Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija > Serije

Serije U nastavcima, a nisu sapunice

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 04.03.2015., 19:54   #1
The Lizzie Borden Chronicles (2015)

Quote:
In Lifetime’s new limited series The Lizzie Borden Chronicles, Golden Globe and Emmy Award nominee Christina Ricci (Monster) reprises her role as the notorious murder suspect from the network’s hit original movie Lizzie Borden Took An Ax.

The Lizzie Borden Chronicles delivers an intense and fictionalized account of actual events and people surrounding Lizzie’s life after her controversial acquittal of the horrific double murder of her father and stepmother in 1892, when the exonerated figure lives a life awash in newfound celebrity filled with scandalous love affairs. But when numerous people close to Lizzie – ranging from her half-brother William to Broadway luminaries and her business associate/underworld kingpin Mr. Flowers – start to mysteriously die under brutal and strange circumstances, legendary Pinkerton detective Charlie Siringo becomes determined to prove her involvement in their ultimate demise. Jessy Schram plays Nancy O’Keefe, an alluring and ambitious actress and dancer who befriends Lizzie, and Emmy nominee John Heard portrays William Almy, the business partner of Lizzie’s murdered father, Andrew.

Originally the miniseries was to have six episodes, but as of February 5, 2015 that had been increased to eight

It premieres on Sunday, April 5

IMDB
TRAILER
Old 16.04.2015., 17:19   #2
Jel netko bacio oko? Ništa posebno, tipično lajftajmovski. Al dobra mi je Ricci kao serijski ubojica.
Odgovori s citatom
Old 18.04.2015., 18:13   #3
Skinula sam si te dvije epizode, no nisam još pogledala. Možda večeras ili sutra pogledam. U svakom slučaju čini mi se zanimljivo.
Old 19.04.2015., 17:23   #4
Pogledala sam i super mi je, odlično Ricci glumi , kak' ih Lizzie sve s lakoćom riješava.
Old 20.04.2015., 14:35   #5
U svakoj novoj epizodi ubije vise likova. Bye bye mike, nakon heisenberga ga sredila i lizze
Old 21.04.2015., 16:09   #6
Uhu znaci dobili smo neku verziju Dextera, ovog puta zensko je setijski ubica uuu wow cool !

Christina Ricci je sexy pizza, dodatan razlog da se ovo gleda.

Odgledacu samo pilot bas me zanima kako izgleda serija a onda cu sezonu odgledati kad se zavrsi.
Old 26.04.2015., 21:26   #7
Ova ludača od Lizzy ima veći kill count od Dextera, jbt.

Super mi je bio onaj govor na Williamovom sprovodu.
Odgovori s citatom
Old 28.04.2015., 19:54   #8
Loše, od glume, slow motiona do jebeno iritantne glazbe !
Old 29.04.2015., 16:27   #9
e ovu glumicu nisam vidio doslovno 100 godina
Old 31.05.2015., 23:53   #10
I završilo. Sumnjam da će bit išta od 2. sezone, al dobar je i ovakav kraj. Bogme, Lizzie poubijala sve moguće likove izuzev sestre.
Odgovori s citatom
Old 07.06.2015., 21:31   #11
Super serija, baš sam uživala gledajući

Ricci je rasturila i ubila sve šta je mogla samo seka je ostala 'svetinja'

Intro
Lizzie Borden took an ax, gave her mother 40 whacks. After she had seen what she had done, she gave her father 41.
Old 08.06.2015., 10:47   #12
Quote:
Megs kaže: Pogledaj post
Intro
Lizzie Borden took an ax, gave her mother 40 whacks. After she had seen what she had done, she gave her father 41.

Zapela sam na 4. epizodi. Idem sad gledat'.
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 17:53.