Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija > Serije

Serije U nastavcima, a nisu sapunice

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.02.2013., 14:17   #1
Orphan Black / Siročad (2013-2017)

Quote:
Orphan Black is a Canadian science fiction television series created by screenwriter Graeme Manson and director John Fawcett, starring Tatiana Maslany as several identical people who are, in fact, clones. The series focuses on Sarah Manning, a woman who assumes the identity of one of her clones, Elizabeth Childs, after witnessing Childs' suicide. The series raises issues about the moral and ethical implications of human cloning and its effect on issues of personal identity.

The series begins with Sarah Manning, a con artist by trade, witnessing the suicide of a woman, Beth Childs, who appears to be her doppelgänger. Sarah takes on Beth's identity and occupation as a police detective after Beth's death. During the first season, Sarah discovers that she is a clone, that she has many 'sister' clones spread throughout North America and Europe, and that someone is plotting to kill them and her.
Alongside her foster brother, Felix Dawkins, and two of her fellow clones, Alison Hendrix and Cosima Niehaus, Sarah discovers the origin of the clones: a scientific movement called Neolution.
The movement believes that human beings can use scientific knowledge to direct their evolution as a species. The movement has an institutional base in the large, influential, and wealthy biotech corporation, the Dyad Institute.
The Dyad Institute conducts basic research, lobbies political institutions, and promotes its eugenics program, aided by the clone Rachel Duncan. But it also seeks to profit from the technology the clones embody. It has thus placed "monitors" into the clones' personal lives, allegedly to study them scientifically but also to keep them under surveillance.

Sarah eventually discovers that she's also wanted by the police and by a secret religious group, the Proletheans. A faction of the Proletheans carries out the clone assassinations.
They use a clone, Helena, to kill the other clones. Yet Sarah and Helena share a surrogate birth mother and are twins both genetically and with respect to their early maternal environment. The Proletheans assassinate clones because they believe they are abominations.

Eventually, the Dyad Institute and the Proletheans learn that Sarah has a daughter, Kira, the only known offspring of a clone, all other clones being sterile by design. The plot lines of the series revolve around Sarah and Kira's efforts to avoid capture by the clearly sinister Neolutionists and Proletheans as well as around the efforts made by each clone to give sense to her life and origin. The attempt to control the creation of human life is a dominant theme that drives various story lines.
A second key theme forms around the intrigues made by the Dyad Group and the Proletheans along with the earlier intrigues made by the authors of Project Leda (see the Greek myth Leda and the Swan) and Mrs. S., Sarah’s foster mother, and her political network.

Both themes intersect in the effort to control the creation of human life. Sarah, who matures because of her struggles, defends the bond between parent and child against the Neolutionists and Proletheans.

The series is produced by Temple Street Productions in association with BBC America and Bell Media's Space. The series premiered on March 30, 2013, on Space in Canada and on BBC America in the United States.
The series was renewed for a ten-episode third season that premiered on April 18, 2015. On May 7, 2015, a fourth ten-episode season was ordered, to air in 2016.

BBC America
IMDB

zvuči zanimljivo

Zadnje uređivanje lie : 21.09.2015. at 21:50. Reason: apdejt
Odgovori s citatom
Old 16.02.2013., 00:57   #2
Nešto kratko o seriji i prvi (scary) trailer.
Old 02.04.2013., 21:41   #3
Za one koji su zaboravili - serija je počela.
Old 02.04.2013., 22:01   #4
Opaa, čini se zanimljivo, pogledat ću pa ćemo vidjet.
Odgovori s citatom
Old 02.04.2013., 23:21   #5
U pola sata je preuzela tuđi idetitet i povalila se s tipom kojem je ženska čiji je identitet ukrala bila cura

I već su u prvoj epizodi dvije klonke mrtve, baš me zanima koliko će njih naštancati
Old 02.04.2013., 23:26   #6
Ako je taj trailer scary onda sam ja boca vode

izgleda kul. Ja ću gledati, volim britiš serije
Old 03.04.2013., 16:43   #7
Za sada je dobro ...ova me serija nekako podsjeca na seriju Banshee... krađa identiteta i 1 peder
Old 03.04.2013., 19:35   #8
Quote:
L3go kaže: Pogledaj post
U pola sata je preuzela tuđi idetitet i povalila se s tipom kojem je ženska čiji je identitet ukrala bila cura
Ne samo to, dobila hrpu love, posao, stan, dečka, sve je riješila u jednom potezu
Odgovori s citatom
Old 23.04.2013., 00:08   #9
Serija postaje sve bolja iz epizode u epizodu...
Old 26.04.2013., 04:08   #10
Quote:
iggy888 kaže: Pogledaj post
Serija postaje sve bolja iz epizode u epizodu...
Slazem se, ne propusta se niti jedna epizoda.
A nije ni luda Sarah pa da odbije ''muza'', skroz je dooobar. Jemima me podjeca na Birkhoffa iz Nikite, ocito svaka serija mora imat jednog nerda. Fe je
Old 01.06.2013., 15:56   #11
pogledala prve dvije

super je podsjeca na ringer, samo sa boljim naglaskom i milijun puta boljom radnjom i likovima

felix
Old 01.06.2013., 16:12   #12
Kapa dolje ovoj glumici šta igra hrpu likica

Netko je rekao da svakom epkom postaje sve bolja serija - aposlutno se slažem!
Trebalo je malo vremena da se radnja postavi da se počinje sve to događat i sad na kraju sezone totalno rasturaju.

I naravno, Paul nije za baciti nikako, super je, zapravo na početku je bio samo ono pretty face, bome sad je paketić potpun i to koji

@Ellaria zadivim ti šta si tek na drugoj i tek te najbolje čeka, uživaj
Old 01.06.2013., 16:16   #13
Quote:
lie kaže: Pogledaj post

@Ellaria zadivim ti šta si tek na drugoj i tek te najbolje čeka, uživaj
ne moras mi dugo zaviditi do veceras sam gotova

daaaaaaa paul je mljac- volim serije u kojima se skidaju oni koji bi i trebali

glumica je isto odlicna

art mi je isti kanye
Old 01.06.2013., 16:24   #14
ja sam prvo pilot pogledala kad je izašao i tek sam prošli tjedan jedan dan odlučila da pogledam drugu i onako kroz dan-dva sam bila gotova, prezarazno je nemoš sam tak stati i reći "ajde ostavit ću nešto za kasnije"

sve mi neugodno kad vidim kako smo Paula svele na "komad mesa" ....NOT
Old 01.06.2013., 16:40   #15
a cuj, ne mogu se karakteru svakog lika jednako posvetiti
meni je dovoljno i to da malo odmorim oci
Old 02.06.2013., 23:18   #16
oukej dođoh do sedme

sajko paul me like

helena i rep
Old 02.06.2013., 23:40   #17
ja sam danas finale pogledala
isusa im jesu svega nabacali i zakomplicirali, sto milijuna pitanja
al predobro i preobrata po pitanju nekih stvari, daj požuri još s te tri da pričam s nekim

helena je sajko samo takva

paul
Old 03.06.2013., 00:05   #18
ne mogu prije utorka al' jedva cekam da dovrsim pa pretresemo sve u detalje, nisam se nista spojlala i imam mali milijun nekih svojih teorija i sad me zanima jesam sto pogodila

sutra i u uto su mi kolokviji, glupi fax ovaj tjedan zavrsava, jedva cekam vise, hocu gledat serije

Quote:
lie kaže: Pogledaj post
paul
jos je bolji otkad je prestao biti 1-D
ne mogu ne primjetiti da nije los ni onaj indijac

Zadnje uređivanje ellaria : 03.06.2013. at 00:15.
Odgovori s citatom
Old 03.06.2013., 00:18   #19
držim ti fige s kolokvijima i da se toga riješiš i da čim prije pogledaš da komentiramo

jaooo šta ćeš tek reć kad dođeš do finala, a nakon toga ja sam samo puna upitnika i počinje me hvatat kriza već, a iduća sezona tek za godinu dana

Ja kraj Paula nikoga ne primjećujem, vjerna sam totalno, šta da kažem
Old 03.06.2013., 08:37   #20
Vidim da su cure već odabrale... Dečki pak imaju jednu curu... u 100 inačica. My favourite: Cosima.
Vrlo dobra serija, dobro finale, samo neka tako nastave. Za godinu dana.
Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:33.