Natrag   Forum.hr > Sport > Formula 1

Formula 1 Brm, brm, fiju...

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 06.07.2017., 11:37   #161
Quote:
The Best F1 Driver kaže: Pogledaj post
vjerojatno na foru količine goriva kao takve, znaš da ima ona šema sa maksimalnim protokom koji onda posljedično ograničava i snagu...
sjeti se Ricca i diskvalifikacije jer je RB pumpao više goriva nego kaj se smije...

Po logici stvari to ulje nikak ne prolazi kroz taj senzor protoka samim tim je višak, vjerojatno ne daje jednaku snagu kao i gorivo ali se dobije na količini pa onda posljedično i na snazi...

I po toj logici bi se to moglo koristiti samo kratkotrajno zbog premalo ulja u bolidu da bi se koristilo stalno, i to bi bilo sasvim logično objašnjenje otkud Mercedesu ta prednost u kvalama koje nema u utrci...
Aha, ima logike. Baš za kvale i to Q3. Trenutno je Ferrari optužen za kurenje ulja. A gdje ima dima (od ulja) ima i vatre (od ulja).
Old 08.02.2018., 10:52   #162
F1 Halo može podnesti težinu busa na kat
Quote:
The halo Formula 1 cockpit protection device needs to be strong enough to withstand the weight of a London double decker bus, says Mercedes technical director James Allison.

Adapting the chassis to take the device, which will be introduced for the first time this season, has proven to be difficult.

Speaking in a video released by the Mercedes F1 team, Allison said adopting the halo had been "a significant challenge" for his outfit.

"This is not a light piece of work, it is several kilograms of titanium that needs to be put in the car," he said. "There are changes that we needed to do to accommodate it to ensure the overall car would still stay below the weight limit.

"It's also not light because it takes really high loads. We had to strengthen the design of the chassis so it would be able to take roughly the weight of a London double decker bus sitting on top of the halo.

"We needed to make sure it would be strong enough to withstand the type of event it was designed to protect the driver against."
Odgovori s citatom
Old 07.06.2018., 21:21   #163
Nova kaciga za iduću sezonu

Odgovor

Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:42.