Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Posao i karijera

Posao i karijera Od vratara do direktora u tri tjedna
Podforum: Informacije o poslodavcima, Iza katedre

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 01.03.2017., 02:05   #1
Question Doktorat vs. godine studiranja ?

Bok,
ja sam studentica jednog tehničkog fakulteta u Zagrebu te sam trenutno parcijala treće godine, no prosjek ocjena mi je 4.2. Inače, radi se o prilično popularnom faksu te mi vjerovatno neće biti neki teži problem pronaći posao, no ja još od srednje škole patim za znanstvenim radom (kojim se bavim u slobodno vrijeme).
Čitala sam uvjete za upis doktorata i navedeno je jedino da prosjek ocjena treba biti viši od 3.5(čak nekad i niži, ako se student bavio znanstvenim radom za vrijeme studija), no ništa nije navedeno o godinama studiranja. Pošto sam ja produžila studij za godinu dana (tj. studirat ću 6 godina, ne 5 i završit faks s otprilike 25 godina), hoću li ja uopće imati šansu za postdiplomski, tj. znate li kakav je odnos prema studentima koji su produžili studij za godinu dana?
Meni su neki kolege rekli da baš i nemam šanse, dok su drugi rekli da ljude na faksu boli briga koliko si studirao ukoliko imaš dobar prosjek te se znanstveno iskažeš u objavama nekih radova i sl. Pa pošto se na forumu nalazi šarolik opus ljudi, htjela bih vas zamoliti ukoliko imate neki primjer iz vlastitog života osoba koje su bili u sličnoj situaciji, pozitivan ili negativan svejedno (baka, mama, sestra, brat, frend) te da mi ga navedete. Stvarno mi se ne isplati nabijati prosjek, ako već sad nemam šanse za doktorat. Hvala unaprijed!
Mimose is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.03.2017., 07:12   #2
E jbg mogla si navesti koji je to fakultet na kojem ides i na koji hoces ici radi doktorata. Neki fakulteti neprave probleme, a neki da.
__________________
Stara narodna mudrost koju zanemaruju svi koji glasaju na demokratskim izborima !

Uvijek sumnjajte u velika obećanja. Obećanje ludom radovanje.
SAS is offline