Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje > Žensko zdravlje

Žensko zdravlje Od mjesečnice do menopauze: za ginekološke probleme i pitanja

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 08.04.2008., 22:28   #1
Zadebljana maternica

mama mi je u menopauzi (52 godine). ginekologica joj je rekla da ima zadebljanu maternicu - 8.2 mm i da joj je to jako sumnjivo. sad joj je radila "uterobrush" i taj uzorak poslala na analizu. no nalaz moramo cekat tjedan dana i sad smo vec ludi od brige ... mama vec skoro 2 godine nema menstruaciju, a citala sam da je kod raka trupa maternice glavni simptom krvarenje, sto ona nema. mislim ja sad samu sebe tjesim, a zapravo sam uzasno preplasena. jel netko imao slicnih problema? mislim meni je logicno da zene u menopauzi imaju zadebljanu maternicu posto nemaju mensturaciju i ne dolazi do ljustenja , ali ja sam laik po tom pitanju... ocito to zadebljanje nije normalno ... od cega bi to jos moglo bit? samo da nije nista zlocudno
__________________
PPPP
Just a Girl is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.04.2008., 22:39   #2
Quote:
just_one_girl kaže: Pogledaj post
mama mi je u menopauzi (52 godine). ginekologica joj je rekla da ima zadebljanu maternicu - 8.2 mm i da joj je to jako sumnjivo. sad joj je radila "uterobrush" i taj uzorak poslala na analizu. no nalaz moramo cekat tjedan dana i sad smo vec ludi od brige ... mama vec skoro 2 godine nema menstruaciju, a citala sam da je kod raka trupa maternice glavni simptom krvarenje, sto ona nema. mislim ja sad samu sebe tjesim, a zapravo sam uzasno preplasena. jel netko imao slicnih problema? mislim meni je logicno da zene u menopauzi imaju zadebljanu maternicu posto nemaju mensturaciju i ne dolazi do ljustenja , ali ja sam laik po tom pitanju... ocito to zadebljanje nije normalno ... od cega bi to jos moglo bit? samo da nije nista zlocudno