Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Fotografija > Foto natječaji

Pogledaj rezultate ankete: Tko ima najbolju fotku?
pegula 0 0%
Sabaa 5 21.74%
Broj jedan 2 8.70%
iridium 1 4.35%
alpha55 1 4.35%
glupino 1 4.35%
mljac1 9 39.13%
The The 1 4.35%
dile 3 13.04%
Glasovatelji: 23. Ne možete glasovati u ovoj anketi

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 16.12.2012., 13:13   #1
Arrow Foto natječaj 273 - Izlog

Ovotjedna tema je "Izlog", a izabrao ju je dg77.

O temi:
"Nikada neću zaboraviti dan kad sam vidio veliki broj ljudi naguranih ispred jednog trgovačkog izloga.Vlasnik je odlučio zamijeniti lutke sa stvarnim ljudima i publika je bila oduševljena idejom. Izlozi su napravljeni kako bi privukli kupce i generirali profit, ali ponekad mogu stvoriti osjećaj utopije, neke vrste magije.
Ulična fotografija, kvalitetna arhitektura, stimulirajući dizajn izloga, prikazana moda, nešto drugo? Htio bih vidjeti što vam se sviđa kod njih.

Što će definirati pobjednika:
Prvobitna ideja koja ostaje u sjećanju. Snažna poruka. Vizualno stimulirajuće, privlačno. Tehnička kvaliteta (kompozicija, kvaliteta svjetlosti, fokus) je također važna."

Tema je otvorena za postanje slika do subote 22.12.2012. podne.
PRAVILA

KAKO POBIJEDITI NA FOTO NATJEČAJU
Old 18.12.2012., 10:18   #2
Evo da probijen led

Odgovori s citatom
Old 18.12.2012., 12:05   #3

52/365 street restaurant by MargaritaP., on Flickr
Odgovori s citatom
Old 18.12.2012., 16:33   #4
Sabaa, odlična!
Odgovori s citatom
Old 18.12.2012., 17:47   #5

Uploaded with ImageShack.us
Odgovori s citatom
Old 18.12.2012., 23:00   #6
Odgovori s citatom
Old 19.12.2012., 14:49   #7
http://img826.imageshack.us/img826/6652/negrinm.jpg

Zadnje uređivanje dile : 22.12.2012. at 18:45.
Odgovori s citatom Received Warning
Old 19.12.2012., 15:58   #8
Chanted, stavi ponovo fotku, do 800px veličine
Old 19.12.2012., 17:36   #9
Odgovori s citatom
Old 19.12.2012., 19:08   #10
kapitalizam

Old 20.12.2012., 00:19   #11
Odgovori s citatom
Old 21.12.2012., 12:39   #12
Jedan malo drugciji izlog
Odgovori s citatom
Old 21.12.2012., 16:43   #13
Old 22.12.2012., 15:18   #14
http://img826.imageshack.us/img826/6652/negrinm.jpg

Zadnje uređivanje dile : 22.12.2012. at 15:29. Reason: kašnjenje
Odgovori s citatom
Old 22.12.2012., 15:29   #15
e Chanted, Chanted, najprije staviš preveliku fotku, a onda zakasniš na natječaj. zato je dobro pročitati uvodni post.
Old 22.12.2012., 16:19   #16
Chanted je stavio sliku na vrijeme,možda je bila prevelika al zar ćeš ga izbacit sa natječaja(i to najbolju sliku) zato jer nije stalno na forumu i nije vidio tvoju poruku?!
Odgovori s citatom
Old 22.12.2012., 16:36   #17
u pravu si, donekle. stavio je on sliku na vrijeme, ali ne kako treba, nego ne poštujući pravila. ok, to se može ispraviti, ali ne u neograničenom vremenu. mogao je tako fotku staviti i sutra. ali dobro, zamijeniti ću staru fotku novom. ako dg već nije odradio izbor. i to će biti iznimka.

Zadnje uređivanje dile : 22.12.2012. at 16:42.
Odgovori s citatom
Old 22.12.2012., 16:57   #18
Ful kul!
Odgovori s citatom
Old 22.12.2012., 17:53   #19
Hvala svima na sudjelovanju. To su vrlo zanimljive slike.
Obećao sam komentare na hrvatskom jeziku, ali to je nemoguće napraviti. Ja se ispričavam.
Bilo je jako teško odlučiti na vrhu tri.

Comments:

Pegula
I always stop to take a look at tobacco shop windows like this one. You have captured such interesting shapes, different objects with strong sense of luxury and the ambiguous pleasure of smoking. It allows you to take a glimpse but you cannot enjoy the content unless you can afford it. That’s intriguing.
If it wasn’t for this over lit box that gets too much attention I would like it even more.

Sabaa
The blend between reflection and transparency that you have captured is active at first glance. You mirror a street life scene creating a sense of utopia that sucks my look right into it. The exterior is now part of an interior and I am left with the impression that I am somehow inside the restaurant looking outside.
It could be a part of a book: I couldn’t escape the look of two mannequins that were staring at me from across the street through the reflection.” Very inspiring.
I believe that this sunlight on the top right corner takes more than it adds to it. Damn Sun.

Broj Jedan
Originality with a strong message. The way I receive it is about the downfall of man.
Black & white with low contrast underlines this depressing feeling, a fitting sense of decadence.
I also like the composition, simple and effective with a graphic design bonus.

Iridium
You have a great sense of humor and it shows clearly in this original shot. The snowman is “brought to life” in this wonderful composition that creates a kind of magic.

Alpha 55
This is definitely a strong idea that plays with the topic and displaces it completely. The shopping window is not the same anymore. This shot works in all the things that are absent from it. I would say that it is not visually stimulating enough, “it is just a laptop” but then again the more I think about it, the more it actives things that are not visible. It’s all about the concept, smart and brave.

Glupino
There is a conceptual contrast here and the message is visible right away. Izlog works as a background: The textures and dirt create a dramatic atmosphere. The black lines support a memorable composition that is both street photography and a portrait. A bitter-sweet melody of a picture.

Mljac1
Have you seen this movie?
http://www.imdb.com/title/tt0093493/plotsummary
The Point of view of a mannequin. It is all activated by the doll on the right. The way you captured it gives life to the plastic and sets a question: What might she be thinking about? Strong picture, inspiring, even poetic.

The The
That is one highly original shopping window. There are so many things to visually enjoy here and my eyes are guided right inside. It’s a shot about the beauty of the things it shows and I really like it. Without the lemons and this golden handle in the foreground I think that it would work even better.

Dile
Wonderful balance! What stands out on this picture is the superb composition based on duality. How many pairs can you find? Opposites or just pairs, it doesn’t matter because everything finds its match and only adds to the quality.

Chanted
Ahhh too bad this one didn’t make it. The right thing is to play by the rules. Let’s respect that. I will comment on the picture but I can’t consider it for the top 3.
So here we go:
The beauty of beautiful things with an essence of nostalgia. The magic here is discovered into the design. There is a delicate retro feeling in the atmosphere although the composition is a bit too complicated for my taste.

Top tri:

1. Mljac1

2. Glupino

3. Iridium

Također smatra za top tri.: Dile, Alpha 55, Broj Jedan, Sabaa
Cestitam svima!!
Odgovori s citatom
Old 22.12.2012., 18:45   #20
hvala, dg77

čestitke pobjednicima.

eto, Chanted, ipak je kasno bilo za ispravljanje greške.
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:17.