Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Kompjutorske igre

Kompjutorske igre Kultura igranja i ponoćnog ratovanja konzolom i tastaturom. Podforum: Konzole

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.10.2010., 19:22   #1
World of Warcraft, pt. 2 [*]

Nastavak starog WoW topica.

Ako ima netko zainteresiran da napravi kratki opis igre, trenutnog stanja stvari ili nešto sličnoga neka mi se javi na PM pa ćemo to ubaciti u prvi post. WoW (koliko god bio pljuvan ili voljen) ipak zavrijeđuje adekvatan prvi post.

Zadnje uređivanje Spectre : 24.10.2010. at 19:34.
Odgovori s citatom
Old 24.10.2010., 20:23   #2
prvi post!
Old 24.10.2010., 23:36   #3
wtf omg ffs
imo nisi trebao closat onaj topic...

Jesam. link

Zadnje uređivanje Spectre : 24.10.2010. at 23:47.
Odgovori s citatom
Old 25.10.2010., 18:34   #4
http://www.facebook.com/event.php?ei...6779596&ref=ts

ukoliko netko ima problema sa frendicima koji ce mislit da su nerdovi, sam si maknit iz news feeda nakon sto attendate. (treba nam okviran broj za eksperiment )

takodjer nas novoosnovani pvp guild.
http://likeshootingstars.guildlaunch.com/

e i da, zna li itko kada ce pocet stizat KONKRETAN info u vezi rated bga?
Odgovori s citatom
Old 25.10.2010., 19:58   #5
Dakle imam sam problem da mi patch nije mogao normalno raditi pa sam morala Uninstalala wow kako je receno skinula sam zasebno i sada bih priupitala dal ja trebam instalirati wow Wotlk i wow tbc ili se to automatski instaliralo sa patchem? evo kopirat cu blue post:
" Greetings Fellow Patchers,

We wanted to stress one major point about the migration process that is occurring with World of Warcraft with this current patch. If you're getting errors about not having enough file size and are confused by this it's important to remember that everything in the game is being converted/patched on the fly. This means that the game will essentially DOUBLE in size of it's current install usage. So if you only have ~10-15GB free then you may run into these problems. In these situations the only way around this at this time is to completely remove the game and reinstall from the new installer. I'm going to place the instructions to ensure the game is completely removed below, along with re-installation instructions.

In order to remove World of Warcraft safely from your system, you will need to go into your Control Panel and use Add/Remove Programs. To do this, first go to the Start/Windows button, click Control Panel, and then double click on Add or Remove Programs.

-For Windows XP, you will have the add/remove programs option.
-For Windows Vista/7, you will have an uninstall/remove option under the "Programs" or "Programs and Features" section.

If the game is not listed in your Add/Remove Programs, or you receive an error during the uninstallation process, then you will have to manually uninstall the game by deleting the application directory where the program was installed. The default location is "C:Program FilesWorld of Warcraft". On Vista/7, this folder may also have been moved to "C:UsersPublicGamesWorld of Warcraft".

You will also want to search your hard drive for any Warcraft related files and delete them, including your Temporary folders and the Blizzard Entertainment folder from the common files folder. These folders will normally be located at:

CindowsTemp
Cocuments and Settings<YourName>Local SettingsTemp
(Delete all files in these folders that you are able to. Some files may be used by other programs and not able to be deleted.)

C:Program FilesWorld of Warcraft
(Select and Delete this folder if it exists)

C:Program FilesCommon FilesBlizzard Entertainment

C:UsersPublicGamesWorld of Warcraft

C:UsersPublicPublic DocumentsBlizzard EntertainmentWorld of Warcraft

Once uninstalled, please also remove the remaining World of Warcraft game folder if this has not been done already. Once all previous files have been removed, re-run the installer from the downloaded install files to reinstall the game.

To download the game software, please log into your World of Warcraft account page at https://us.battle.net/account/management/download/ . Select the appropriate PC or Mac download link and save this file to your system. It's best to save the file to your desktop.

*** Note for Vista and Windows 7 users: Right clicking the downloader file and selecting "Run as administrator" is recommended instead of double clicking to prevent copying, saving or other permission issues with the downloader. ***

After the game is re-installed, please make sure to not reinstall any custom UIs unless they are updated for the most current release of the game.

Ajde molim vas brzo odgovorite DDD Hvala kopirala sam s ovog linka: http://forums.worldofwarcraft.com/th...87849287&sid=1
Odgovori s citatom
Old 25.10.2010., 20:39   #6
Oću i ja bit na prvoj strani

OT: Jeste vidili novi login screen?
Odgovori s citatom
Old 25.10.2010., 22:50   #7
jesmo, smara
Odgovori s citatom
Old 25.10.2010., 23:35   #8
hmmm koji DD
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 00:28   #9
evo ja ocu opet pocet igrat wow, ali preko pvt servera..
koji je danas najbolji server?
prije je bio wowscape ja mislim..
i koju verziju da skinem?
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 02:19   #10
Molten-wow ... 3.3.5a
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 16:37   #11
kako ostati na 3.3.5.a za molten

moze li mi netko molim vas reci kako dobiti da wow ostane na patchu 3.3.5a, meni se događa slijedeće:

instaliram preko nekog Installera kojeg sam nasao na nekoj stranici sva tri dijela, original, burning i lich king. "namjestim" molten wow. ako tada pokrenem igricu preko wow.exe pise da je verzija 3.0.1 i nemrem se ulogirat, pise check game version. ok, jasno, treba apgrejdad. ali kad pokrenem Launcher, on pocme odmah skidati patch 3.3.x to 4.0.0. ! taj patch je 4,7 gb...

i ja tu nemrem nista, ako ostavim launcher do kraja da radi on mi instalira 4.0.0. verziju i onda me izbacuje sa molten servera odmah nakon handshaking. ako pokusam igrati preko wow.exe bez launchera onda mi pise version 3.0.1 i check game data...

sinoc sam pukao i ostavio launcher do kraja da radi, sad imam potpuno novi nastavak neki i pise enter Battlenet account, umjesto onak prije kak mi je pisalo za username i pass za privatni server.

sto radim krivo, pliz pomozite!
hvala.
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 17:20   #12
Recimo, promjeni realmlist.wtf koristeci Notepad i upisi realmlist logon.molten-wow.com, sejvaj. nakon toga rucno instaliraj patch po patch do 3.3.5. to nadi negdje na netu a mislim da ti ima i u starom wow topicu na forumu di mozes to nabavit... zadnje 2-3 stranice. ali prvo obavezno promjeni realm listu da ti se spaja na njihov server a ne na original. instaliras i log in
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 17:26   #13
jesam, realmlist sam namjestio kako pise na toj stranici. patcheve sam rucno instaliravao sve do verzije 3.2.x i onda je izbacilo gresku i vise nisam mogao niti jedan patch instalirati niti preko launchera nastaviti update nego samo uninstall i sve ispocetka..

hmm, dobro, mozda sam slucajno skinuo krivi patch, budem veceras pokusao opet pa javim..
hvala!!
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 19:07   #14
Quote:
berna kaže: Pogledaj post
hmmm koji DD
http://www.youtube.com/watch?v=SYFsk...layer_embedded
Odgovori s citatom
Old 26.10.2010., 23:19   #15
ajoj kolka ce mi trebat grafika za to :O
Odgovori s citatom
Old 27.10.2010., 12:04   #16
trenutno je wow takav da u 2 dana skupis full epic, al to je razumljivo kad uskoro izlazi cata....
Odgovori s citatom
Old 27.10.2010., 13:04   #17
evo lovite deathwinga po azerothu da dobijete uber rare feast of strenght
Odgovori s citatom
Old 27.10.2010., 17:05   #18
Quote:
mustang_925 kaže: Pogledaj post
trenutno je wow takav da u 2 dana skupis full epic, al to je razumljivo kad uskoro izlazi cata....
i onda zeleni item iz questa bude bolji od tog epica.
Odgovori s citatom
Old 27.10.2010., 19:35   #19
Opet problemi ma grozno sa tim wowom samo problemi prvo srackaju za memoriju i sada kada sam skinula taj patch od 12 gb sada s..e... kada mi hoce applyat patch javlja se greska: Blizzard Updater has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. Kako rjesiti taj problem?a kada stisnem dont send javlja se greska Lost connection to updater :/ bem ti cekat cu cataclysm da izade pa cu instalirat i WOTLK i TBC i Naravno wow te cata pa ce valjda raditi kak spada...uvijek za s...ru sa patchem nesta
Odgovori s citatom
Old 27.10.2010., 23:11   #20
Sto covjeku treba da pocne igrat ovo?

Gledao u Algoritmu danas, ima neki paket od 200 kn, onda neka samo igra, 119 i nesto sto je valjda novo, skoro 300. Obje igre trebaju, kako to ide? Koji k se kupuje nove igre ako se jos i mjesecno placa koliko kosta mjesecno, 100 kn?
Odgovori s citatom
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 04:31.