Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.05.2011., 12:52   #1
Moderni vojni pištolji - osobna iskustva

Nedavno sam imao priliku ispucat 40-tak metaka iz modela pištolja po vlastitom izboru (u kontroliranim uvjetima naravno, i s instruktorom). Broj modela na raspolaganju nije bio prevelik, ali su bila dva koja su me zanimala. To je bio prvi put da sam iakad pucao iz pištolja.

Prvo sam odabrao HK USP 9mm. Dojam mi je bio odličan, kako imam poveći dlan dobro mi je sjeo u ruku, nišanski sklop mi je omogućio relativno jednostavan zahvat cilja, a trzaj sam vrlo brzo doveo pod kontrolu.

Zatim sam uzeo Glock 17. Budući da sam laik, mislio sam da neću uočit bitnije razlike, no svejedno sam ubrzo poželio USP natrag. Nišan na Glocku mi jednostavno nije "dobro legao", a niti mi je pištolj sjeo u ruku onako kako je HK. Jednostavno, da su me pitali koji bi "htio doma", ne bi oklijevao i uzeo bi USP.

To me skroz iznenadilo jer sam očekivao da će im kao budali bit sve "isti k." Nažalost nisu imali Berettu FS92 jer me taj model oduvijek zanimao.

Pozvao bi stoga iskusne operatore, posebno one koje koriste pištolj svakodnevno da ako im se da neka komentiraju i usporede razne modele koje su koristili i koriste, i iznesu što im je bitno kod pištolja, tj. što čini jedan model bolji od drugog.
Ferrando is online now  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2011., 12:55   #2
probaj ti pucat i iz starijih pištolja
tek tolko da vidiš kak je to bilo nekad

ak imaš veču ruku onda če ti bereta pasat
ja nemam baš malu al mi nije nikak sjela iako sam imo OK pogotke
JoZ@ is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2011., 12:58   #3
Quote:
JoZ@ kaže: Pogledaj post
probaj ti pucat i iz starijih pištolja
tek tolko da vidiš kak je to bilo nekad

ak imaš veču ruku onda če ti bereta pasat
ja nemam baš malu al mi nije nikak sjela iako sam imo OK pogotke