Natrag   Forum.hr > Društvo > Kutak za školarce i studente > Osnovne i srednje škole

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.07.2007., 21:50   #1
XVIII. gimnazija

Da vas čujem! Upravo sam upisala tj. prijavila se za xviii. gimnaziju, pa bi htijela čut vaše dojmove, profesori, društvo, uglavnom sve o školi. I čula sam da se sljedeće godine seli u Vlašku, to će bit super,
ajde čekam odgovore...
L.Miki is offline  
Odgovori s citatom
Old 31.07.2007., 22:33   #2
hi
cudno da ti jos nitko nije odgovorio...
ja sam maturirala prije godinu dana,i dosta se toga promijenilo,ali vjerujem,samo na bolje.
meni je gimnazija bila super.ima zaista odlicnih profesora,koji su mi uzor(ja sam wanna be profesorica ),ima i onih malo manje simpaticnih,ali tako je u svim gimnazijama.ovisi i jesi li dvojezicar ili obicni.ali,sve u svemu,putuje se,ima razlicitih aktivnosti,poput dana otvorene nastave(sto je super).
sto se tice obrazovanja,mislim da ne zaostajemo za 16. ili nekim razvikanijim jezicnim gimnazijama.ja sam tamo shvatila sto najvise volim,a to su jezici!i nastava jezika je jako dobra.
sretno..nadam se da ces uzivati
ako imas bilo kakvim pitanja,pitaj
anna_maria is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.08.2007., 12:04   #3
evo ja sam isto maturirao prije godinu dana, i kao osoba sa najdužim stažem u njoj (6 godina, ne pitaj :-) ) mogu reći da se ne razlikuje puno od drugih... makar možda maaaalo iznad prosjeka... sasvim solidan odabir... i k tome se sljedeće godine seli u Vlašku!
__________________
The beauty of a star.
The pain of a scar.
janarani is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2007., 21:24   #4
Da,da i ja sam maturirala prošle godine... Ok gimnazija Meni je tam uvijek bilo zakon Profaći su bili čisto u redu, nije mi bilo preteško, ekipa je bila za 5! Evo ja da idem opet izabrala bi 18- tu!
leagnr is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.09.2007., 22:34   #5
ja maturirala ove godine.

bilo je odlično,stvarno je.

nisi pogriješila!
suncokwet is offline