Natrag   Forum.hr > Društvo > Svijet oko nas

Svijet oko nas Za one koji poštuju prirodu...
Podforum Poljoprivreda

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 07.09.2007., 00:48   #1
"Ribanje i ribarsko prigovaranje"

Evo da vidimo, jel se itko tu bavi ribolovom, di lovite i koju ribu najcesce upecate, koje tehnike, mamce i opremu koristite , koji vam je najveci ulov, lov po danu (jutro, vecer), po noci? pisite sta vas god volja

btw, molim zgrizene ljubitelje bestija i zelene da ovaj thread zaobidju u sirokom krugu, imate svoje teme, svaki spam cu prijavljivat i trazit da se brise, ja ne spammam po vasim temama!! hvala vam unaprid


ja sam totalni amater, zivim u podrucju (izmedju Omisa i Makarske) u kojem je oborite ribe jako malo, lovim sa kraja stapovima, ponekad bacim i parangalic na komarce (75 udica, Mustad 2/0 prokromice)

inace imam Dam Tele Zander 3,3m karbonski stap, Dam Emotion Tele2 ili kak vec, (3m, sranje od stapa) i jos neki obicni 4 metarski od 400kn, role Tica Abyss 6000, strahota od role, neki dam sam kupio Penn Captiva neka za 410Kn, nista posebno, imam jos i neku staru Shimano koja se odlicno drzi

lovim uglavnom komarce, arkaje (ovćice) i arbune, onda usate, fratre, nekad se zaleti i zubonja ako ga uspiem izvuc, uglavnom sa obale, zabacujem dosta daleko, najveci mi je ulov ugor 11Kg (na parangal), na stap Orada 2,7 Kg, daleko najdrazi je zubonja, nesto manje od 2Kg, takodjer na stap,

najcesci su ulovi komarcice i ovcice cca 0,6-1Kg, tu i tamo koji oveci arbun, rijetko preko 1Kg, lovim na velikog Crva, pedoce, i smrznute lignje, cesto zaronim i sa puskom, al me nes boli zub (plomba) u zadnje vrime na dubinama preko 7-8m, pa radje ne riskiram)

da cujem vas!!
marko356 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2007., 22:43   #2
sto od toliko registriranih nitko ne peca??
marko356 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2007., 22:55   #3