Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Film

Film Art, cult and all that trash

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 16.09.2017., 22:32   #181
Quote:
grandmama kaže: Pogledaj post
Director of Cowboy Bebop, Shinichirō Watanabe, to direct Blade Runner anime covering the gap between the film and 2049.
:klap:

Quote:
Cowboy Bebop je i imao slicnu vibru..
Ni najmanje. Zamjenio si nekim drugim animeom.
Odgovori s citatom
Old 27.09.2017., 12:53   #182
Prve reakcije su odlične. Navodno je film remek djelo.

https://editorial.rottentomatoes.com...waited-sequel/

Blade Runner 2049 was one of the most mind-blowing films I’ve seen. It’s breathtaking and transportive. Denis Villeneuve has a masterpiece.
– Jenna Busch, Legion of Leia

Blade Runner 2049 is sci-fi masterpiece; the kind of deep-cut genre film we don’t see anymore. Visually mind blowing, absolutely fantastic.
– Erik Davis, Movies.com

I saw Blade Runner 2049 and it is BREATHTAKING. It’s an impressive follow-up, preserving mysteries, adding new ones, expanding the universe.
– William Bibbiani, IGN Movies

Good news! Blade Runner 2049 is a terrific continuation and expansion of the original. Wasn’t hoping for much, ended up LOVING it. (Even Leto!).
– Jordan Hoffman, The Guardian

I saw Blade Runner 2049 a few days ago, and the more I think about it the more I love about it. Gorgeously directed. Sylvia Hoeks is AMAZING.
– Terri Schwartz, IGN Movies

Astonishing. More than just a visual wonder, it’s a groundbreaking science fiction masterpiece.
– Jimmy O., JoBlo’s Movie Emporium
They were five total strangers, with nothing in common, meeting for the first time. A brain, a beauty, a jock, a rebel and a recluse. Before the day was over, they broke the rules. Bared their souls. And touched each other in a way they never dreamed possible.
Five strangers with nothing in common, except each other.
Odgovori s citatom
Old 27.09.2017., 19:43   #183
svi strahovi eliminirani, the movie is goood
Old 27.09.2017., 21:16   #184
Ako je zbilja tako, drago mi je. Nastavci često budu loši filmovi, ali opet ne treba ni puhati na hladno.

Jedan izvrstan SF film je već super stvar u 2017., a kad je riječ o nastavku kultnog BR-a tim bolje.
Old 28.09.2017., 00:44   #185
Oskara za Deakinsa.
Old 28.09.2017., 16:56   #186
jedva čekam..za vilnva i dikinsa sam već oplakao hvalospjevima na raznim temama unazad par godina.najbolji duo koji surađuje režiser/direktor fotografije.sa sicariom učvrstili se na tronu..ima još jedno par tako jakih dua,no to je druga tema.

neznam jer je ko postao, no odličan islanđanin Johannsson na kraju nije bio upleten u ost, već je to dijelo ni više nego Hans Zimmera i Benjamin Wallfischa.kod islanđanina me posebno dojmilo njegov nevjerojatno efektni minimalistički pristup...tako sam očekivao na synthu noir implantirane melodije.xD
Odgovori s citatom
Old 28.09.2017., 20:31   #187
Jos bolje da su se rijesili islandanina, poprilicno dosadan skladatelj, ne moze on u cipele Vagelisa.

Precijenjeni Zimmer ipak zna pogodit s dobrim scoreom, a i dobar je u imitiranju jacih kompozitora.
Odgovori s citatom
Old 28.09.2017., 23:27   #188
Quote:
Caecus kaže: Pogledaj post
jedva čekam..za vilnva i dikinsa sam već oplakao hvalospjevima na raznim temama unazad par godina.najbolji duo koji surađuje režiser/direktor fotografije.sa sicariom učvrstili se na tronu..ima još jedno par tako jakih dua,no to je druga tema.

neznam jer je ko postao, no odličan islanđanin Johannsson na kraju nije bio upleten u ost, već je to dijelo ni više nego Hans Zimmera i Benjamin Wallfischa.kod islanđanina me posebno dojmilo njegov nevjerojatno efektni minimalistički pristup...tako sam očekivao na synthu noir implantirane melodije.xD
Je, bit će ovo odlično. Villeneuve je trenutno najbolji redatelj. Volim kako se posveti svakoj sceni pa izgleda kao art. Čovjek razbija, umjetnik.
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 10:28   #189
Kad otvara kod nas u kinima???
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 10:50   #190
^^
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 11:00   #191
https://www.youtube.com/watch?v=rrZk9sSgRyQ
Old 29.09.2017., 16:11   #192
Quote:
Akcijski SF spektakl ‘Blade Runner 2049.’ u domaća kina stiže 5. listopada!

Film će se u hrvatskim kinima prikazivati u 2D, 3D, IMAX-u i 4DX formatu!

https://youtu.be/5ipjIUkLCOk?t=282

Quote:
When Villeneuve thinks of film, he says, he recalls images, not words. The cow, in Apocalypse Now, being lifted by helicopter. The boots of a policeman, in No Country for Old Men, scratching on the floor as he's killed.

"That's strong cinema. So I wish to be able to make a movie without dialogue."

It's that moment, he says, beyond the planning that comes later, and the maths that makes it perfect, which he's always looking for. He describes it as the sensation of vertigo. Not in the traditional sense, but more that nothing is what it seemed, so everything is now possible.

"It's when," he says, "you are intellectually challenged by something, and that creates a strange fear of the unknown. You are in front of an enigma. It's deep anxiety. It's a dream."

He remembers feeling this when he first saw Blade Runner, in the very first scene, as the camera glides over a future Los Angeles with flames spitting into the sky.

"To create something that will have this sort of impact. That," he emphasises, "is what you're looking for."

When I later speak to Scott on the phone, he says they were "circling the wagons" on two directors, but that Villeneuve "really showed his hand" with his 2015 crime drama Sicario. "I went for good film-making. It's tone, it's subtlety. Some people understand the process of dynamics, and he really does. Visual or verbal, or both, there's an engine to a good movie, and those engines are hard to achieve."

Zadnje uređivanje Caecus : 29.09.2017. at 16:47.
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 16:41   #193
i prije sam bio jako nabrijan (ovo mi je vjerojatno najiscekivaniji film godine) a sad sam jos vise

za sad 85 na metacriticu, 97 na rottenu...

https://www.rottentomatoes.com/m/blade_runner_2049/

http://www.metacritic.com/movie/blade-runner-2049
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 16:47   #194
Nisam mislio ic, ali hvale ga i preporucuju imax. Pa ipak idem.
Old 29.09.2017., 18:08   #195
Quote:
facersplaca kaže: Pogledaj post
Nisam mislio ic, ali hvale ga i preporucuju imax. Pa ipak idem.
Teško žabu u vodu natjerat...
They were five total strangers, with nothing in common, meeting for the first time. A brain, a beauty, a jock, a rebel and a recluse. Before the day was over, they broke the rules. Bared their souls. And touched each other in a way they never dreamed possible.
Five strangers with nothing in common, except each other.
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 19:30   #196
http://www.indiewire.com/2017/09/bla...rs-1201881637/

Izgleda da se ovo mora u kinu gledati.
Old 29.09.2017., 22:04   #197
Quote:
mr.c4 kaže: Pogledaj post
Teško žabu u vodu natjerat...
:-)

Pogotovo u LONDONSKOM imaxu! Jeste culi? Londonskom.

A vilnev ocito ne moze masit.
Old 30.09.2017., 02:32   #198
Londonskom?!

U ZG Imaxu barem nisi okružen arapima i crncima, jebeš Londru, nije to više što je bilo nekad.

Quote:
facersplaca kaže: Pogledaj post
:-)

Pogotovo u LONDONSKOM imaxu! Jeste culi? Londonskom.

A vilnev ocito ne moze masit.
Odgovori s citatom Received Infraction
Old 30.09.2017., 02:37   #199
Pa da citiram sam sebe (prosinac 2016.), komentirajući dovršavanja snimanja BR 2049 ...

"nakon izvanrednog Arrival filma malo mi je laknulo, jer ako je netko danas sposoban snimiti dobar film onda je to sigurno Villeneuve."

Vidim, prema kritikama, da je Villeneuve opet rasturio, drago mi je i zbog njega, a još više zbog činjenice da je BR, unatoč strahovanjima, dobio dostojan nastavak, kojeg mnogi kritičari već proglašavaju remek-djelom.

Nisam ga planirao gledati u kinu, ali vidim da mi ništa drugo ne preostaje.

Zadnje uređivanje Bumboslav : 30.09.2017. at 03:03.
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 08:39   #200
Quote:
Bumboslav kaže: Pogledaj post
Londonskom?!

U ZG Imaxu barem nisi okružen arapima i crncima, jebeš Londru, nije to više što je bilo nekad.
Da, al uvijek imas dodatan adrenalin jer nikad ne znas jel covjek do tebe u torbi ima improviziranu eksplozivnu napravu, topla pileca krilca s umakom ili samo knjige.
Skoro ko neki 4d extreme. Nema nikakvih provjera na ulazu.
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 05:30.