Turske serije Bivši podforum Neprikazano-sapunice

Zatvorena tema

Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.01.2011., 12:06   #61
Beren Saat Tohum Vakfı okulu ziyaret etmiş..visited the school

Received Infraction
Old 15.01.2011., 20:21   #62
Pozz svima
Fatmagül'ün Suçu Ne? ako je netko upratio...njezina nova serija...ako već zna nešto o njoj pa da napiše ako nije problem... malo sam prelistala na yt i čini se da nije loša ... ima dramatičnu scenu na početku same serije ..
Old 15.01.2011., 20:26   #63
e da i ja bi voljela nes vise doznat, ako ce nasi nastavit sa turskim serijama bilo bi dobro da i ovu puste, ja bi gledala, beren mi je odlicna glumica i predivna uz to
Old 15.01.2011., 20:34   #64
Quote:
fame chocolate kaže: Pogledaj post
e da i ja bi voljela nes vise doznat, ako ce nasi nastavit sa turskim serijama bilo bi dobro da i ovu puste, ja bi gledala, beren mi je odlicna glumica i predivna uz to
odo ja malo proguglat, da malo više saznam, ev jedva pola ep na eng našla, i to baš onaj dramatični dio ....
al stavro se čini dobra serija i vidim tek je negdje na počecima i u turskoj, a beren odlična
Old 15.01.2011., 20:50   #65
e našla sam nešto...

Details
Original Title: Fatmagul'un Sucu Ne?
English Title: What is the Fault of Fatmagul?
Also Known As:
Genre: Drama
Episodes: 15+
Broadcast Network: Kanal D
Broadcast Period: September 16, 2010 -
Production Company: Ay Yapim
Director: Hilal Saral
Screen Writer: Ece Yorenc, Melek Gencoglu

Synopsis
Fatmagul (Beren Saat) is a beautiful and naïve girl who lives in Cesme (a touristic place in western Turkey). Due to the death of her parents, she lives with her brother. She plans to get married Mustafa (Firat Celik) in the summer. She loves him and wants to get married as soon as possible in order to overcome the emotional pain of grudging charity of her sister-in-law.

An unforgettable tragedy transforms Fatmagul’s life so radically that she will never be able to go back to the way she used to live. One day, she is raped by four people, Kerim (Engin Akyurek), Vural (Bugra Gulsoy), Erdogan (Kaan Tasaner), and Selim (Engin Ozturk). In order to shade the sins of rapists and protect them, Fatmagul is forced to remain slient and get married to one of her rapists. Fatmagul’s whole life changes after this tragedy but bad things never end. After this tragedy, her fiancée Mustafa doesn’t want to be with her so breaks their marriage promise. Now, Fatmagul is alone and has no choice, but to get married to Kerim. She wants nothing more than to forget about her checkered past and live the rest of her life quietly and at peace with the world. While she tries to start over a new life in the big city, the story becomes more complicated when her ex fiancée follows her to Istanbul?

In this story which is the adaptation of Vedat Turkali’s novel, you will explore a dramatic story of a beautiful and innocent girl. Also, this story attempts to answer whether two people – two enemies because of sins and mistakes of others – can learn to love each other in a marriage agreed only on paper. Will Mustafa catch up with Fatmagul and learn the truth? Will the rape shade the innocence? Will the past be forgotten?

Cast
Beren Saat as Fatmagul
Engin Akyurek as Kerim
Firat Celik as Mustafa
Esra Dermancioglu as Mukaddes
Bugra Gulsoy as Vural
Kaan Tasaner as Erdogan
Engin Ozturk as Selim
Old 15.01.2011., 21:25   #66
tnx potrudila si se , budem i ja malo istrazila al cini se zanimljiva prica, ziher bi ju gledala
Old 15.01.2011., 21:28   #67
Quote:
fame chocolate kaže: Pogledaj post
tnx potrudila si se , budem i ja malo istrazila al cini se zanimljiva prica, ziher bi ju gledala
jooj našla samblog gdje pervode od 9 ep- došli su men se čini do 16 a u turskoj je tek 17 ..

a ima na yt do 9 neš prevedeno , ugl glavni dijelovi...

sad sam se naložila....još jedna u nizu
Old 15.01.2011., 21:29   #68
O zvuci dramaticno i zanimljivo...nadam se da ima negdi na YT s engleskim prijevodom...a i neki zgodni lik mi se pari...hm...tribalo bi bacit pogled
Old 15.01.2011., 21:35   #69
Quote:
YES&NO kaže: Pogledaj post
O zvuci dramaticno i zanimljivo...nadam se da ima negdi na YT s engleskim prijevodom...a i neki zgodni lik mi se pari...hm...tribalo bi bacit pogled
http://www.whatisfatmagulsfault.com/...-episodes.html

blog gdje prevode od 9 ep

http://www.youtube.com/watch?v=E5fBu3icKVg&NR=1

ovdje sam našla 1 i 2 ep ne znam šta ima dalje
Old 15.01.2011., 21:51   #70
hvala ti,witelily!
ajme, sad cu se navuc i na ovu seriju...vec vidim! :/
Old 15.01.2011., 21:53   #71
p.s. od kud ti turci vise vade te zgodne glumce!
uvik sam ih dozivljavala ko neke tamo male, crne i dlakave ...kad ono...
Old 15.01.2011., 23:41   #72

Beren je stvarno predivna, baš me se dojmila u Ask-I Memnu.
Kerim & Fatmagul • "My life is an adventure still being written - and so is yours. Start writing the first chapter now! Fill it with adventure and love; happiness. Live the story as you write it!" - N. Vujičić •
Old 15.01.2011., 23:48   #73
počela sam malo gledat strasti
dobra je tamo
Old 17.01.2011., 12:41   #74
Mislim da ću pogledati Fatmagul'un sucu ne? nakon završetka Ask-i memnu na domi. Falit će mi Beren.

Old 17.01.2011., 12:45   #75
Quote:
mints kaže: Pogledaj post
Mislim da ću pogledati Fatmagul'un sucu ne? nakon završetka Ask-i memnu na domi. Falit će mi Beren.
e to bi bilo odlično !
Old 17.01.2011., 12:56   #76
i ja! i ja! budem pogledala
Old 17.01.2011., 14:25   #77
ja se vec navukla :/ to sam si i mislila...
jedva cekam vise 18. nastavak
Old 17.01.2011., 21:44   #78
Prelijepa,slazem se za obrve
Old 17.01.2011., 21:48   #79

Old 17.01.2011., 21:53   #80

Zatvorena tema

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:22.