|
|
21.03.2008., 19:10
|
#81
|
-
Registracija: May 2005.
Lokacija: -
Postova: 1,806
|
sad me sjebo guzati bugojanac...
ako stigneš Lalo sripuj ono čisto da sam u toku...
|
|
|
21.03.2008., 19:16
|
#82
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2006.
Lokacija: Kaj vas briga...Lokacija nepoznata.
Postova: 708
|
__________________
"U udaljenom kutku svemira ... živjele su pametne životinje koje su izmislile znanje."
|
|
|
23.03.2008., 13:58
|
#83
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2007.
Postova: 139
|
e ovak...
1.him-it's all tears
2.him-join me
3.iron maiden-no more lies
4.deep purple-child in time
5.system of a down-lost in hollywood
6.him-gone with the sin
7.depeche mode-enjoy the silence
8.iron maiden-dance of death
9.led zeppelin-stairway to heaven
10.children of bodom-in your face
11.pantera-walk
12.rammstein-amour
13.apocalyptica feat ville valo &lauri ylonen-bittersweet
14.europe-the final countdown
15.him-wings of a butterfly
|
|
|
23.03.2008., 16:48
|
#84
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2007.
Postova: 280
|
Lijepa bez duše
Trag u beskraju
Vridilo je
Cesarica
.
.
.
.
.
.
|
|
|
23.03.2008., 17:53
|
#85
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: Zg
Postova: 1,266
|
Bonnie Tyler - It's a heartache
Creedence Clearwater Revival - Have you ever seen the rain
Billy Joel - Uptown girl
Eric Carmen - Hungry eyes
Fine Young Canibals - Suspicious minds
Pet Shop Boys - Always on my mind
Upnešto - Dancing in the moonlight
The Police - Every breath you take
U2 - With or without you
Queen - I want to break free
Withney Houston - Moment in time
Michael Jackson - Billie Jean
John Lennon - Stand by me
R.E.M. - Losing my religion
John Paul Young - Love is in the air
|
|
|
23.03.2008., 21:10
|
#86
|
rock `n` roll
Registracija: Dec 2006.
Postova: 501
|
1. Deep Purple - Soldier Of Fortune
2. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
3. Whitesnake - Still Of The Night
4. Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
5. Guns N Roses - Don't Cry
6. Metallica - Nothing Else Matters
7. Nirvana - Man Who Sold The World
8. Eric Clapton - Wonderful Tonight
9. Joe Cocker - You Are So Beautiful
10. Santana - Samba Pa Ti
11. Elvis - Suspicious Minds
12. U2 - One
13. Sting - Shape Of My Heart
14. Deep Purple - Smoke On The Water
15. Eric Clapton - Tears In Heaven
|
|
|
23.03.2008., 21:21
|
#87
|
West Country Girl
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Under Fifteen Feet Of A Pure White Snow
Postova: 125
|
Du Hast - Rammstein
Summer in Siam- The Pogues
The Wheeping song - Nick Cave &The Bad Seeds
Ponekad Poželim -Jura Stublić
The Smiths - How Soon Is Now
Rebel Yell - Billy Idol
God is God - Laibach
Fiftheen Feet Of a Pure White Snow- Nick Cave &The Bad Seeds
Absolute Beginners - David Bowie
Rage Against The Machine - Killing In The Name
Flesh For Fantasy - Billy Idol
Dont Cry - Guns n Roses
Catch - Kosheen
Feuer Frei - Rammstein
__________________
Some boys take a beautiful girl and hide her away from the rest of the world, I want to be the one to walk in the sun... Girls just wanna have fun
|
|
|
24.03.2008., 05:44
|
#88
|
Sumnjiva i nedokazana
Registracija: Mar 2007.
Postova: 816
|
Teško mi je reći 15 najboljih pjesma ikada jer smatram da nisam dovoljno adekvatna osoba za takvo što (kao i 90% a i više ljudi ovdje), stoga ću nabrojati 15 meni najdražih pjesama. Ovo je bilo preteško i masu pjesama sam morala izbaciti koje su mi jednako dobre kao i ove koje sam ovdje napisala.
1. Led Zeppelin/The Yardbirds- Dazed and confused (nije zeppova,a bome ni yardbirdsova pjesma u originalu ali je jako volim)
2. Led Zeppelin- Kashmir
3. Led Zeppelin- Whole lotta love
4. Led Zeppelin- Stairway to heaven (makar ovdje sam mogla staviti i when the levee breakes,achilles last...,immigrant song...)
5. Frank Zappa- Peaches en regalia
6. Cream- White room
7. The Smiths- How soon is now (ali jednako dobra kao i there is a light... ili bigmouth...)
8. The Verve- Bitter sweet symphony
9. The Stooges- I wanna be your dog
10. Iggy Pop- The passenger
11. Amy Winehouse- Rehab
12. White Stripes- Seven nation army (inače nisam baš neki fan WS ali ova pjesma je zaista dobra)
13. Joy Division- Shadowplay (dvoumila sam se između te i Soundgardenove fell on black days)
14. The Rolling Stones- Paint it black
15. I zadnje mjesto ide.....Arctic Monkeysima i pjesmi When the sun goes down. Iako većina ljudi koja ovo (možda) čita trenutno frće i okreće očima, boli me. Da, Arctici su totalni hype ali ipak volim ovu pjesmu.
Izbacila sam i Janis Joplin, Beatles, Miles Davisa, Oasisa, SOAD, Under The Bridge od RHCP i još hrpu stvari na uštrb nekih novijih pjesma al eto. Ove nove mi prirasle srcu.
|
|
|
24.03.2008., 10:42
|
#89
|
ćup ćupćup ćupćurup
Registracija: Jun 2004.
Lokacija: third row
Postova: 10,975
|
Quote:
dzdzihad kaže:
dokle je dogurao?
|
Sorry, nisam ovo vidio. Ma nešto je on ujebo s tim, pa sređivo, pa stao... uglavnom nit je dovršio nit znam kad će.
|
|
|
24.03.2008., 15:37
|
#90
|
walking away...
Registracija: Sep 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 780
|
Posto nitko ne zeli sloziti jednu klasnicnu goldies hrvatsku listu ja cu:
Plavi Orkestar - Od Rodjendana Do Rodjendana
Bijelo Dugme - Ruzica si bila sada vise nisi
Prljavo Kazaliste - Marina
Divlje Jagode - Marija
Daleka Obala - 80'e
Toni Cetinski - Kad bi dao Bog
Leteci Odred - Sanjao Sam Moju Ruzicu
Opca Opasnost - Jednom kad Noc
Gibonni i Oliver - U ljubav vjere nemam
Daleka Obala - Kurve
Hladno Pivo - Superman
Oliver - Moj Lipi Andjele
Parni Valjak - Ljubavna
Prljavo Kazaliste - Heroj Ulice
Gibonni - Ovo mi je škola
__________________
In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.
|
|
|
24.03.2008., 16:55
|
#91
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2008.
Postova: 33
|
Quote:
Niw kaže:
1. Deep Purple - Soldier Of Fortune
2. Led Zeppelin - Stairway To Heaven
3. Whitesnake - Still Of The Night
4. Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing
5. Guns N Roses - Don't Cry
6. Metallica - Nothing Else Matters
7. Nirvana - Man Who Sold The World
8. Eric Clapton - Wonderful Tonight
9. Joe Cocker - You Are So Beautiful
10. Santana - Samba Pa Ti
11. Elvis - Suspicious Minds
12. U2 - One
13. Sting - Shape Of My Heart
14. Deep Purple - Smoke On The Water
15. Eric Clapton - Tears In Heaven
|
odličan izbor , ja bi tu samo ubacio ozzy osbourne - i just want you i bruce dickinson - tears of the dragon umjesto elvisa i aerosmith
|
|
|
24.03.2008., 17:33
|
#92
|
prrrr.
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: .here&now.
Postova: 95
|
onako iz glave bez reda...
van morrison-moondance
the beatles-love me do
azra-vrijeme odluke
black sabbath-paranoid
Elvis Presley - Blue Suede Shoes
bob dylan-mr. tambourine man
foo fighters-best of you
ramones-she talkes to rainbows
the doors-the end
prljavo kazalište-tu noć kad si se udavala
nirvana-heArt sheaped-box
daleka obala-kurve
soundgarden-black hole sun
deep purple-smoke on the water
deep purple-child in time
black sabbath-heven and hell
sex pistols-god save the queen
itd sad se ne mogu sjetit
pink floyd-confortably numb
__________________
no escape from reality
|
|
|
24.03.2008., 23:17
|
#93
|
BAŠ ZATO
Registracija: Oct 2005.
Lokacija: zg
Postova: 2,930
|
evo ne razmišljan, po običaju, pa prvo šta mi padne na pamet:
lou reed - romeo, juliette
timo mass i feat. neko - first day
billy joel - pianoman
springsteen - river
beasty b. - nyc
fogerty - rain?
underworld - born slippy
dylan - homesick blues
sting, mercury - pressure
armand van helden - mymymy
highwaymen - hghwyman
don mclean - vincent
game, 50c - hate it..
elvis - always on my mind
telephone - cendrillon
suede - beautiful ones
jovanotti, i oni drugi - il mio nome
dire straits - tunell of love
nico i vel und - femme fatale
simon i gar - boxer
leo sayer - thunder in my heart (ovo san morala ić vidit na gugl ko piva)
gipsy kings - hotel california
cohen - secret life
snoop i pharell i ono drop it like that
chuck norris - eyes of the ranger
od domaćih izdvajam:
film - neprilagođen
đani maršan - prozor prema zalazu
jel 15? je. ok.
__________________
marina_tha
|
|
|
25.03.2008., 06:54
|
#94
|
BAŠ ZATO
Registracija: Oct 2005.
Lokacija: zg
Postova: 2,930
|
Quote:
marina_tha kaže:
sting, mercury - pressure
|
krivo. bowie. feler. lapsus calami, linguae
__________________
marina_tha
|
|
|
25.03.2008., 08:47
|
#95
|
Registrirana budala
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: zar je bitno?
Postova: 5,331
|
Quote:
marina_tha kaže:
krivo. bowie. feler. lapsus calami, linguae
|
....i opet krivo.
Pjesma se zove "Under Pressure".I izvode ju Queen(ne samo Mercury) i Bowie.
__________________
Pojest',popit' crew
|
|
|
25.03.2008., 12:39
|
#96
|
Nomen est omen
Registracija: Feb 2008.
Postova: 690
|
Mojih 15:
- Fade To Black
- Wait & Bleed
- Stinkfist
- Wonderwall
- Paradise City
- Spit It Out
- Jesmo li sami
- Shes only 18
- My Generation
- Enter Sandman
- Come As You Are
- In Bloom
- The Fallen Angel
- Johnny B. Goode
- Eyes Of The Insane
__________________
"How my hair look, Mike?"
|
|
|
25.03.2008., 12:41
|
#97
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2008.
Postova: 2
|
Amo kombinaciju onoga sta slusan ovih dana i ... klasika.
Lynyrd Skynyrd - Free bird - Najbolesniji solo ikad, 3 gitara i 5 minuta. A i pocetak nije los. Melankonican. Himna seksa za jednu noc.
Pink Floyd - Wish you were here - Moj all-time favourite. Pisma ima dusu. Klasik.
Flogging Molly - Drunken lullabies - Za napit se i derat se. Ima i solo na violini. Inace Celtic punk. Nie moj đir, al jebeno.
Doors - People are strange - Istina.
Queen - Don't stop me now - klasicni Queen. Veselica. Oslobađa ono pedersko u nama.
Deep Purple - Hush - Uvik mi je to bila najdraza njihova. Nisan siguran zasto.
Aerosmith - Cryin' - Hard rock balada ft. usna harmonika. Di ces bolje. Prelipa pisma.
Doors - Roadhouse blues - Za odvrnit autoradio do kraja. Na autocesti. Gust zajamcen. Ako se sudarite-jebiga.
Queen - One year of love - Ne tako poznata, al prejebene emocije. Za nakon prekida, za uzivanje u samosazalijenju.
Dire Straits - Heavy fuel - Najkul pisma ikad. Definira rijec kul. Rijetki je razumiju, ali je vole bezgranicno.
Led Zeppelin - When the levee breaks - Tko razumi ovu pismu, razumi Zeppeline. Sta ce ti vise u zivotu?
Alice Copper - Poison - Klasik. Suvremenija verzija je Toxic od Britney.
The Who - Squeeze box - Nepretenciozno, a opet jebeno. Come on and squeeze me.
Chuck Berry - Johnny B. Good - Da se prisjetimo kako je to sve pocelo.
Miso Kovac -Ako me ostavis - Jebiga nisan moga izdrzat. Za vracanje kuci zagrljen s prijateljem dok zora rudi, a toliko si pijan da se ne sjecas nijedne druge.
|
|
|
25.03.2008., 17:00
|
#98
|
BAŠ ZATO
Registracija: Oct 2005.
Lokacija: zg
Postova: 2,930
|
Quote:
ajme33 kaže:
....i opet krivo.
Pjesma se zove "Under Pressure".I izvode ju Queen(ne samo Mercury) i Bowie.
|
jedno je kriva info a drugo cjepidlačenje. za krivu info san se osjećala dužnom ispraviti je, a šta se tiče punog naziva pisme, i činjenice da je pismu s bowijem otpjeva čitav queen, boli me briga. ne da mi se navodit u cijelosti, pa svi znaju o kojoj se stvari radi. nije da san je iskopala ne znan odakle. a to šta san navela mercuryja umisto grupe govori i nešto o tome kako ja doživljavan tu grupu. isto ka šta san i navela fogertyja umisto ccra. iako, praktično gledano, lakše je upisat ccr nego prezime njihovog glavnog vokala.
__________________
marina_tha
|
|
|
25.03.2008., 19:16
|
#99
|
paint it black
Registracija: Mar 2008.
Lokacija: garešnica
Postova: 16
|
evo i mojih par najdražih pjesmica.........
The Rolling Stones - Paint it black (naravno)
The Rolling Stones - Simphaty for the devil
Nirvana - Smells like teen spirit
No Doubt - Dont speak
U2 - Beautiful day
U2 - One
Tina Turner - Private dancer
Sting - Fields of gold
Scorpions - Dust in the wind
Guano Apes - Open youre eyes
Coldplay - Clocks
Michael Jackson - Earth song
Moody Blues - Night in white satin
Allanah Miles - Black velvet
The Prince - Kiss (šećer na kraju..)
..ima ih još jako, jako puno, i iskreno osjećam se krivo što sam uopće išla izdvajati pjesme jer mislim da je nemoguće imati samo 15 naj pjesama, ali eto..svatko nosi svoje breme....
|
|
|
26.03.2008., 21:58
|
#100
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 534
|
1.D'espairs ray- Born
2.D'espairs ray- Reddish
3.D'espairs ray- Squall
4.D'espairs ray- Mirror
5.D'espairs ray- Lost scene
6.D'espairs ray- Genchou
7.Dir en grey- Cube
8.Dir en grey- Garden
9.Evanescence- My immortal
10.Evanescence- Lithium
11.Evanescence- Call me when you're sober
12.Evanescence- Going under
13.My chemical romance- Helena i to je to!
__________________
自我崩壊乱用覚醒浮遊錯乱Abuse
疎外自閉嫌悪欲情詭弁自慰性的Abuse
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:50.
|
|
|
|