Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Film

Film Art, cult and all that trash

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.01.2016., 22:21   #1
Kickboxer: Vengeance (2016)

Ovo je šesti po redu film iz franšize te ujedno i REMAKE legendardnog Kickboxer-a iz 1989. Tu je i Jean-Claude Van Damme ali ne tumači Kurta Sloanea nego učitelja borilačkih vještina, Mastera Duranda.

Living in Venice, California, Eric and Kurt Sloane come from a long line of martial artists. After Eric wins the Karate World Championship, a promoter lures him to Thailand despite his brother’s protests. When Eric dies fighting the Muay Thai champion Tong Po, Kurt turns to his brother's mentor Master Durand to seek revenge on the vicious Tong Po.

Izvor: Wikipedia

Trailer Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=vYbsOxTudhg

Zadnje uređivanje MatejR : 15.01.2016. at 22:32.
Odgovori s citatom
Old 20.01.2016., 15:03   #2
Dakle, sad će i moje dječje uspomene posrati rimejkom. Nadam se, da će to biti gledljivo. Kickboxer je uz Blood sport bio moj omiljeni film, kad sam bio klinac. To su bile godine, kad mi je "film" bio zapravo sinonim za akcijadu. Michel Quissi je bio odličan Tong Po, teško će taj novi biti bolji.
Odgovori s citatom
Old 20.01.2016., 15:17   #3
Quote:
PatriotSLO kaže: Pogledaj post
Dakle, sad će i moje dječje uspomene posrati rimejkom.
Tebi tek sad?
Zavidim ti.
"If the United States saw what the United States was doing to the United States, the United States would invade the United States to liberate the United States from the tyranny of the United States.”Bockecho
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 22:18.