Film Art, cult and all that trash |
|
|
05.01.2005., 14:06
|
#81
|
Pacijent
|
sjetila sam se "Posljednji samuraj"-super je,bar je mene oduševio
|
|
|
05.01.2005., 14:28
|
#82
|
skinjara
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: kindergarten
Postova: 917
|
umri muški 2
gremlini
spy kids
izgubljeni dječaci
death to smoochy
|
|
|
05.01.2005., 16:51
|
#83
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: Osijek
Postova: 4,722
|
partizanska eskadrila
last year at marienbad
bitka na neretvi
slavica
m
|
|
|
05.01.2005., 17:18
|
#84
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2004.
Postova: 112
|
Normalno da se o ukusima ne raspravlja. Pregeneralna je tema za neki odgovor. Zato sam se limitirao na komediju. Evo izbora:
Tre uomini e una gamba (tri čovjeka i jedna noga) - talijanska komedija sa Aldom, Giovanniem i Giacomom, talijanskim kabaretistima čiji je to filmski prvijenac u kojem su izvanredno spojili neke od njihovih najboljih skečeva - gledati obavezno!
La vita e' bella - opet Talijan: Roberto Benigni. Film nije remek djelo, ali stavljajući ga u globalne (čitaj:holiwwodske okvire) stgvarno jeste jedno od boljih ostvarenja zadnjih godina prošlog stoljeća. Točnije, da je umjesto Benignia, redatelj bio Spealberg ili Cameron, a u glavnim ulogama Tom Hanks, s ovim scenarijom i izradom, bio bi proharao box officeima bolje od Titanica.
Love Actually - iznad prosječna, tipična, britanska komedija, koja graniči sa nekim neovisnim omnibusom, koja također potvrđuje kako i europski prosjek može biti daleko bolji od američkog blockbuster remek djela
|
|
|
05.01.2005., 23:33
|
#85
|
U samoizolaciji
Registracija: Nov 2004.
Postova: 11,885
|
Mediteraneo (upravo završio)
Selo moje malo
Amacord
ne nužno tim redosljedom
|
|
|
05.01.2005., 23:49
|
#86
|
www.lakalovica.com
Registracija: Jan 2005.
Lokacija: Nasuprot Ekrana
Postova: 120
|
definitivno
BEN-HUR
ipak dobit 11 oscara daleke 1959-e ipak znaci nesto
__________________
Think Fast, Look Alive And Die Hard
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi!!!
Ne predaj se nikad osim kad moraš!!!
|
|
|
06.01.2005., 00:16
|
#87
|
Tataturk
Registracija: May 2004.
Lokacija: u buntu
Postova: 1,144
|
maaaaaatriiiiix!!!! become one with the spoon, neo.
__________________
||: 60 57 45 66 65 57 :||
|
|
|
06.01.2005., 13:58
|
#88
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2004.
Postova: 184
|
magnolija, memento, down by law, iskupljenje u shawshanku, doba nevinosti, kratki rezovi, pulp fiction, fargo, bilo jednom na divljem zapadu, apokalipsa danas, hi-fi, sve zbog jednog dječaka.
ups, to je već 12, a možda i nisu najbolji, al su najdrži. sori, građanin kane i ostali racionalni izbori!
|
|
|
06.01.2005., 18:29
|
#89
|
Pacijent
|
ja jedino ne kužim zašto vam je većini pulp fiction najbolji,
mislim da je taj film odpočetka malo previše razvikan
|
|
|
06.01.2005., 19:04
|
#90
|
nerazumna
Registracija: Aug 2004.
Lokacija: Zazen
Postova: 3,083
|
Quote:
MaXI kaže:
ja jedino ne kužim zašto vam je većini pulp fiction najbolji,
mislim da je taj film odpočetka malo previše razvikan
|
Kao što reče jedan moj frend: "Taj film ili mrze ili vole, sredine nema" Ja se priklanjam ovj drugoj skupini, ali ne bih išla toliko daleko da ga proglasim najboljim EVER!
A onda opet, ona stara narodna: Sto ljudi...
__________________
I've certainly never taken the care of myself that I should have. I've done a lot of late nights without enough sleep and all that. But I've had fun. Whatever wrinkles are there, I've enjoyed getting them.
|
|
|
06.01.2005., 20:13
|
#91
|
Pacijent
|
Quote:
ginger kaže:
Kao što reče jedan moj frend: "Taj film ili mrze ili vole, sredine nema" Ja se priklanjam ovj drugoj skupini, ali ne bih išla toliko daleko da ga proglasim najboljim EVER!
A onda opet, ona stara narodna: Sto ljudi...
|
e bojim se da sam ja sredina,što god tvoj frend rekao,
ima dana kada mi se taj filmić baš gleda,a s druge strane,ima dana
kada bih najradije otvorila temu o tome koliko je taj film bezvezan,
no slažem se s tobom da ipak nije zaslužio naslov naj-filma ever,no forumaši odlučuju ako po njima je ,onda ćemo ga morati proglasiti,makar ja smatram da ima i boljih filmova i to puno ...
|
|
|
07.01.2005., 00:19
|
#92
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2004.
Lokacija: Opcina Split
Postova: 470
|
Quote:
SandManSat kaže:
definitivno
BEN-HUR
ipak dobit 11 oscara daleke 1959-e ipak znaci nesto
|
I evo jos jedan glas
|
|
|
07.01.2005., 00:57
|
#93
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2004.
Postova: 184
|
Quote:
MaXI kaže:
ja jedino ne kužim zašto vam je većini pulp fiction najbolji,
mislim da je taj film odpočetka malo previše razvikan
|
Meni nije najdraži, ali je među najboljima, pa eto mojih par razloga:
1. ima odličan scenarij (svaki lik ima priču, odlični dijalozi koji funkcioniraju i samostalno na razini fore)
2. odlično je režiran (nema prije PF puno filmova s ovakvim vremenskim diskontinuitetom, priča se složi kad se prikaže iz više fokusa)
3. inovativan je u smislu da se igra s osjećajima gledatelja na način da razvija simpatiju za negativce
4. q.t. je car za prilijepit muziku, koju, let's face it, nitko živ ne bi skupio na hrpu, a da to sve funkcionira više nego dobro
|
|
|
07.01.2005., 01:00
|
#94
|
Pacijent
|
evo da malo pridonesem anketi,vašem odabiru,i možda otkrijem par filmova koje niste gledali a spadaju u skupinu najboljih,prema američkoj službenoj ljestvici,20najboljih filmova svih vremena su:
1.the adventures of Robin Hood(1938)
2.Ben Hur(1959)
3.Casablanca(1942)
4.Dr.Strangelove or:How I learned to stop worrying and love the bomb(1964)
5.E.T(1982)
6.Fantasia(1940)
7.the General(1927)
8.High Noon (1952)
9.Intolerance(1916)
10.Jaws(1975)
11.King Kong(1933)
12.the Lady Eve(1941)
13.Nashville(1975)
14.the Godfather
15.Psycho(1960)
16.Dracula(1930)
17.Bonnie and Clyde(1967)
18.Taxi driver(1976)
19.Star Wars(1977)
20.Schindler's list(1993)
.............prema nekim anketama,da vam pomognem
|
|
|
07.01.2005., 16:53
|
#95
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2004.
Postova: 115
|
Ako smo vec o aknetama onda bi trebalo pogledat i ovu......btw zanemarimo filmove koji su rađeni nakon 2000 ( imaju mnogo glasova zbog toga što su današnji hitovi, a za 10 godina nebi dobili tolko glasova )
1. 9.0 The Godfather (1972) 111,935
2. 9.0 The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) 88,555
3. 8.9 The Shawshank Redemption (1994) 136,250
4. 8.9 The Godfather: Part II (1974) 65,079
5. 8.8 Shichinin no samurai (1954) 28,638
6. 8.8 Schindler's List (1993) 90,379
7. 8.7 Casablanca (1942) 62,095
8. 8.7 The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001) 145,513
9. 8.7 The Lord of the Rings: The Two Towers (2002) 103,223
10. 8.7 Star Wars (1977) 126,443
11. 8.7 Citizen Kane (1941) 57,603
12. 8.7 One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) 65,504
13. 8.7 Pulp Fiction (1994) 121,611
14. 8.6 Rear Window (1954) 37,951
15. 8.6 Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964) 58,740
16. 8.6 Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) 97,523
17. 8.6 Raiders of the Lost Ark (1981) 88,289
18. 8.6 The Usual Suspects (1995) 97,193
19. 8.6 Buono, il brutto, il cattivo, Il (1966) 27,172
20. 8.6
http://www.imdb.com/chart/top
|
|
|
07.01.2005., 20:48
|
#96
|
GDMFSOB
Registracija: Jul 2004.
Lokacija: @H0m3
Postova: 3,282
|
Pulp Fiction
Kill Bill
__________________
Loading...
|
|
|
07.01.2005., 21:14
|
#97
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,593
|
Postanska kocija
Plodovi gnjeva
Divan zivot
Blago Sierra Madre
Most na rijeci Kwai
Dr. Strangelove
Taksist
Apokalipsa danas
Bilo jednom u Americi
Dobri momci
|
|
|
11.01.2005., 15:05
|
#98
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2004.
Lokacija: New York
Postova: 559
|
TREĆI ČOVJEK
dd
|
|
|
11.01.2005., 15:31
|
#99
|
Klingon Chancelor
Registracija: Jun 2004.
Lokacija: Qo’noS
Postova: 10,855
|
STAR TREK: FIRST CONTACT
__________________
Moto jednog foruma: Mi jesmo za demokratiju, a ne da svatko priča šta oće. ;)
|
|
|
13.01.2006., 02:09
|
#100
|
mizantrop.
Registracija: Jul 2005.
Lokacija: <-∞, +∞>
Postova: 305
|
- the godfather (kum)
..perfekcija od filma. sanjala sam da cu i ja jednog dana bit mafijoza. neostvareni san
- amadeus
..soundtrack, mozartov requiem, briljatni f.m.abraham.. nije cudno sto je film pokupio sve oscare.. nazalost, malo tko za njega zna.
- my immortal beloved
...beethovenov zivot.. gary oldman.. dosta nepoznat film, ali obozavam ga.
- the silence of the lambs (kad jaganjci utihnu)
..jodie foster je perfektna, a hopkins je neponovljiv. rodjeni su za te uloge. procitah knjige, pogledah nastavke.. ali jedinica je neponovljiva.
- shawshank redemption (iskupljenje u shawshanku)
...aaaa.. ona scena kad pusti mozarta u zatvoru..
- schindlerova lista
...potresan film, ali remek djelo.
- the matrix
...zbog spustene vilice do poda nakon prvog gledanja
- psycho
...hitchockov, dakako
- citizen kane (gradjanin kane )
...zasluzuje biti proglasen jednim od najboljih filmova
- forrest gump
...svijet gledan iz sasvim drugacijih ociju
ne sjecam se kad sam zadnji put pogledala jos neki film koji bi me se dojmio.
procitah readme i rekli su da nadjem staru temu ako nesto imam istresti iz sebe
__________________
while (!asleep())
sheep++;
# echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
|
|
|
|
|
Tematski alati |
|
Opcije prikaza |
Linearni mod
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 16:56.
|
|
|
|