Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Internet > Internet biznis

Internet biznis Zarada i poslovanje na Internetu

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 11.02.2014., 17:43   #1
Istina o SFI kompaniji

Pozdrav svima. Prvo cu napisati nesto o sebi.
Inzenjer sam elektrotehnike,30 godina. Cijeli zivot sam posvetio skolovanju, nitko me nije financirao, radio sam studentske poslove koji su bili placeni 1400 kn mjesecno s time da se i subotom radilo i neplaceni prekovremeni sati. S tim novcem sam se skolovao i napredovao. Kad sam zavrsio fakultet nadao sam se da ce doci bolja vremena i da cu posteno moci raditi i zivjeti. Prosle su 3 godine, ja se nisam uspio nigdje zaposliti jer jednostavno vezu nisam imao niti sam mogao platiti po par tisuca eura radno mjesto. To je pocelo moje zanimanje za internet nacinima zarade..

Moje profesije: programiranje (java, html, css, web design, php, mysql), automatizacija (plc, scada itd). Savrseno govorim engleski jezik, snalazljiv sam na internetu.

Zašto sam startao ovaj thread?
Vec duze vrijeme pratim ovu rubriku foruma i svako malo vidim da ljudi preporucuju SFI. Ta kompanija je bila prva s kojom sam krenio i iz osobnog iskustva cu vam reci da sam radio ko crnac za 10$ za 3 mjeseca. Da bi se u ovoj kompaniji zaradilo, trebaju vam tisuće aktivnih referala da bi se neki novac osjetio. Stoga mi je vise mucno citat kako nasi ljudi preporucuju ovaj program iz razloga:
a) jer je besplatan i nisu morali ni kune ulozit u njega i stime navlace i vas
b) lazu koliko novca zaradjuju kako bi vas navukli
c) pozivaju se na neki team koji uopce ne postoji. Ako se ubacite kao u neki team, dobit cete neke osnovne informacije sa nekog besplatnog bloga i kasnije snadji se druze, lazi druge ljude, lazi svoju zaradu ne bili ti se netko uclanio.