Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 25.07.2016., 17:45   #1
Pomoć pri kupovni auta (7000€ max)

Pozdrav ekipa,

Evo još jedne teme koju nikada nitko nije otvorio

Do kraja godine moram kupiti auto, jednostavno mi je postao potreba.
Tražim obiteljski auto (žena, beba od 9 mjeseci i ja). Znači nisu mi toliko bitne performanse, više mi je bitna pouzdanost, da ne troši previše, da nije preskup za održavanje, i da ima prostora unutra.

Godišnje planiram raditi od 10.000 do 15.000 km, ne vjerujem da ću više.
Ne bi kupio auto stariji od 2008 g., po mogućnosti bi kupio mlađi od toga.

Koliko sam gledao po njuškalu u za te pare mogu dobiti Renault Megane 1.5 dCi 2010g., mogu dobiti Seat Leon 2008g., Ford Focus tako negdje 2010.g, ili Golf V, 2007-2008g.

Razmišljam svaki dan o tome i nisam pametan što uzeti. Meni osobno se najviše sviđa Megane, ali sam laik što se tiće automobila nisam siguran da je to najbolji izbor.

Molim za Vaš savjet. Ima možda još koji auto koji bi svrstali u tu kategoriju?

Hvala unaprijed!
sobotka is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2016., 19:00   #2
Kupi Hondu Civic benzinca i zaboravit ćeš što je servis....
Kerefek76 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2016., 19:05   #3
Quote:
Kerefek76 kaže: Pogledaj post
Kupi Hondu Civic benzinca i zaboravit ćeš što je servis....
Vjeruj mi bi, ali 7000€ nije dovoljno za takav auto
sobotka is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2016., 19:27   #4
Megane ili Focus je dobar izbor. Pouzdani, a i puno jeftinih dijelova jer ih ima puno na cesti. Probaj uzet sa ne puno vise od 100tinjak tisuca km da ti ipak potraje, obavezno u servis na provjeru prije kupnje i sretno.

I istina, Civic je jako skup autic...