Natrag   Forum.hr > Društvo > Prirodne znanosti

Prirodne znanosti Čista znanost za jako pametne i one koji takvima žele postati
Podforum: Armstrong Station - Astronomija i astrofizika

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.04.2004., 17:08   #1
Zašto se matematičari, kemičar i fizičari "tuku"? :)

Ne, nije nikakav vic.

Stavite ovo troje na jedan skup i spomenite Avogradovu konstantnu, i letjet će stolice kroz prozore.

Karikiram, no tako je. Nekako sam od profesora dobio dojam da više cijene svoju granu od drugih te da suptilno pljuju po drugima. Fiziča ne podnosti kemičara, matematičar fizičara, kemičar misli da su svi kreteni

Zašto? Ajde, ljudi od struke
__________________
microstock
*_spike is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.04.2004., 17:12   #2
Svi mi znamo da su fizicari bogovi. E i onda dodju umisljeni matematicari i treba ih spustit na zemlju. A kemicari samo muckaju nes pa ni nemaju sta radit u raspravi
__________________
Knowledge is power but ignorance is bliss
BOINC - Seti@Home - BOINC - LHC@Home - BOINC - Einstein@Home - BOINC - SIMAP - BOINC - Orbit@Home
IMF - Šah [AxMi-24 - Axhind]
AxMi-24 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.04.2004., 17:20   #3
S fizičarima se jednostavno ne isplati raspravljati jer svaki problem "aproksimiraju" do totalne neprimjenjivosti na stvarni problem. S matematičarima se ne može raspravljati jer im mozak uopće ne funkcionira na materijalnom nivou...





Bez uvrjede, zajebavam se naravno : p
__________________
Zli zeleni kefir
Ego is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.04.2004., 17:24   #4
Quote:
AxMi-24 kaže:
Svi mi znamo da su fizicari bogovi. E i onda dodju umisljeni matematicari...
Ti si matematičar koje se bavi fizikom?
__________________
microstock
*_spike is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.04.2004., 17:26   #5
Nadam se da je svima jasno da su kemičari bogovi.
__________________
Zli zeleni kefir
Ego is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.04.2004., 17:31   #6
Quote:
*_spike kaže: