Natrag   Forum.hr > Društvo > Društvene znanosti > Jezikoslovlje

Jezikoslovlje Za pravopiždžije i jezikolomce

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 18.09.2009., 19:35   #1
Jezik i književnost (stilemi, versifikacija ...)

Danas sam imala ispit, srećom prošla sam pismeni i za usmeni sam doznala da profesorica ispituje stileme, u knjizi koju ja imam i iz koje smo učili za ispit toga nema ( imam knjigu Normativnost i višefunkcionalnost u hrvatskom standardnom jeziku - Frančić, Hudeček, Mihaljević) ... još je veći problem što je usmeni u ponedjeljak a ja do tad nemam gdje nabaviti knjigu u kojoj ima nešto o stilemima... pa vas molim postoji li negdje na netu nešto o stilemima ( što su, kako ih razlikovati, koliko vrsta stilema imamo ... )

hvala
malapala is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.09.2009., 22:30   #2
Riffaterre? sto ne guglas Riffaterre - stilemi - stylèmes ?
... ako je netko napravio popis vrsta stilema, bas bi me interesiralo procitati...
krazykat is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2009., 16:33   #3
... i dalje trebam pomoć ... kako razlikovati
fonostileme , morfostileme , sintaktostileme, semantostileme ... našla sam na internetu nešto o tome... ali nemam primjera kako da ih razlikujem ...
malapala is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.09.2009., 23:31   #4
Quote:
malapala kaže: Pogledaj post
... i dalje trebam pomoć ... kako razlikovati
fonostileme , morfostileme , sintaktostileme, semantostileme ... našla sam na internetu nešto o tome... ali nemam primjera kako da ih razlikujem ...
Pa valjda po prvom dijelu složenice: ako je stilem jedinica koja nosi stilsku informaciju odnosno manje ili više odstupa od jezične norme, sintaktostilem će biti jedinica u kojoj se ta informacija odnosi na sintaksu. Recimo, neuobičajeno postponiranje bit će sintaktostilem. I tako redom.
Didi is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.09.2009., 23:50   #5
hehe... prosao voz, Didi..
a kako je prosao ispit?

Riffaterre - ah moje stare ljubavi..
krazykat is offline