Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo

Gospodarstvo Novac, profit, blagostanje. Kako doći do toga?
Podforumi: Kriptovalute, Dionice, Ostali oblici investiranja, Banke, osiguranja, krediti, Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.12.2016., 20:34   #1
Smile Trebam prostor za udrugu mladih!

Pozdrav svima!
Mlad sam i ambiciozan, barem se takvim smatram. Često smišljam i pronalazim poslovne prilike i načine kako bih mogao kvalitetno društveno djelovati, imam potrebu biti okružen ljudima i zajedno sa njima stvarati nešto što će netko doista cijeniti. Kako sam izvanredni student koji je nedavno odustao od konobarenja, odlučio sam se doista potruditi da jedna od mojih ideja zaista zaživi.

Kako mi u većini mojih ideja najveću prepreku u samom startu projekta stvara nedovoljan kapital, odlučio sam se za nešto jednostavniju varijantu. Htio bih otvoriti klub mladih za druženje, za koji se nadam da bi postao alternativa konstantnom sjedenju na kavama ili čemu god kod mladih i, kako bi moja mama rekla, pretakanja iz šupljeg u prazno. Htio bih da to bude mjesto razgovora, upoznavanja, razmjene iskustava, zabave, pronalaženja partnera za neku ludu ideju kao ova ili jednostavno mjesto gdje ćeš pobjeći i pročitati knjigu u miru. Htio bi da bude mjesto gdje ce se mladi aktivirati, imati radionice, raditi projekte, truditi se društveno djelovati na najbolji mogući način i zajedno ostvariti ogroman potencijal koji im mladenaštvo pruža.