Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija > Serije

Serije U nastavcima, a nisu sapunice

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 17.05.2011., 22:43   #1
The Secret Circle / Tajni krug (2011-2012)

Quote:
Cassie Blake was a happy, normal teenage girl – until her mother Amelia dies in what appears to be a tragic accidental fire. Orphaned and deeply saddened, Cassie moves in with her warm and loving grandmother Jane in the beautiful small town of Chance Harbor, Washington – the town her mother left so many years before – where the residents seem to know more about Cassie than she does about herself. As Cassie gets to know her high school classmates, including sweet-natured Diana and her handsome boyfriend Adam, brooding loner Nick, mean-girl Faye and her sidekick Melissa, strange and frightening things begin to happen. When her new friends explain that they are all descended from powerful witches, and they’ve been waiting for Cassie to join them and complete a new generation of the Secret Circle, Cassie refuses to believe them – until Adam shows her how to unlock her incredible magical powers. But it’s not until Cassie discovers a message from her mother in an old leather-bound book of spells hidden in her mother’s childhood bedroom, that she understands her true and dangerous destiny. What Cassie and the others don’t yet know is that darker powers are at play, powers that might be linked to the adults in the town, including Diana’s father and Faye’s mother – and that Cassie’s mother’s death might not have been an accident. The series stars Britt Robertson as Cassie Blake, Thomas Dekker as Adam Conant, Gale Harold as Charles Meade, Phoebe Tonkin as Fay Chamberlain, Jessica Parker Kennedy as Melissa, Shelley Hennig as Diana Meade, Louis Hunter as Nick, Ashley Crow as Jane Blake and Natasha Henstridge as Dawn Chamberlain. Based upon the book series by L.J. Smith (author of “The Vampire Diaries” book series), THE SECRET CIRCLE is from Outerbanks Entertainment and Alloy Entertainment in association with Warner Bros. Television and CBS Television Studios with executive producers Kevin Williamson (“The Vampire Diaries,” “Scream,” “Dawson’s Creek”), Andrew Miller (“Imaginary Bitches”), Leslie Morgenstein (“The Vampire Diaries,” “Gossip Girl”) and Gina Girolamo. Elizabeth Craft (“The Vampire Diaries,” “Lie to Me”) & Sarah Fain (“The Vampire Diaries,” “Lie to Me”) were executive producers on the pilot which was directed by Liz Friedlander (“The Vampire Diaries,” “90210”)

Danas službeno picked up od strane CW-a. Sadržaj dolazi ASAP.

Zadnje uređivanje Jay Bluebell : 19.05.2011. at 16:12.
Odgovori s citatom
Old 17.05.2011., 23:24   #2
To su glumci ili je to iz knjiga?
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 01:24   #3
Quote:
DrBoz39 kaže: Pogledaj post
To su glumci ili je to iz knjiga?
to je iz knjiga sada nema nekih promo slika , to je najbolje sto sam nasao.

A evo i cast liste :

Britt Robertson as Cassie Blake

Thomas Dekker as Adam Conant

Gale Harold as Thomas Meade

sporedni likovi :

Shelley Hennig as Diana Meade
Phoebe Tonkin as Faye Chamberlaie
Jessica Parker Kennedy as Melissa Glaser
Louis Hunter as Nick Armstrong
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 02:53   #4
Ovu žensku ne znam jesam igdje vidio, ovaj mali je onaj iritantni John Connor, a ovaj stari je onaj iritantni slikar od Susan iz DH-a. Nije mi baš nešto glumačka ekipa... I čudno obzirom da je serija o vješticama da nisi svi crnci kao u TVD...
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 03:35   #5
Glavna je LUX, najiritantniji TV lik ove sezone Valjda će ovdje bit bolja, jer je simpa glumica.

Da, nema afroameričkih vještica i vještaka? ŠOKD! K tome još i Kevin Williams.. očito se Luxina prababa vještica nije družila sa Emily Benett i njenim potomcima
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 12:57   #6
Quote:
Jay&AmberFan kaže: Pogledaj post
Glavna je LUX, najiritantniji TV lik ove sezone Valjda će ovdje bit bolja, jer je simpa glumica.

Da, nema afroameričkih vještica i vještaka? ŠOKD! K tome još i Kevin Williams.. očito se Luxina prababa vještica nije družila sa Emily Benett i njenim potomcima

Niste napisali kad počinje ( il ja nisam vidjela) i o čemu se točno radi.

Glumci su mi ružni
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 13:02   #7
Oooo, Brian iz Queer as Folk!
Meni je Britt bila dobra kao LUX..

Al Shelly Hennig..
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 13:30   #8
Quote:
Zlipa Tuljak kaže: Pogledaj post

Niste napisali kad počinje ( il ja nisam vidjela) i o čemu se točno radi.

Glumci su mi ružni
Serija počinje tek na jesen.

Sinopsis:

The "Secret Circle" series follows 16-year-old Cassie, who moves from California to live with her mom in New Salem and falls in love with a mysterious boy named Adam. But, when she enrolls in high school there, she realizes that he, she and all the other elite students at the school are witches! She befriends their leader, Diana, but soon discovers that Adam and Diana are dating, which leads to a whole bunch of complicated drama.

Samo nisam sigurna koliko će biti dosljedni knjigama
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 14:00   #9
Quote:
Mikey23 kaže: Pogledaj post
Oooo, Brian iz Queer as Folk!
Meni je Britt bila dobra kao LUX..

Al Shelly Hennig..
Nije meni smetala Britt, meni je LUX kao lik bila grozna. Egoistično derište.
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 14:12   #10
Quote:
ivana2009 kaže: Pogledaj post

Sinopsis:

The "Secret Circle" series follows 16-year-old Cassie, who moves from California to live with her mom in New Salem and falls in love with a mysterious boy named Adam. But, when she enrolls in high school there, she realizes that he, she and all the other elite students at the school are witches! She befriends their leader, Diana, but soon discovers that Adam and Diana are dating, which leads to a whole bunch of complicated drama.

Ne sviđa mi se baš radnja, mislim da neću gledat, iako se radi o kevinu..
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 14:18   #11
Quote:
Zlipa Tuljak kaže: Pogledaj post
Ne sviđa mi se baš radnja, mislim da neću gledat, iako se radi o kevinu..
Ni meni baš, ali do sada nikada nisam gledala ni jednu seriju (osim Čarobnica) o vješticama tako da ću im dati šansu, barem prvih par epizoda.
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 14:57   #12
Quote:

Sinopsis:

prelose izgleda
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 15:04   #13
Quote:
alen76 kaže: Pogledaj post
prelose izgleda
Kao da VD sinopsis nije isto izgledao prije nego sto je dosao. Samo sto je ovdje za razliku od vampirsko ljudskog trokuta u pitanju vještičji ljubavni trokut.
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 15:08   #14
Quote:
Kao da VD sinopsis nije isto izgledao prije nego sto je dosao. Samo sto je ovdje za razliku od vampirsko ljudskog trokuta u pitanju vještičji ljubavni trokut.
istina... i pilotom me VD nije razuvjerio, tek poslije je. ne znam ni sam kako su se "izvukli" iz tih nekih gluposti. Al ak mi je VD tak brzo dosadio, ne znam kako bi ovi mogli bit bolji
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 18:39   #15
mislim da ću pogledati ovo
Old 18.05.2011., 19:13   #16
Sad mi je tek palo napamet kako je na naslovnici knjige brineta, a glavnu ulogu ima plavuša.. totalno obratno od tvd-a
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 19:14   #17
Možda pilot pogledam (veliko možda) ali vjerujem da će ovo biti sranje. Toliko iritantnih glumaca na jednom mjestu dugo nisam vidio
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 19:41   #18
Ovo me podsjeća na prve komentare kad je izašla vijest da će se snimat Vampire diaries.. Svima je užas, grozno, katastrofa, a danas serija ima 2 topic od po 10 000 postova
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 19:45   #19
Ok, Stefan i Damon su vampiri pa donekle ima smisla da izgledaju starije nego što bi trebali biti. Ali kako, pobogu kako bi ovi glumci trebali imati 16 u seriji?
Odgovori s citatom
Old 18.05.2011., 20:13   #20
Quote:

Sinopsis:

hm... ja sam mislila da će biti neka serija tipa spin-off TVD u kojoj će neki ljudi istraživati vampire, vukodlake itd.
mislila sam da je to to, al valjda sam nekaj pobrkala.

ovo me za sad ne privlači, pričekat ću vaše komentare nakon prvih par epizoda
Odgovori s citatom
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 10:58.