Natrag   Forum.hr > Društvo > Pravo > Radno, socijalno i obiteljsko pravo

Radno, socijalno i obiteljsko pravo Ugovori o radu i radni odnos, mirovinsko, zdravstveno, alimentacija, brak i razvod, posvojenje, skrbništvo, roditeljska skrb i dr.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 22.01.2013., 12:03   #1
Uzdržavani član obitelji - prihodi člana

Pozdrav. Imam pitanje u vezi olakšica na plaću za uzdržavanog člana obitelji. Registrirao bih se za internet klađenje, znači dajem sve osobne podatke. Ako roditelji imaju olakšice na plaću za mene kao uzdržavanog člana obitelji do kojeg iznosa smijem primiti uplate na svoj tekući račun i da li taj novac iz kladionice uopće ulazi kao moj osobni prihod iako sam student? S tim da već primam stipendiju 500kn/mjesečno.
draster is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2013., 14:00   #2
Mislim da smiješ zaraditi do 10 tisuća kuma godišnje ako nekome želiš biti porezna olakšica. Tu se misli baš na zaradu(preko studentskog, honorarno, ugovor o djelu i sl.). Mislim da se stipendije ne ubrajaju u to.

Nisam siguran ubrajaju li se u zaradu dobici od igara na sreću(kladionica to jest).
JohnDoe-25 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.03.2013., 09:45   #3
Nadovezat ću se na temu da ne otvaram novu..majka mi je kao nezaposlena porezna olakšica, ove godine, točnije 25.05. ide u mirovinu koja će mjesečno iznositi 1400 kuna, trebam li je odjaviti sa svoje PK za ovu tekuću godinu?
Kako mogu izračunati koliko će mi plaća biti manja?
Tummy is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.03.2013., 10:50   #4
Quote:
Tummy kaže: Pogledaj post
Nadovezat ću se na temu da ne otvaram novu..majka mi je kao nezaposlena porezna olakšica, ove godine, točnije 25.05. ide u mirovinu koja će mjesečno iznositi 1400 kuna, trebam li je odjaviti sa svoje PK za ovu tekuću godinu?
Kako mogu izračunati koliko će mi plaća biti manja?