of friends die and has killed many, many people. Deadshot gives him the most problems. Harley is easily distracted, but up for following orders if it means destroying things..."

i opis scene iz filma:
Quote:
The latest issue of Empire Magazine doesn't reveal a whole lot about what we should expect from Suicide Squad in terms of the plot (like all of Warner Bros.' upcoming DC Comics movies, it's shrouded in secrecy), but they do have a description of a scene which sounds like it's going to be a lot of fun! It kicks off with Deadshot, Diablo, Boomerang, Slipknot, Harley Quinn, and Killer Croc on board a Chinook helicopter, joined by a small cadre of Navy SEALs. Both they and Task Force X are led by Rick Flag, but it's then that someone else joins them; Katana. The twist here however is that she's actually a volunteer, and Flag's bodyguard! Here's the dialogue from the sequence:

"She's got my back," Flag informs the Squad. "I'd advise not getting killed by her - her sword traps the souls of its victims." Harley extends her hand, perky and smirky. "Harley Quinn, nice to meetcha. Love your perfume. What is that: Stench of Death?"

That sounds perfect, but were you expecting Killer Croc to act as Suicide Squad's comedic relief? Believe it or not, it sounds as if that's the plan, with this scene also featuring him throwing up chunks of half digested goat meat on the floor of the helicopter. He then scoops it back up and shovels it into his mouth, something which makes the tough Navy SEALs recoil...Ayer hadn't given them a heads up! By far the most interesting revelation here though is the fact that Katana is a volunteer, while the mention about her sword trapping the souls of its victims definitely points to an adherence to the source material despite all the talk of these movies being grounded!
Odgovori s citatom
Old 26.10.2015., 20:22   #211
Katana je bila u 3. sezoni serije Arrow.
Odgovori s citatom
Old 26.10.2015., 20:51   #212
Slipknot mi malo vuče na Steven Seagala
"If the United States saw what the United States was doing to the United States, the United States would invade the United States to liberate the United States from the tyranny of the United States.”Bockecho
Odgovori s citatom
Old 27.10.2015., 23:32   #213
Ovo bi mogo bit jedan od boljih dc-evih filmova, jedino mi se ne sviđa kaj will smith glumi deadshota. Onaj glumac iz arrowa je puno bolji. Sad nažalost imamo situaciju da njega više nećemo gledat u arrowu zato kaj je will smith rekao da on želi biti jedini deadshot.
Odgovori s citatom
Old 28.10.2015., 01:46   #214
DC televizijski program ne upada u cinematic svijet. Jedino ce ova nova serija o kriptonajtu biti u "kino svijetu".
Old 28.10.2015., 16:16   #215
Quote:
žajo kaže: Pogledaj post
Ovo bi mogo bit jedan od boljih dc-evih filmova, jedino mi se ne sviđa kaj will smith glumi deadshota. Onaj glumac iz arrowa je puno bolji. Sad nažalost imamo situaciju da njega više nećemo gledat u arrowu zato kaj je will smith rekao da on želi biti jedini deadshot.
njega više nećemo gledati u arrowu jer je lik poginuo
Odgovori s citatom
Old 28.10.2015., 20:32   #216
Ja se veselim Harley Quinn i Cari Delavinge :P
Odgovori s citatom
Old 28.10.2015., 21:04   #217
Kolko sam ja shvatio deadshota su ubili u arrowu zato što je smith rekao da on želi biti jedini deadshot (uključujući televizijski i filmski dc). Znam da su televizija i film odvojeni kod dc-a.
Odgovori s citatom
Old 20.01.2016., 00:46   #218
Novi poster filma:

te još jedan, malo umjetnički
http://comicbook.com/2016/01/17/suic...ster-released/

Odgovori s citatom
Old 20.01.2016., 09:41   #219
Jbš postere.
Novi trejler, buraz

Bohemian Rhapsody. Seriously?
"If the United States saw what the United States was doing to the United States, the United States would invade the United States to liberate the United States from the tyranny of the United States.”Bockecho
Odgovori s citatom
Old 20.01.2016., 10:57   #220
Ovaj trailer je predobar! Ovo će biti mnogo bolji film nego BvS!
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:21.