|
|
29.11.2017., 18:44
|
#161
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 11,431
|
2007
Blackfield - Blackfield II
|
|
|
25.07.2019., 19:46
|
#162
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
Dižemo
2008.
Why? - Alopecia
Rijetko uz koji bend me tako lupi nostalgija i sjećanje na kasnosrednjoškolsko/ranofaksovsko razdoblje. Ovo su klinci koji su se furali na indie slušali uz cuganje u parkiću
Ovaj album im je definitivno najreprezentativniji, s hitovima The Wovels Pt.2 i The Hollows (iako je meni osobno najdraži Eskimo Snow). Ima sjajnih tekstova, duhovitih, živopisnih, uvrnuto romantičnih, a koncerti su uvijek bili super... malo mi se sad čini da sam ih prerasla, ali i dalje se raznježim kad čujem neke pjesme!
These Few Presidents
Even though I haven't seen you in years
Yours is a funeral I'd fly to from anywhere
The Hollows
In Berlin I saw two men fuck in a dark corner of a basketball court
Just the slight jingle of pocket change pulsing
In the tourist part I lost fifty Euros
To the guy with the walnut shells and the marbles
It really pissed me off, so oh
I thought I'd go back to get my money but all my homies warned me
Oh no, those gypsies probably got knives
|
|
|
28.07.2019., 13:50
|
#163
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
2009.
Bill Callahan - Sometimes I Wish We Were An Eagle
Predivan glazbenik i predivan album... možda se najviše ističe sjajna Eid Ma Clack Shaw u kojoj jedan dio pjeva na gibberishu. Ugodne kontemplacije o odnosu čovjeka i prirode, uglavnom.
All Thoughts Are Prey To Some Beast
The Wind and The Dove
And I am a child of linger on
I peer through the window gone
Dvije godine kasnije dolazi Apocalypse s dvije možda meni najdraže Billove i emocionalno najsnažnije pjesme, Drover i Baby's breath.
|
|
|
29.07.2019., 09:53
|
#164
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
Moram još ovaj i neću više, obećajem
2010.
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Before Today
Album kojim sam se upoznala s jednim od svojih današnjih glazbenih 'heroja' - čudak i veliki kreativac Ariel Pink, u svojem najispeglanijem i najhvaljenijem, možda najpristupačnijem izdanju. Istovremeno zaigran, zabavan, provokativan, psihodeličan i nostalgičan pop, kao zdjelica bombona iz koje ćeš uvijek izvući nešto skroz novo!
Na stranu to što sam tek kasnije otkrila još hrpu Arielovih lo-fi izdanja iz 'kućne radinosti' koja su mi postala još draža od ovoga (House Arrest), ali ovaj je bio presudan za daljnje istraživanje tako da će uvijek imati posebno mjesto.
Fright Night (Nevermore)
Round and Round
Menopause Man
|
|
|
29.07.2019., 15:50
|
#165
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2018.
Lokacija: V hosti
Postova: 1,298
|
Quote:
Inconnu kaže:
Moram još ovaj i neću više, obećajem
|
Zakaj ne? Samo ti meći...
2011
Virus - The Agent That Shapes The Desert
Nema se tu kaj puno pisati. Carl-Michael Eide i Einar Sjursø - uobičajeni sumnjivci iz Norveške. Neko vrisne od sreće, neko svisne od muke...
|
|
|
11.08.2019., 17:29
|
#166
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
2012.
Grimes - Visions
Luda, svestrana, hiperkreativna, ponekad preslatka, ponekad jeziva, Grimes radi istovremeno mračan i zaigran, pitak elektro/synth pop. Ovaj je album izbacila s 24 godine i nekako se nametnula kao glas mlade žene zbunjene vlastitom pozicijom u liberalno-kapitalističkom društvu (trenutno je Grimes u vezi s Elonom Muskom ). Tako je njena najpopularnija stvar Oblivion plesni pjesmuljak u kojem zapravo pjeva o strahu/traumi od seksualnog napastovanja (''I took a typically violent cultural situation and made it pop and happy''), a u pjesmama se općenito dotiče pitanja identiteta i (gubitka) osobnosti u suvremenom svijetu. Njena glazba je plesna, nježna, senzualna, ponekad kanalizira erotičnost, a ponekad njezinu infantilnu stranu, kao djevojčica koja se boji odrasti.
Vowels = space and time
Oblivion
Be a Body
|
|
|
17.08.2019., 12:34
|
#168
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 11,431
|
Slazem se, apsolutno sa svime izrečenim......jedino sto je ovo tema za albume prema kronološkom redu, a sad nam je na redu 2013., a ne 1985.g.......
|
|
|
28.08.2019., 21:15
|
#170
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
Mogu dva?
2014.
1. The War On Drugs - Lost In The Dream
Nažalost ili nasreću, ljeto je na izmaku, hello melankolija my old friend, a ovaj krasan album ima sve što trebam da ga pošteno isprati - malo americane, malo shoegazea, malo toplog dream popa, malo poziva na ples, malo miriše na mladost, nostalgiju...
An Ocean In Between The Waves
Red Eyes - Springsteenish?
2. Ariel Pink - Pom Pom
Ariela hvalim po drugi put, ali šta ću kad ga volim. Niz od 2. do 5. pjesme na albumu ubija, ostatak je slabiji osim par pjesama pred kraj, ali šteta samo što album ne otvara apsolutna power bombica White freckles (bila sam na koncertu koji je otvorio tom pjesmom, vrh). Slijedi ju moja favoritkinja Four shadows - totalno lud hommage/varijacija na temu 70s glam metala uz dašak psihodelije. Nakon toga ide Lipstick koja me uvijek podsjećala na Buffalo Billa iz Jaganjaca, pa Not Enough Violence koju bi čovjek lako pripisao nekom 80s synthpop bendu s goth prizvukom. Nakon puno vožnje po 70ima i 80ima (uz na prvo/drugo/treće slušanje gotovo nepodnošljive pjesme koje kasnije nekako dobivaju smisao - npr. Jell-O i Black Ballerina), Ariel nas 'spušta' uz melankoličnu i tehnofobičnu Picture me gone - u kojoj gotovo očajnički zaziva jednostavnija vremena - i pozdravlja uz chillasti nostalgični pop pjesmuljak Dayzed Inn Daydreams.
|
|
|
20.09.2019., 23:41
|
#171
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
2015. & 2016.
Jean Michel Jarre - Electronica 1: The Time Machine (2015.) & Electronica 2: The Heart of Noise (2016.)
Opet malo varam, al ovo je poseban slučaj. JMJ je okupio niz jakih (više ili manje) electro orijentiranih glazbenika i napravio lijepu posvetu elektroničkoj glazbi u dva dijela, pri čemu se poprilično osjete utjecaji 80ih (yay), ali ti svi utjecaji su osvježeni i nekako moderno smiksani (što je nekad super, nekad malo fail).
Prvi dio izdan je 2015. i po meni, malo slabiji. Nekako nespretno posložen. Dosta ga 'pojedu' nabrijane i treši Automatic 1 i 2 (s Vinceom Clarkeom) i partijanerski Stardust s Van Buurenom, a suradnje s Tangerine Dream i 3D-om su mi razočaranje.
Favoriti:
Glory (feat. M83)
Close Your Eyes (feat. Air)
A Question of Blood (feat, John Carpenter)
2016. izlazi Electronica 2: The Heart of Noise i to je već bombon! Jači utjecaj (jako dobrih) vokala, više politike, popa, melankolije i općenito slušljivijih pjesama (iako i tu ima pokoja pizdarija). Osim suradnje s Hansom Zimmerom, ističe se i (po meni ne baš uspio) eksperimentić Exit u kojem uz neku dramatičnu psytrance podlogu Snowden iznosi svoje paranoje. Razočaranje albuma: Rely on Me (s Laurie Anderson).
Onome tko generalno gotivi Jarrea, a 80s pop mu/joj k tome nije mrzak, svakako preporuka!
Favoriti:
Gisele (feat. Sebastien Tellier)
Here For You (feat. Gary Numan)
Brick England (feat. Pet Shop Boys)
These Creatures (feat. Julia Holter)
|
|
|
05.10.2019., 09:46
|
#172
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
Godina 2016:
1a. Nick Cave & The Bad Seeds - Skeleton Tree
(1b. David Bowie - Black Star
1c. Rolling Stones: Blue & Lonesome
1d. Iggy Pop - Post Pop Depression)
|
|
|
14.10.2019., 14:56
|
#173
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
2017.
1a. Robert Plant - Carry Fire
1b. King Gizzard & The Lizard Wizard - Polygondwanaland
1c. All Them Witches - Sleeping Through the War
1d. Neil Young - Hitchhiker
1e. Moskau – Violence & Sorrow
1f. Jonathan - To Love
|
|
|
15.10.2019., 14:07
|
#174
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
i dakako, (2017.)
Savage Rose - Homeless
|
|
|
28.10.2019., 19:29
|
#175
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
2018.
John Coltrane - Both Directions: The Lost Album
Kamasi Washington: Heaven & Earth
Bebe Na Vole: Hate Is a Wonderful Thing
J.R. August: Tales From The Forest
Jonathan: To Hold
Mary May: Things You Can't Put Your Finger On
|
|
|
29.10.2019., 10:22
|
#176
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
2019.
Swans: Leaving Meaning
Claypool Lennon Delirium: South Of Reality
J. R. August: Dangerous Waters
(a ne Nick Cave: Ghosteen
niti Bruce Springsteen: Western Stars
niti Thom Yorke: Anima...)
|
|
|
30.10.2019., 14:08
|
#177
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
1970.
Kevin Ayers - Shooting at the Moon
Relativno sam ga nedavno otkrila, pa i za ovaj album tek nedavno saznala da je iz '70. - skroz svježe zvuči, nekad zabavno i skoro pa plesno, na trenutke psihodelično, baš paše kao pozadina uz neki posao. A i inspirirao je pun k živućih i aktivnih glazbenika koje volim tako da eto, s njim otvaram sezonu.
Rheinhardt and Geraldine / Colores Para Dolores
Shooting at the Moon
Red Green And You Blue
|
|
|
18.11.2019., 19:36
|
#178
|
jak działa jamniczek
Registracija: Sep 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 9,486
|
Kad nitko neće...
1971.
Genesis - Nursery Cryme
Ne znam kako kotira među hc fanovima (ja zasigurno nisam), ali ovo mi je prvi njihov koji sam preslušala i nekako mi je prirastao srcu, iako nisu sasvim moj đir. The Musical Box sjajno otvaranje i uvertira u dinamičnu i zabavnu vožnju kroz bizarne viktorijanske krvave 'urbane legende'... s vremenom sam zavoljela i Return of the Giant Hogweed iako mi se u početku činila blesavom, kao i Seven stones, koja odudara smirenošću i finoćom. Pjesma za zatvaranje također jako kul.
Play me my song
Here it comes again
Just a little bit
Just a little bit more time
Time left to live out my life
Honorable mentions:
Leonard Cohen - Songs of Love and Hate, Can - Tago Mago, iako te godine je toliko toga značajnog izašlo...
|
|
|
11.02.2020., 12:50
|
#179
|
∞
Registracija: Jan 2010.
Postova: 6,283
|
1972.
1a: David Bowie - Ziggy Stardust
1b: Lou Reed - Transformer
1c: Deep Purple - Machine Head
godina odlične berbe... a to je samo početak...
|
|
|
12.02.2020., 12:42
|
#180
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 3,929
|
1972..........a nastavak je...
1d: Popol Vuh - Hosianna Mantra
1e: Deuter - Aum
1f: Klaus Schulze - Irrlicht
1g: Faust - Faust So Far
1h: Ash Ra Tempel - Schwingungen
1i: Cluster - Cluster II
1j: Neu! - Neu!
1k: Tangerine Dream - Zeit
1l: Can - Ege Bamyasi
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:13.
|
|
|
|