Film Art, cult and all that trash

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 11.09.2014., 02:37   #21
Ovo će biti film godine.
Old 30.09.2014., 11:58   #22
http://www.youtube.com/watch?v=OUZgOQ186-A prvi trailer
Old 30.09.2014., 20:10   #23
Jako, jako mi se sviđa. Budući da se radi o redatelju čijih su nekoliko filmova remek-djela, očekivanja su ooogromna.
Old 30.09.2014., 20:23   #24
Napokon film koji ću veselo iščekivati
Odgovori s citatom
Old 30.09.2014., 23:52   #25
Quote:
Pajkic kaže: Pogledaj post
izgleda super, jedva čekam
Odgovori s citatom
Old 01.10.2014., 16:01   #26
Prvi poster:

Old 05.10.2014., 01:07   #27
Imamo prve reakcije:

http://www.awardsdaily.com/blog/2014...e-stoner-noir/

I recenzija 5/5:
http://www.telegraph.co.uk/culture/f...oozlement.html

Ništa manje nisam ni očekivao. Sutra i prekosutra će vjerojatno stići dosta kritika.
Old 05.10.2014., 09:29   #28
Quote:
Sydney na tripu
Odgovori s citatom
Old 05.10.2014., 10:57   #29
Trenutačno 89/100 - 8 recenzija:

Quote:
The film is stupendous: as antic as Boogie Nights and Punch-Drunk Love, but with The Master and There Will Be Blood’s uncanny feel for the swell and ebb of history
Quote:
Anderson’s seventh feature film is a groovy, richly funny stoner romp that has less in common with “The Big Lebowski” than with the strain of fatalistic, ’70s-era California noirs (“Chinatown,” “The Long Goodbye,” “Night Moves”) in which the question of “whodunit?” inevitably leads to an existential vanishing point.
Quote:
This movie is so funny, so strange, so wonderfully charmingly deranged.
Quote:
Big, wonderfully oddball, sometimes confounding and beautiful, Inherent Vice supplies good dosages of stoner giggles. But its doobage is potent and reflects some heavy ideas you’ll need to unpack and meditate on for a long while.
Quote:
Inherent Vice, Anderson's sexy, swirling latest (based on Thomas Pynchon's exquisite stoner mystery set at the dawn of the '70s), is a wondrously fragrant movie, emanating sweat, the stink of pot clouds and the press of hairy bodies. It's a film you sink into, like a haze on the road, even as it jerks you along with spikes of humor.
Quote:
Anderson has all manner of fun with the tale's whirling, blurring trajectory. His film is like a jubilant spin painting in which the characters have been scattered and splattered to the furthest reaches of the frame.
Izgleda da je film dosta ''gust'' i složen te ga je potrebno gledati nekoliko puta da se pohvata sve što ima za ponuditi.
Old 05.10.2014., 15:25   #30
Kad dolazi u naša kina?
Odgovori s citatom
Old 05.10.2014., 15:40   #31
Možda krajem prvog mjeseca...
Old 05.10.2014., 16:48   #32
Tek tad? Ja mislio to će doć za mjesec dana
Odgovori s citatom
Old 05.10.2014., 16:54   #33
Ja sam pitao CineStar u inbox i klasična priča - distributeri im ga još nisu ponudili, a kad im ponude, stavit će ga u najave na svoju stranicu. Tako je sa svakim njegovim filmom - tek ga počnu prikazivati za Oscar reviju ili nešto prije.
Old 18.11.2014., 11:15   #34
Novi poster

Novi kratki trailer

http://www.youtube.com/watch?v=ItztN-egY8A
Old 18.11.2014., 23:45   #35
Jedva čekam, volim njegove filmove. Biti će zabavno garant, pogotovo ako bude nešto u stilu Big Lebowskog. J.P. je isto genijalac, uff, jedva čekam.
Old 18.11.2014., 23:56   #36
Kažu da je sličan ovom:

Old 20.11.2014., 21:09   #37
Quote:
NOD14 kaže: Pogledaj post
Kažu da je sličan ovom:

sad još više iščekujem, obožavam ovaj film
Odgovori s citatom
Old 05.12.2014., 11:10   #38
Napokon mi stigla danas.

Old 05.12.2014., 11:26   #39
Quote:
NOD14 kaže: Pogledaj post
Prvi poster:

ovo sam odlučio gledati samo na osnovi ovog plakata
Odgovori s citatom
Old 05.12.2014., 11:54   #40
Quote:
Napokon mi stigla danas.

Nadaj se samo da nisu usrali s prijevodom jer znaju vrlo nespretno prevoditi inače odlične knjige. Pogotovo s ovako kompleksnim narativom i vrtoglavom frazemologijom.
Inače, stigle nove fotke sa snimanja etc.
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 12:34.